quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat T. het maar niet lezen. Die wil niet horen dat ze ooit ook een oud wijf wordt.
Dr zijn er maar weinig die daaraan overleiden hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen nu en twee jaar een keer crashen met je zweefvliegtuig en dan haalt ze je met gemak in hoor...
Helaas.quote:
Met deze post heb je jezelf gediskwalificeerd bij T.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Dr zijn er maar weinig die daaraan overleiden hoor
Ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
En ik las: "Kunnen nergens Tegan" [ afbeelding ]
Bij wie moet ik zijn om in je testament te komen?quote:
Moet je eerst met me trouwenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij wie moet ik zijn om in je testament te komen?
Je bent pas 16?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet je eerst met me trouwen.
Maar ik zorg gewoon dat ik al mijn geld heb uitgegeven binnen tien jaar.
Geld heb ik zelf wel, ik wil juist de dingen die ik nog niet heb.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:24 schreef Tegan het volgende:
Maar ik zorg gewoon dat ik al mijn geld heb uitgegeven binnen tien jaar.
Die ga je niet vinden tussen mijn eigendommenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geld heb ik zelf wel, ik wil juist de dingen die ik nog niet heb.
Organen staat ze niet af, daar hebben we het nu toch wel vaak genoeg over gehad?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geld heb ik zelf wel, ik wil juist de dingen die ik nog niet heb.
Waar wel dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef Tegan het volgende:
Die ga je niet vinden tussen mijn eigendommen.
Ik wil haar ook helemaal, niet stukjes ervan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Organen staat ze niet af, daar hebben we het nu toch wel vaak genoeg over gehad?
Als ze dood is?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil haar ook helemaal, niet stukjes ervan.
Je wilt mij als ik dood ben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil haar ook helemaal, niet stukjes ervan.
Neehee...quote:
Laat maar.quote:
Genoeg andere interessante vrouwen op deze planeet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Met deze post heb je je gediskwalificeerd bij T.
Ohja. Zoals CL, en MM.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg andere interessante vrouwen op deze planeet.
Bijvoorbeeld.quote:
Ook? Alsof onze Tegan niet gerenommeerd genoeg isquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:37 schreef Boudibou het volgende:
Tegan..komt me bekend voor..er is toch ook een gerenommeerd iemand die Tegan heet?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:37 schreef Boudibou het volgende:
Tegan..komt me bekend voor..er is toch ook een gerenommeerd iemand die Tegan heet?
Zeker doen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Hmm, dan moet ik die donderdag maar eens checken. [ afbeelding ]
Hee, die bedoel ik wel. Heeft een nummer met Tiesto gemaakt.quote:
Onder de Singles en hier misschien wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook? Alsof onze Tegan niet gerenommeerd genoeg is
Ik zou niet zonder meer kunnen kiezen. Ze hebben beiden zo hun pluspunten.quote:
Krijgen we nu een lijstje met de +?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:09 schreef AirwiN het volgende:
Ik zou niet zonder meer kunnen kiezen. Ze hebben beiden zo hun pluspunten.
Ik zou anderen niet willen beïnvloeden met mijn criteria.quote:
Oohh wat netjes.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:13 schreef AirwiN het volgende:
Ik zou anderen niet willen beïnvloeden met mijn criteria.
Zo ben ik, integer en discreet als maar zijn kan.quote:
...Maar jij was heul veranderd toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk dat KT. CL bedoelt, hij kent mij al
Hoe heel veranderd? Zoveel verander je toch niet meer na je 20e?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
...Maar jij was heul veranderd toch?
?? Hoezo? En stelen alleen Marokkaantjes?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:43 schreef L-E het volgende:
Is CL niet gestolen door een stel Marokkaantjes vannacht?
is dat zo? kiek in mn fobo zou ik zeggenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Maar jij was heul veranderd toch?
"Heul" veranderd. Meer weet ik ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe heel veranderd? Zoveel verander je toch niet meer na je 20e?
Oke een rimpeltje, misschien iets zwaarder of juist slanker... maar voor de rest?
Nee joh, dat waren gewoon mijn verkenners.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:43 schreef L-E het volgende:
Is CL niet gestolen door een stel Marokkaantjes vannacht?
Ik zie er heel anders uit dan toen ik 20 was. Dat geldt eigenlijk wel voor meer mensen die ik ken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe heel veranderd? Zoveel verander je toch niet meer na je 20e?
Oke een rimpeltje, misschien iets zwaarder of juist slanker... maar voor de rest?
Ze had begluurders. En die waren Marokkaans.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
?? Hoezo? En stelen alleen Marokkaantjes?
Ik zie niet veel verschil, nog steeds dat iets norse snoetje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
is dat zo? kiek in mn fobo zou ik zeggen
ik en foto's zijn gewoon n slechte combiquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie niet veel verschil, nog steeds dat iets norse snoetje.Lach je wel eens?
Veranderd qua karakter?
Heel anders? uhm oke, ik herken iedereen nog wel van rond die tijd, dus nee niet zoveel veranderd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:47 schreef L-E het volgende:
Ik zie er heel anders uit dan toen ik 20 was. Dat geldt eigenlijk wel voor meer mensen die ik ken.
O, hopelijk was het toeval en is er verder niets aan de hand.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Ze had begluurders. En die waren Marokkaans.
Oh staan er weer pics in?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is dat zo? kiek in mn fobo zou ik zeggen
Die profielfoto vind ik trouwens wel aardig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik en foto's zijn gewoon n slechte combiik haaaaat foto's dan ook en ik lach vaak zat maar niet op fotos
![]()
![]()
en qua karakter wel denk ik
Van hetzelfde!quote:
volwassener. stukje minedr onzeker etcquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die profielfoto vind ik trouwens wel aardig.Hoe ben je veranderd qua karakter? Vrijer?
Ik weet iets beter om te gaan met een pincet tegenwoordig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heel anders? uhm oke, ik herken iedereen nog wel van rond die tijd, dus nee niet zoveel veranderd.
Hooguit wat ik zei, iets slanker of flinker. Ander kapsel, maar wel herkenbaar.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
omg iemand heeft room op het hoofd van mijn kat gesmeerd
Dat zijn goede eigenschappen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:54 schreef Memento-Mori het volgende:
volwassener. stukje minedr onzeker etc
Je had een monoding?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
Ik weet iets beter om te gaan met een pincet tegenwoordig.
ik gok omdat ze te veel gedronken hadden? geen flauw ideequote:
ja dat is wel jammer aan het onderwijsquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
Tegenwoordig neem ik gewoon een vrije dag op mijn verjaardag.
Laatst besefte ik me dat dat helemaal niet normaal is, vrij zijn op je verjaardag. Maar ik vind het juist heel bizar om te moeten werken op mijn verjaardag.
Dat lijkt me ook. Ik zou eigenlijk in september geboren worden dus dan had ik hetzelfde probleem gehadquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
oh dat was ik vroeger ook maar nu zit ik altijd in de eerste week van school/werk
dat is nog de extra ellende
ik bedoel het is al vervelend genoeg om weer te moeten beginnen en dan ook nog op je verjaardag!
dan ben ik liever al een paar weken aan het werk en dan jarig geloof ik
Maar je dacht: "Mij niet gezien, ik piep er vast tussenuit!"?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Ik zou eigenlijk in september geboren worden dus dan had ik hetzelfde probleem gehad![]()
.
Of het was een mislukte zelfmoordpoging.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:37 schreef Sgt.Warlock het volgende:
En ook wel fijn om zo langer van het leven te genieten
Bijna geen Tegan gehad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:40 schreef Tegan het volgende:
Of het was een mislukte zelfmoordpoging.
Wat ga je eten?quote:
Eet smakelijk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:53 schreef Tegan het volgende:
Rijst, vis, bonen en zelfgemaakt tomatensausje (want dat sausje was over van het weekend). Aparte combi, ben benieuwd
.
Shoarma en sla!quote:
En dat!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik neem nooit vrij op m'n verjaardag, geef er ook weinig om.
Ik vier het nooit, maar heerlijk om op mijn verjaardag gewoon lekker de hele dag in mijn eentje op de bank te zitten niets doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Yup, prima maaltijd voor de zondag. Snel gemaakt, vult goed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:00 schreef Tegan het volgende:
En heeft het gesmaakt? Ik ben geen shoarmafan.
En hoe smaakt je vis met tomatensaus?quote:
Neuh ik ook niet. Ik geef wel een feestje op een handigere dag.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat vind ik altijd wel fijn om een dag in de week te doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vier het nooit, maar heerlijk om op mijn verjaardag gewoon lekker de hele dag in mijn eentje op de bank te zitten niets doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |