Karma iddquote:
Duurde lang idd...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:28 schreef Mister_T het volgende:
wtf ik dacht dat hij ff buitenwesten was :/
daar leek het wel op ja..quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:28 schreef Mister_T het volgende:
wtf ik dacht dat hij ff buitenwesten was :/
Nee hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef Karstman het volgende:
oh daar komt ie
kobayashi reed hem aan touwens
Juist niet toch, Koba reed racelijn en Hami reed nog ff rechtdoor? Of was dat racelijn?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef franklop het volgende:
eigen schuld zo te zien? te vroeg weer naar racing line
Waar moest Koba heen dan? Kerbstone kan niet, want die zijn glad, en kun je dus niet remmen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef Karstman het volgende:
oh daar komt ie
kobayashi reed hem aan touwens
Yup ... maar bij Sutil een paar bochten eerder hield Hamilton juist in. Koba gaat wel een strafje krijgen denk ik?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef franklop het volgende:
eigen schuld zo te zien? te vroeg weer naar racing line
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Staan je daar met je broek voor de camera, zou er toch zo'n dik remspoor inzitten. Ga je wel af
Race position ... mensen vergeet de regels nou eens een keer niet!quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waar moest Koba heen dan? Kerbstone kan niet, want die zijn glad, en kun je dus niet remmen.
Gevalletje Hamilton wil te snel terug naar de racelijn.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
Doet Ham toch erg netjes.
Alonso vliegt!
Vettel ook weer net... Alonso op weg naar z'n 1ste overwinning op Spa?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Schumacher weer in de pits, zo schiet het natuurlijk niet op
Eh nee?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:31 schreef zoem het volgende:
BBC komt weer met een pro-Hamilton analyse natuurlijk
wordt een beetje moe van al dat hamilton gehaat hier. Doe ff normaal manquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:31 schreef zoem het volgende:
Dan nog, als hij ging remmen was zijn voorwiel tegen het achterwiel van Hamilton aangeknald.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Race position ... mensen vergeet de regels nou eens een keer niet!
Hallo, ik loop niet te haten op Hamilton, maar op de BBC. Dus je mag ook gewoon normaal reageren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wordt een beetje moe van al dat hamilton gehaat hier. Doe ff normaal man
Koba hoefde niet naar links in dat gevalquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij:
-Hamilton kwam langzaam naar links
-Kobayashi had meer naar links gekund
Als Koba ingehaald word ziet hij dat altijd als mogelijkheid meteen een slipstream te pakken en plekkie terugpakkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat was toch echt hamilton z'n fout. Die wou terug naar de racelijn, maar daar was dus een klein wit wagentje met een racetijger in.
Hoe had Koba naar links gekund?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij:
-Hamilton kwam langzaam naar links
-Kobayashi had meer naar links gekund
Klopt gewoon wat ie zegt hoor. DC was alweer aan het uitleggen dat Koba te vroeg instuurde, terwijl Hamilton naar rechts keek, en niet aan het opletten was waar Koba zat. Koba kon geen kant op.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wordt een beetje moe van al dat hamilton gehaat hier. Doe ff normaal man
Uiteraard, als ze met enerzijds en anderzijds beginnen weet je wel wie er fout zat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:31 schreef zoem het volgende:
Nee er was nog een halve tot hele meter.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hoe had Koba naar links gekund?
Dan zat hij op de kerb en dan kun je niet remmen omdat de kerb gladder is dan asfalt.
Ja dus?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee er was nog een halve tot hele meter.
Ik denk dat hij overzicht heeft met wat er op de baan gebeurt en communiceert met de raceleiding.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
Wat doet die bijrijder eigenlijk in de sc?
de zwaailichten bedienenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
Doktor. voor als er een ongeval is. D'r uitgooien bij het ongeval, en de SC rijdt dan verder. Eerste hulp verlening dus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
de kaart lezenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
pace notesquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
HRT moest nog worden weggesleept, vangrail stukquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:35 schreef dreamzk het volgende:
Hoezo nog een rondje met de SC, de baan is toch al lang schoon?
Koffie uitdelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
Shagje rollen voor Berndtquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Doktor. voor als er een ongeval is. D'r uitgooien bij het ongeval, en de SC rijdt dan verder. Eerste hulp verlening dus.
Kan die niet met zijn knieen sturen?quote:
Misschien bij echte noodgevallen, maar standaard procedure rijdt de doktersauto voor de SC uit terwijl SC wacht om het veld op te pikken.. Ik dacht dat bijrijder lichten en communicatie doet, aangezien je niet kan verwachten van een SC coureur dat tijdens het rijden zelf te doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Doktor. voor als er een ongeval is. D'r uitgooien bij het ongeval, en de SC rijdt dan verder. Eerste hulp verlening dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |