quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat T. het maar niet lezen. Die wil niet horen dat ze ooit ook een oud wijf wordt.
Dr zijn er maar weinig die daaraan overleiden hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen nu en twee jaar een keer crashen met je zweefvliegtuig en dan haalt ze je met gemak in hoor...
Helaas.quote:
Met deze post heb je jezelf gediskwalificeerd bij T.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Dr zijn er maar weinig die daaraan overleiden hoor
Ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
En ik las: "Kunnen nergens Tegan" [ afbeelding ]
Bij wie moet ik zijn om in je testament te komen?quote:
Moet je eerst met me trouwenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij wie moet ik zijn om in je testament te komen?
Je bent pas 16?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet je eerst met me trouwen.
Maar ik zorg gewoon dat ik al mijn geld heb uitgegeven binnen tien jaar.
Geld heb ik zelf wel, ik wil juist de dingen die ik nog niet heb.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:24 schreef Tegan het volgende:
Maar ik zorg gewoon dat ik al mijn geld heb uitgegeven binnen tien jaar.
Die ga je niet vinden tussen mijn eigendommenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geld heb ik zelf wel, ik wil juist de dingen die ik nog niet heb.
Organen staat ze niet af, daar hebben we het nu toch wel vaak genoeg over gehad?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geld heb ik zelf wel, ik wil juist de dingen die ik nog niet heb.
Waar wel dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef Tegan het volgende:
Die ga je niet vinden tussen mijn eigendommen.
Ik wil haar ook helemaal, niet stukjes ervan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Organen staat ze niet af, daar hebben we het nu toch wel vaak genoeg over gehad?
Als ze dood is?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil haar ook helemaal, niet stukjes ervan.
Je wilt mij als ik dood ben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil haar ook helemaal, niet stukjes ervan.
Neehee...quote:
Laat maar.quote:
Genoeg andere interessante vrouwen op deze planeet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Met deze post heb je je gediskwalificeerd bij T.
Ohja. Zoals CL, en MM.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg andere interessante vrouwen op deze planeet.
Bijvoorbeeld.quote:
Ook? Alsof onze Tegan niet gerenommeerd genoeg isquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:37 schreef Boudibou het volgende:
Tegan..komt me bekend voor..er is toch ook een gerenommeerd iemand die Tegan heet?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:37 schreef Boudibou het volgende:
Tegan..komt me bekend voor..er is toch ook een gerenommeerd iemand die Tegan heet?
Zeker doen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Hmm, dan moet ik die donderdag maar eens checken. [ afbeelding ]
Hee, die bedoel ik wel. Heeft een nummer met Tiesto gemaakt.quote:
Onder de Singles en hier misschien wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook? Alsof onze Tegan niet gerenommeerd genoeg is
Ik zou niet zonder meer kunnen kiezen. Ze hebben beiden zo hun pluspunten.quote:
Krijgen we nu een lijstje met de +?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:09 schreef AirwiN het volgende:
Ik zou niet zonder meer kunnen kiezen. Ze hebben beiden zo hun pluspunten.
Ik zou anderen niet willen beïnvloeden met mijn criteria.quote:
Oohh wat netjes.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:13 schreef AirwiN het volgende:
Ik zou anderen niet willen beïnvloeden met mijn criteria.
Zo ben ik, integer en discreet als maar zijn kan.quote:
...Maar jij was heul veranderd toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk dat KT. CL bedoelt, hij kent mij al
Hoe heel veranderd? Zoveel verander je toch niet meer na je 20e?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
...Maar jij was heul veranderd toch?
?? Hoezo? En stelen alleen Marokkaantjes?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:43 schreef L-E het volgende:
Is CL niet gestolen door een stel Marokkaantjes vannacht?
is dat zo? kiek in mn fobo zou ik zeggenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Maar jij was heul veranderd toch?
"Heul" veranderd. Meer weet ik ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe heel veranderd? Zoveel verander je toch niet meer na je 20e?
Oke een rimpeltje, misschien iets zwaarder of juist slanker... maar voor de rest?
Nee joh, dat waren gewoon mijn verkenners.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:43 schreef L-E het volgende:
Is CL niet gestolen door een stel Marokkaantjes vannacht?
Ik zie er heel anders uit dan toen ik 20 was. Dat geldt eigenlijk wel voor meer mensen die ik ken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe heel veranderd? Zoveel verander je toch niet meer na je 20e?
Oke een rimpeltje, misschien iets zwaarder of juist slanker... maar voor de rest?
Ze had begluurders. En die waren Marokkaans.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
?? Hoezo? En stelen alleen Marokkaantjes?
Ik zie niet veel verschil, nog steeds dat iets norse snoetje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
is dat zo? kiek in mn fobo zou ik zeggen
ik en foto's zijn gewoon n slechte combiquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie niet veel verschil, nog steeds dat iets norse snoetje.Lach je wel eens?
Veranderd qua karakter?
Heel anders? uhm oke, ik herken iedereen nog wel van rond die tijd, dus nee niet zoveel veranderd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:47 schreef L-E het volgende:
Ik zie er heel anders uit dan toen ik 20 was. Dat geldt eigenlijk wel voor meer mensen die ik ken.
O, hopelijk was het toeval en is er verder niets aan de hand.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Ze had begluurders. En die waren Marokkaans.
Oh staan er weer pics in?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is dat zo? kiek in mn fobo zou ik zeggen
Die profielfoto vind ik trouwens wel aardig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik en foto's zijn gewoon n slechte combiik haaaaat foto's dan ook en ik lach vaak zat maar niet op fotos
![]()
![]()
en qua karakter wel denk ik
Van hetzelfde!quote:
volwassener. stukje minedr onzeker etcquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die profielfoto vind ik trouwens wel aardig.Hoe ben je veranderd qua karakter? Vrijer?
Ik weet iets beter om te gaan met een pincet tegenwoordig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heel anders? uhm oke, ik herken iedereen nog wel van rond die tijd, dus nee niet zoveel veranderd.
Hooguit wat ik zei, iets slanker of flinker. Ander kapsel, maar wel herkenbaar.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
omg iemand heeft room op het hoofd van mijn kat gesmeerd
Dat zijn goede eigenschappen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:54 schreef Memento-Mori het volgende:
volwassener. stukje minedr onzeker etc
Je had een monoding?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
Ik weet iets beter om te gaan met een pincet tegenwoordig.
ik gok omdat ze te veel gedronken hadden? geen flauw ideequote:
ja dat is wel jammer aan het onderwijsquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
Tegenwoordig neem ik gewoon een vrije dag op mijn verjaardag.
Laatst besefte ik me dat dat helemaal niet normaal is, vrij zijn op je verjaardag. Maar ik vind het juist heel bizar om te moeten werken op mijn verjaardag.
Dat lijkt me ook. Ik zou eigenlijk in september geboren worden dus dan had ik hetzelfde probleem gehadquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
oh dat was ik vroeger ook maar nu zit ik altijd in de eerste week van school/werk
dat is nog de extra ellende
ik bedoel het is al vervelend genoeg om weer te moeten beginnen en dan ook nog op je verjaardag!
dan ben ik liever al een paar weken aan het werk en dan jarig geloof ik
Maar je dacht: "Mij niet gezien, ik piep er vast tussenuit!"?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Ik zou eigenlijk in september geboren worden dus dan had ik hetzelfde probleem gehad![]()
.
Of het was een mislukte zelfmoordpoging.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:37 schreef Sgt.Warlock het volgende:
En ook wel fijn om zo langer van het leven te genieten
Bijna geen Tegan gehad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:40 schreef Tegan het volgende:
Of het was een mislukte zelfmoordpoging.
Wat ga je eten?quote:
Eet smakelijk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:53 schreef Tegan het volgende:
Rijst, vis, bonen en zelfgemaakt tomatensausje (want dat sausje was over van het weekend). Aparte combi, ben benieuwd
.
Shoarma en sla!quote:
En dat!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik neem nooit vrij op m'n verjaardag, geef er ook weinig om.
Ik vier het nooit, maar heerlijk om op mijn verjaardag gewoon lekker de hele dag in mijn eentje op de bank te zitten niets doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Yup, prima maaltijd voor de zondag. Snel gemaakt, vult goed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:00 schreef Tegan het volgende:
En heeft het gesmaakt? Ik ben geen shoarmafan.
En hoe smaakt je vis met tomatensaus?quote:
Neuh ik ook niet. Ik geef wel een feestje op een handigere dag.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat vind ik altijd wel fijn om een dag in de week te doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vier het nooit, maar heerlijk om op mijn verjaardag gewoon lekker de hele dag in mijn eentje op de bank te zitten niets doen.
Zal het zo laten wetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hoe smaakt je vis met tomatensaus?
Het is denk ik voor een groot deel ook dat ik niet gewend ben dat mijn verjaardag een 'gewone' dag was dat je naar school moest of moest werken. Van jongs af aan was dat al een speciale dag enzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel fijn om een dag in de week te doen.
Spanning en sensatie.quote:
Zoals pindakaas en hagelslag?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:22 schreef Tegan het volgende:
Ja het is lekker. Het is zoiets dat je nooit zelf bij elkaar zou doen maar het toch wel verrassend smakelijk is
.
Dat vindt niet iedereen.quote:
Bier drinken met vrienden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:05 schreef KomtTijd... het volgende:
"feestje" betekent dan meestal dat er een handje vol vrienden bier komt drinken.
Some people.quote:
Zeg dat je het op even dagen wel lekker vindt en op oneven dagen niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Shit, nu weet ik niet meer hoe ik erop moet reageren.
Te laat, iedere keuze die hij nu maakt, riekt naar opportunisme.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:59 schreef Tegan het volgende:
Of bedenk even bij wie je meer kans maakt.
Is a.s. donderdag een even of een oneven dag?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat je het op even dagen wel lekker vindt en op oneven dagen niet.
Oneven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Is a.s. donderdag een even of een oneven dag?
Zet je M-M hier keihard mee aan de kant? Harteloos monster!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan moet ik het dus op de oneven dagen lekker vinden en anders vies.
Moet ik daar alleen even rekening mee houden voor volgend jaar, als T weer date.
M-M heeft nog geen mening gegeven dus daar kan ik nog geen rekening mee houdenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet je M-M hier keihard mee aan de kant? Harteloos monster!
Het is vooral je eigen mening die er toe zou moeten doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:05 schreef KomtTijd... het volgende:
M-M heeft nog geen mening gegeven dus daar kan ik nog geen rekening mee houden
Over M-M gesproken, dr komt hier zojuist een meisje van de railcathering achteruit door het gangpad heen met die lompe rugzak
Hai, zoenen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:08 schreef Tegan het volgende:
Zoenen met iemand die net pindakaas met hagelslag op heeft![]()
.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vooral je eigen mening die er toe zou moeten doen.
En maar goed ook, ze liep me altijd straal voorbijquote:En die railcatering doet ze al 100 jaar niet meer.
Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:09 schreef KomtTijd... het volgende:
volgens mij snap jij nog niet helemaal hoe het internet werkt
Je hebt toch geen pindakaas met hagelslag op he?quote:
Heeft ze dat dan gedaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vooral je eigen mening die er toe zou moeten doen.
En die railcatering doet ze al 100 jaar niet meer.
Ben je ook een fan van PB&Jquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens eet ik nooit pindakaas met hagelslag. Maar het lijkt me eigenlijk best een goed concept.
Dan zou ik idd niet willen zoenen want dan was ik nu aan het kotsenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt toch geen pindakaas met hagelslag op he?
Ik zou anders geen reden kunnen verzinnen waarom niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:14 schreef Tegan het volgende:
Dan zou ik idd niet willen zoenen want dan was ik nu aan het kotsen.
Ken uw vrienden!quote:
Ik weet van zeker de helft van mijn vrienden niet wat ze doenquote:
Ik zie een match met CL. Maakt de keus voor KT ook weer makkelijker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik weet van zeker de helft van mijn vrienden niet wat ze doen.
Of wat ze tien jaar geleden gedaan hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet van zeker de helft van mijn vrienden niet wat ze doen.
Heyheyhey zó lang zit ik nou ook weer niet op FOK! hoor!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of wat ze tien jaar geleden gedaan hebben.
Ik ken ze stuk voor stuk!quote:
Als mensen niet wakker willen worden van een telefoon, zetten ze 'm maar uit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef CherryLips het volgende:
Nu durf ik je niet wakker te maken
ik was nog wakker hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef CherryLips het volgende:
Nu durf ik je niet wakker te maken
26 jaartjes, proficiat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik was nog wakker hoormaar niet meer op fok
lag lekker in bed te wachten tot 12 uur haha
tnxquote:
Want je hebt in je broek gedaan en redde het niet meer tot toilet? Dat is wel erg vroeg met 26.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:01 schreef rhubarbje het volgende:
wel typisch trouwens
ik heb de hele nacht moeten plassen van 1 kopje thee
je merkt het meteen als je wat ouder word![]()
toch had ik verwacht dat incontinentie nog even uit zou blijven... helaas
bijna wel!quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want je hebt in je broek gedaan en redde het niet meer tot toilet? Dat is wel erg vroeg met 26.
Hopelijk laat het bij mij nog lang op zich wachten.
Laat je lekker verwennen op je werk, je bent jarig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:06 schreef rhubarbje het volgende:
bijna wel!
ik ben maar naast de wc gaan slapen
nee zo erg was het gelukkig niet haha
ik ga eens op mijn werk kijken
blegh haha
Zin maken is ook zoiets he.quote:
Twitter is een deur verderop!quote:
Zin maken kan ik niet. Wil ik ook niet kunnen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:09 schreef Bengeltje het volgende:
Zin maken is ook zoiets he.![]()
Weet ook nog niet wat ik ga doen vandaag, of ik iets ga doen vandaag.
Feli Rhu!quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bijna wel!
ik ben maar naast de wc gaan slapen
nee zo erg was het gelukkig niet haha
ik ga eens op mijn werk kijken
blegh haha
Is ze jarig?quote:
Daar kan niemand blij mee zijn lijkt me.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zomaar. Omdat het maandag is.
Maar het maakt het misschien wel wat draaglijker.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar kan niemand blij mee zijn lijkt me.
Lol, nou thanks!quote:
Sorryquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:00 schreef Kuukske het volgende:
Mijn god, wat stinken sommige mensen.
Ik zit bij de huisarts in de wachtkamer en al die mensen stinkeeeeeeeeen. Aargh.quote:
Nou, ik dacht dat ik wortel zou schieten in die wachtrij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:26 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch ook de bedoeling
beterschapquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:37 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor. Een oorontsteking aan2 kanten. Al maanden. Hij gaat wat op kweek laten zetten.. Dus nu sta ik daar in de wachtrij.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
P!
Doe eens vertellen!![]()
Win Bodycount voor PlayStation 3 en Xbox 360
Ik wil winnen
0 dat zijn geen mensen dat zijn aziatenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
P!
Doe eens vertellen!![]()
Ik wil winnen
Je kan dat plaatje toch ff in Paint openen en iedereen afkruisen die je al geteld hebtquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
P!
Doe eens vertellen!![]()
Ik wil winnen
Haha, zo'n pad naar de koelkast klinkt wel als een rhu cadeauquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
Tnx iedereen!!! Super lief allemaal
Ik kwam net thuis en vriendje had een spoor getrokken met slingers naar de koelkast dat ik moest volgen en daar stond een taartje met roze kaarsjes
Helaas was ik veeeeel te vroeg thuis (zou eigenlijk pas rond 4/5 klaar met werken zijn maar ben lekker al thuis) dus was hij ook nog thuis maar het was toch zo cute
En ik heb mezelf getrakteerd op een rondje action![]()
Noem je haar nu een vreetzak?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, zo'n pad naar de koelkast klinkt wel als een rhu cadeau.
Voedsel!quote:
Oeh, dat gaan wij ook eten. Zonder kaas uiteraard.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef Tegan het volgende:
Speaking of food. Zo lasagna etenmaken
.
Zonder kaas uiteraardquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, dat gaan wij ook eten. Zonder kaas uiteraard.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niet eens kaas in huis om het erop te doen.
Ik ga zo es pizza in de oven tikken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef Tegan het volgende:
Speaking of food. Zo lasagna etenmaken
.
net gedaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga zo es pizza in de oven tikken..
Ik ken het ook niet doen. Ik verdien meer per uur dan ik bezig ben. Kosten/baten ligt met afvinken niet goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan dat plaatje toch ff in Paint openen en iedereen afkruisen die je al geteld hebt.
Ben je al aan de slag bij die blauwe doos?quote:
Zo, eten zit al in mijn buik.quote:
Dat gaat wat mij betreft voor eten niet op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe langer je moet wachten hoe lekkerder het uiteindelijk is.
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe langer je moet wachten hoe lekkerder het uiteindelijk is meer honger je uiteindelijk hebt waardoor het lekkerder lijkt.
Knorr wereldgerecht?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had kip tandoori. Uit een pakje..
Ik lust inmiddels al wel weer wat.quote:
Jup, maar dan van de C1000.quote:
Eten > honger hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
De reden maakt niet uit, alleen de uitkomst.
Da's doorgaans best goed te eten.quote:
Het is ook maar eten. Daar ben je doorgaans geen fan van, dat vind je lekker of niet.quote:
Deden Justinbieberfans maar met Justin Bieber wat jij doet met lasagna.quote:
Ik moest lachenquote:
Ben je ermee op de foto gegaan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Tegan het volgende:
If only. Ik heb trouwens zijn wassen beeld ontmoet.
Er stond een rij gillende kindjesquote:
Het lijkt mij helemaal niks. Bij teveel beelden vind ik dat je het neppe er vanaf ziet. En ik hou niet van nep.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:30 schreef Tegan het volgende:
Er stond een rij gillende kindjes.
Ik ben alleen op de foto gegaan met prince Harry en heb een foto gemaakt van Richard Branson.
Ik wilde eigenlijk helemaal niet gaan, maar reisgenootje wilde perse. Het enige toffe vind ik dat je weet hoe lang/dik die bekende mensen zijn. Geeft het toch een extra dimensie.
Dat blijft ook als volwassene nog leuk om te zien. Uurtje voor de schemer gaan kun je er twee keer doorheen lopen, één keer met daglicht en één keer metquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef Tegan het volgende:
Ik wil nog een keer naar Madurodam. Nederlandse Madame Tussauds heb ik nog nooit gedaan overigens.
Welk een gemis!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef Tegan het volgende:
Nog nooit geweest. Ik wil doen alsof ik een reus ben enzo.
Ik sta met Anne Frank en Robbie Williams op de foto geloof ik. En met Michael Jackson.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
Irl is het wel echter dan op foto's. Maar ik snap je punt. Heb er ook niets mee. Dan heb je een hele hoop foto's van poppen die je nooit meer bekijkt.
I know. Alleen is alleen zo sadquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk een gemis!Snel doen dan maar.
Es kijken of ik nog foto's heb van mijn meest recente bezoek. FF een trip down memory lane doen.
quote:
Lekker onduidelijk. Komt goed ooit!quote:Openbaar vervoer
Madurodam is bereikbaar vanaf:
Station Den Haag Centraal: via tram 9 of bus 22, richting Scheveningen, halte Madurodam (tijdens spitsuren ook via tram 8K of bus 65)
Station Den Haag Holland Spoor: via tram 9, richting Scheveningen, halte Madurodam
Scheveningen strand: via tram 9 of bus 22 richting Den Haag Centraal Station, halte Madurodam.
Simpelquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lekker onduidelijk. Komt goed ooit!
Niet om de hoek, meerdere keren geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
Dat is net zoals ik het bizar vind dat er mensen bestaan die nog nooit in de Efteling zijn geweest. Het is maar net wat er bij jou om de hoek is!
Wat snap je er niet aan?quote:
Ja maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
Dat is net zoals ik het bizar vind dat er mensen bestaan die nog nooit in de Efteling zijn geweest. Het is maar net wat er bij jou om de hoek is!
Is dat wat? Daar ben ik nog niet geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Ik ben vaker in naar London Zoo geweest dan alle dierentuinen in NL samen de afgelopen tien jaar.
Ik dacht dat er geen halte bij stond, maar ik las te snel. Maar het is uiteraard al te verwarrend dat ik na een station nog een tram of bus moet nemen. En waar op Scheveningen strand zou je moeten beginnen volgens die routequote:
Volgens mij heet die halte Scheveningen strandquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen halte bij stond, maar ik las te snel. Maar het is uiteraard al te verwarrend dat ik na een station nog een tram of bus moet nemen. En waar op Scheveningen strand zou je moeten beginnen volgens die route.
Bij het casino natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht dat er geen halte bij stond, maar ik las te snel. Maar het is uiteraard al te verwarrend dat ik na een station nog een tram of bus moet nemen. En waar op Scheveningen strand zou je moeten beginnen volgens die route.
Dat doe je anders nooit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik begon al helemaal aan mezelf te twijfelen
quote:
Oh da's handigquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Tram 1, Delft-scheveningen!Stopt hier ook voor de deur.
Wat minder handig is, is dat de overstap van die bus naar de tram ongeveer 10 minuten lopen isquote:
Maar da's tijdelijk, toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat minder handig is, is dat de overstap van die bus naar de tram ongeveer 10 minuten lopen is
meldquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
Twee jaar geleden is dat al es geopperd als meetingvoorstel. Tot op heden heeft nog niemand die handschoen opgepakt om het daadwerkelijk te organiseren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Moeten we toch eens met de SC naar de Efteling, M-M is er ook nog niet geweest.
Ik kan die dag nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee jaar geleden is dat al es geopperd als meetingvoorstel. Tot op heden heeft nog niemand die handschoen opgepakt om het daadwerkelijk te organiseren.
hoho inmiddels ben ik er vorig jaar voor t eerst geweestquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Moeten we toch eens met de SC naar de Efteling, M-M is er ook nog niet geweest.
Er gaat toch niemand meequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee jaar geleden is dat al es geopperd als meetingvoorstel. Tot op heden heeft nog niemand die handschoen opgepakt om het daadwerkelijk te organiseren.
En, hoe was het?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoho inmiddels ben ik er vorig jaar voor t eerst geweest
Ahjoh. Niks aan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet ook nog een keer naar de Efteling. Ze hebben keiveul nieuwe attracties die ik nog niet ken.
Tof. Te ver. Of zo. Eng, mensen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |