Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
In deze first person shooter vliegen de kogels om je oren. Terwijl je in de huid kruipt van oorlogsveteraan Jackson, ga je voor ‘The Network’ op jacht naar je grootste vijanden. Je begint je reis in Afrika en vervolgt via Azië je weg naar de ‘Target’ faciliteit waar de vijand gestationeerd zit. Op deze weg rond de wereld, schiet je met een groot arsenaal aan wapens letterlijk door vijanden heen en baan je jezelf een weg door de op verschillende continenten gebaseerde spelwerelden.
In je strijd om de tegenhanger van ‘The Network’ waar je voor werkt, ‘The Target’ uit te schakelen raak je verzeild in verschillende conflicten. Een belangrijk kenmerk van de conflicten in Bodycount is de grote ravage die je tijdens deze acties in de verschillende werelden aan kunt richten. Met je wapens kun je vrijwel alles met de grond gelijk maken en vliegen de scherven en splinters je dan ook vaak om de oren.
Wie denkt dat er in Bodycount alleen in het wilde weg rond geschoten moet worden, heeft het mis. Tijdens het spel is het de bedoeling punten te verzamelen, waarmee je nieuwe wapens, luchtaanvallen of bijzondere munitie vrij kunt spelen en je op deze manier makkelijker je vijanden te lijf kunt gaan. Punten scoren doe je onder andere door je vijanden op een speciale wijze uit te schakelen, meerdere vijanden binnen korte tijd uit te schakelen of verscholen vijanden te beschieten.
In Bodycount is er tevens de mogelijkheid om via het netwerk met of tegen je vrienden te spelen. Speel samen mee in een deathmatch, een team deathmatch of de coöperatieve modus en maak het je vrienden zwaar, of schiet je juist samen met hen door de werelden vol vijanden heen.
Kenmerken: • Verschillende continenten geven de werelden unieke sfeer. • Scoor punten door op bijzondere wijze vijanden uit te schakelen. • Schiet alles met de grond gelijk. • Online modus voor deathmatches en coöperatieve modus.
Bodycount ligt vanaf 2 september 2011 in de winkels. Het spel komt uit op de PlayStation 3 en Xbox 360.
In samenwerking met Namco Bandai Partners mogen wij twee exemplaren van de Xbox 360-versie en twee exemplaren van de PlayStation 3-versie weggeven. Wat moet je hiervoor doen? Simpel, vertel ons hoeveel mensen er te spotten zijn in onderstaande foto. Natuurlijk kun je er wat naast zitten. Uit de mensen die het er dichtstbij zitten trekken we vier winnaars, voor elk platform dus twee. Doe dit vóór 5 september.
Volgens mij moet je dit spel een beetje zien als zo'n belspel waar je een som moet oplossen. Het is maar net wat ze wel en wat ze niet meerekenen . Ik heb gewoon gedaan zoals ik het dacht en verder is het gewoon een gok.
Dan heb je eng hetzelfde geteld als ik Nou ja, ik een paar keer dan, om het zeker te weten. Dat is dus het antwoord. Ik zag al dat iemand het goed had. Nu mag ik nog gaan puzzelen wie er het dichtstbij zat voor de twee andere exemplaren. Dat gaat even duren, excuses.
Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Pheno het volgende: Dan heb je eng hetzelfde geteld als ik Nou ja, ik een paar keer dan, om het zeker te weten. Dat is dus het antwoord. Ik zag al dat iemand het goed had. Nu mag ik nog gaan puzzelen wie er het dichtstbij zat voor de twee andere exemplaren. Dat gaat even duren, excuses.
Heb ik nou het juiste antwoord? Dat is echt bizar ik heb namelijk gewoon even gekeken en een leuk getalletje ingevuld!
Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Pheno het volgende: Nee, het zijn er 1032. Je leek er op Maar er is iemand met datzelfde antwoord, dat heb ik al gezien.
Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Pheno het volgende: Nee, het zijn er 1032. Je leek er op Maar er is iemand met datzelfde antwoord, dat heb ik al gezien.
Dan zat ik er toch best ver vanaf. Jammer, ben benieuwd wie er dan op exact hetzelfde is uitgekomen.
Dan zat ik er toch best ver vanaf. Jammer, ben benieuwd wie er dan op exact hetzelfde is uitgekomen.
Ik zat er zelf naast Toen ik de prijsvraag aan het voorbereiden was, had ik een dummy-antwoord geplaatst, want een antwoord is verplicht. Bij een van de twee was ik vergeten deze aan te passen. Dat merkte ik toen ik het antwoord van de persoon in kwestie in details bekeek (dan zie ik adres e.d.). Een foutje, dus niemand zat er precies bij. Maar er zaten twee mensen er heel dichtbij. In de range van tien er vanaf. Toch knap. De overige twee volgens mij iets in de dertig.