quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef mignonne het volgende:
oh ik slik mijn cerazette ook meer voor de vorm hoor
die eerste keer moet nog steeds koment is niet te filmen zo suf en saaiburgerlijk allemaal maar we zijn allebei s avonds zo blij als we in bed liggen en onze ogen dicht kunnen doen
![]()
en dan twee kindjes hebben die ieder afzonderlijk van elkaar 3 tot 4 keer wakker worden en je hebt een seksleven met recessie![]()
achja, is het daar ook es crisis, komt wel weer goed allemaal.
Je kan nutramigen wel zonder recept krijgen, maar dat kost ongeveer 20 euro per bus (400gram). Je moet ook oppassen met zelf voorschieten: ook al krijg je later een machtiging, dan betalen ze vaak niet terug wat je zelf al hebt gekocht zonder machtiging.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
En daarnaast heb ik geen machtiging voor Pepti of Nutramigen liggen dus dan moeten we eerst ofwel langs de huisarts, ofwel eerst die zut zelf voorschieten en ik weet ook niet of ik dat de moeite waard vindt van die plusminus 30 euro als er maar 1 of 2 flessen mee gemaakt worden.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Wij zijn door die grens.En dat voor lesbische potten zonder testosteronbom.
ik weet wel dat je t zonder recept kunt krijgen maar t ging mij juist om dat vooruit betalen, vandaar dat ik zeg dat ik geen machtiging heb ervoor. Met die machtiging krijg ik het direct mee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Je kan nutramigen wel zonder recept krijgen, maar dat kost ongeveer 20 euro per bus (400gram). Je moet ook oppassen met zelf voorschieten: ook al krijg je later een machtiging, dan betalen ze vaak niet terug wat je zelf al hebt gekocht zonder machtiging.
Ik dacht even dat je me wilde helpen met ons gebrek aan testosteronbomquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Keshet het volgende:
Vanyel, ik heb helaas geen tips voor je. Ik ben gestopt met kolven toen mijn productie het nulpunt had bereikt.
Als je het toch gaat proberen en als je als gevolg hebt dat je productie daalt; ik heb een aantal keer mijn productie op kunnen krikken met marathonkolfsessies maar als je het kolven helemaal zat bent is dat waarschijnlijk geen optie.
Enne: Yay!![]()
je kunt ook gewoon zien hoe het gaat toch? 1 x kolven en gewoon maar zien of je productie hard terugloopt of dat het wel meevalt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je me wilde helpen met ons gebrek aan testosteronbom![]()
Ik ben bang dat ik nog ff door moet als ik het voeden wil volhouden. Moet dan maar eens gaan nadenken hoe graag ik met voeden doorga.
Daar ben ik al. Ik wil naar 0x. Alleen durf ik dat dus een stuk minder aan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon zien hoe het gaat toch? 1 x kolven en gewoon maar zien of je productie hard terugloopt of dat het wel meevalt?
Ja hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef Saffier het volgende:
Hormonen wil ik niet meer, NFP durf ik niet omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb, een spiraal vind ik 'eng' en van condooms krijg ik schimmel. Iemand nog goede ideeen?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik gebruik nooit anticonceptie
Mijn man wil zich niet laten ombouwen tot vrouwquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik gebruik nooit anticonceptie
Op zich heb ik niet de illusie dat ik makkelijk zwanger word, vooral niet met deze frequentiequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Keshet het volgende:
Oh mignonne, dat kan ik me helaas heel goed voorstellen hoor. Op je tandvlees lopen equals sex=0 ofzo, toch?![]()
![]()
Saffier, volgens mij hebben jullie de anticonceptie redelijk onder controle zo.Verder heb ik geen nuttige tips.
Da's garant voor geen sex dan hierquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
sorry saffier maar het eerste wat ik dacht was "in mijnen poeeeep"![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:20 schreef mignonne het volgende:
haha Pessie nah waarom zou ik?als mn oudste niet wakker wordt dan is het jongste wel. Ik heb er, ondanks alles, totaal geen enkele behoefte aan om de meiden uit logeren te doen. We redden het allemaal wel zo. Ik hoef ook geen oplossingen of medelijden ofzo hoor daar zei ik het verder niet voor
het gaat zoals het gaat hier en B. en ik leven allebei erg in het moment altijd, en daar berusten we dus ook in.
had je me al zo opgegeven ja?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef WupWup het volgende:
Zal het kaarsje wat ik had aangestoken voor je weer uitblazen mignonne
i know, iedereen denkt eerst altijd dat fluffen iets heel vies isquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef Keshet het volgende:
Geen energie is wel killing dan inderdaad Mignonne. Er moet er toch minstens 1 zijn die niet voor dood op zijn of haar rug ligt wil 't nog wat voorstellen.
Jore, met die insteek is het inderdaad heel anders, dat ben ik helemaal met je eens.
Pessie, seks kun je gewoon voluit typen hier op FOK!. Zo eng is 't allemaal niet.
Wickie, ja, maar 't is niet zo boeiend hoor. Bij toeval ontdekt een jaar of 4 geleden. Ding zit er waarschijnlijk al veel langer. 't is goedaardig, ik heb er geen last van en krijg er geen last van ook. Er zijn vrij veel vrouwen die 't hebben. De medische wereld denkt dat het innemen van kunstmatige hormonen invloed heeft op 't onstaan ervan. Onder invloed van hormonen (de pil, een zwangerschap bv) is er een hele kleine kans dat 't ding vergroot. Bij een bepaalde grens moet er geopereerd worden. Dat wil ik pertinent niet en de concessie is dat ik dus niet aan de pil ben.
Kleurdoos, bij 't flussen had ik even WTF!-momentje.Maar na verder lezen klinkt 't allemaal heel fijn.
Eckte liefde.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Fluffen en douchefnuffelenen dan in een schoon bedje tukken
In het kader van al die seks verhalen klinkt dat heel vreemd zoquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef Keshet het volgende:
[..]
Eckte liefde.![]()
Geen paniek mensen, mijn inwendige vriendje gaat niet voor narigheid zorgen!
Semi-ontopic; ik was laatst in een dierentuintje en daar kreeg een bambi borstvoeding van zijn moeder. Een engels jochie van een jaar of 6 riep meteen 'Look mommy! They're nursing!'
Ik vond het heel bijzonder om te merken dat zo'n ventje wist wat het was. En daarna vond ik het weer bizar dat ik dat bijzonder vond.
Beeldenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
In het kader van al die seks verhalen klinkt dat heel vreemd zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |