abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101342995
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef mignonne het volgende:
oh ik slik mijn cerazette ook meer voor de vorm hoor :')
die eerste keer moet nog steeds komen :X t is niet te filmen zo suf en saaiburgerlijk allemaal maar we zijn allebei s avonds zo blij als we in bed liggen en onze ogen dicht kunnen doen :D
en dan twee kindjes hebben die ieder afzonderlijk van elkaar 3 tot 4 keer wakker worden en je hebt een seksleven met recessie :')

achja, is het daar ook es crisis, komt wel weer goed allemaal.
:D

Wij zijn door die grens. *O* En dat voor lesbische potten zonder testosteronbom.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 augustus 2011 @ 20:09:54 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101343257
Hier een koperspiraaltje, omdat ik te lui ben om de pil te nemen én er allergisch voor ben (geweest?) en ja, hier is het seksleven ook nihil te noemen, maar ik ben van geert in verwachting geraakt met 1 x per maand seks, omdat Jan bij ons op de kamer sliep :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101343412
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

En daarnaast heb ik geen machtiging voor Pepti of Nutramigen liggen dus dan moeten we eerst ofwel langs de huisarts, ofwel eerst die zut zelf voorschieten en ik weet ook niet of ik dat de moeite waard vindt van die plusminus 30 euro als er maar 1 of 2 flessen mee gemaakt worden.
Je kan nutramigen wel zonder recept krijgen, maar dat kost ongeveer 20 euro per bus (400gram). Je moet ook oppassen met zelf voorschieten: ook al krijg je later een machtiging, dan betalen ze vaak niet terug wat je zelf al hebt gekocht zonder machtiging.
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:13:11 #84
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101343445
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wij zijn door die grens. *O* En dat voor lesbische potten zonder testosteronbom.

Hier is het in ieder geval zo langzaamaan weer een gespreksonderwerp geworden. Maar zonder anticonceptie peins ik er niet over. Moet er niet aan dénken weer zwanger te worden.
pi_101343557
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef Aoraki het volgende:

[..]

Je kan nutramigen wel zonder recept krijgen, maar dat kost ongeveer 20 euro per bus (400gram). Je moet ook oppassen met zelf voorschieten: ook al krijg je later een machtiging, dan betalen ze vaak niet terug wat je zelf al hebt gekocht zonder machtiging.
ik weet wel dat je t zonder recept kunt krijgen maar t ging mij juist om dat vooruit betalen, vandaar dat ik zeg dat ik geen machtiging heb ervoor. Met die machtiging krijg ik het direct mee.

Vanyel :D
:)
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:16:43 #86
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101343648
Vroegah heb ik ook de prikpil gebruikt, een half jaar lang. De eerste drie maanden was ik nonstop ongesteld en daarna een jaar niet. Dat was 't niet helemaal voor mij. :D Ook emotioneel was het geen succes; ik heb dezelfde ervaringen als Wickie had. 't was ook een ontzettende libidokillier voor mij.

Wat is er trouwens mis met 'gewoon' condooms gebruiken als anticonceptie?
Ik heb een tumor in mijn lever en mag/wil daardoor niet meer aan hormonale anticonceptie. Alleen NFP vind ik niet veilig genoeg en dus blijft er naar mijn idee voor ons weinig anders over dan het gebruiken van condooms zolang ik niet zwanger zou willen worden.

Vanyel, ik heb helaas geen tips voor je. Ik ben gestopt met kolven toen mijn productie het nulpunt had bereikt.
Als je het toch gaat proberen en als je als gevolg hebt dat je productie daalt; ik heb een aantal keer mijn productie op kunnen krikken met marathonkolfsessies maar als je het kolven helemaal zat bent is dat waarschijnlijk geen optie. :D
Enne: Yay! *O* :D

Ik zou echt geen maanden zonder seks kunnen. :@

Flugel, op jouw vraag heb ik ook geen antwoord. :*
A grand adventure has begun.
pi_101344365
whahaha keshet :D
t is hier niet echt een kwestie van niet willen of geen zin hebben.
ik denk dat je wel veilig kunt stellen dat we allebei redelijk op ons tandvlees lopen en extreem moe zijn ;(
pi_101344651
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Keshet het volgende:
Vanyel, ik heb helaas geen tips voor je. Ik ben gestopt met kolven toen mijn productie het nulpunt had bereikt.
Als je het toch gaat proberen en als je als gevolg hebt dat je productie daalt; ik heb een aantal keer mijn productie op kunnen krikken met marathonkolfsessies maar als je het kolven helemaal zat bent is dat waarschijnlijk geen optie. :D
Enne: Yay! *O* :D
Ik dacht even dat je me wilde helpen met ons gebrek aan testosteronbom :D

Ik ben bang dat ik nog ff door moet als ik het voeden wil volhouden. Moet dan maar eens gaan nadenken hoe graag ik met voeden doorga.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_101344854
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je me wilde helpen met ons gebrek aan testosteronbom :D

Ik ben bang dat ik nog ff door moet als ik het voeden wil volhouden. Moet dan maar eens gaan nadenken hoe graag ik met voeden doorga.
je kunt ook gewoon zien hoe het gaat toch? 1 x kolven en gewoon maar zien of je productie hard terugloopt of dat het wel meevalt?
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:46:11 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_101345477
Ik kolf op werkdagen nog steeds 1 keer per dag en voedt nu een jaar. Ik ben als de dood dat het inkakt als ik het niet doe ook al werk ik maar 2-3 dagen per week. Net geteld, ik voed nog zo'n 6-7 keer per dag. Mijn productie is rond mijn menstruatie instabiel, op zijn zachts gezegd, want het keldert op zo'n idiote manier dat ik er domperidon bijslik dan :{
Ik durf het niet-kolven dus niet eens uit te proberen.

Wat anticonceptie betreft, ook hier redelijk overbodige luxe :') Dat komt hier ook door aan mijn kant een slaapgebrek, wat andere problemen en aan M's kant zo'n idioot werkschema dat we ons volgende week opnieuw aan elkaar voor moeten stellen :') dan is dat schema over en kunnen we wel weer verder kijken.
Hormonen wil ik niet meer, NFP durf ik niet omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb, een spiraal vind ik 'eng' en van condooms krijg ik schimmel. Iemand nog goede ideeen? :P
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_101346094
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

je kunt ook gewoon zien hoe het gaat toch? 1 x kolven en gewoon maar zien of je productie hard terugloopt of dat het wel meevalt?
Daar ben ik al. Ik wil naar 0x. Alleen durf ik dat dus een stuk minder aan.
pi_101346198
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef Saffier het volgende:
Hormonen wil ik niet meer, NFP durf ik niet omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb, een spiraal vind ik 'eng' en van condooms krijg ik schimmel. Iemand nog goede ideeen? :P
Ja hoor :Y
Ik gebruik nooit anticonceptie :N
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:59:22 #93
265732 Keshet
pi_101346221
Oh mignonne, dat kan ik me helaas heel goed voorstellen hoor. Op je tandvlees lopen equals sex=0 ofzo, toch? :D :*

Whaha Vanyel, ik heb geen tips voor je met betrekking tot testosteronbommen hoor. :D

Over 't kolven, als 't je tegenstaat is dat ook niet echt productiebevorderend denk ik. In jouw situatie zou ik stoppen met kolven en gewoon kijken hoever ik zou komen.
Disclaimer: Bovenstaande opmerking is gebaseerd op geen enkel wetenschappelijk onderzoek en is ook gespeend van enige kennis van borstvoeding. :D

Saffier, volgens mij hebben jullie de anticonceptie redelijk onder controle zo. :+ Verder heb ik geen nuttige tips. _O-
pi_101346413
Mwah, volgens mij kun je prima productiebevorderend kolven terwijl het je tegenstaat. Tenzij je echt compleet stijf staat van de stress omdat je echt echt niet wil kolven zal het wel loslopen.
  maandag 29 augustus 2011 @ 21:08:43 #95
265732 Keshet
pi_101346852
Tussen tegenstaan en tegenstaan zit ook nog een verschil he. Als ik even voor mezelf mag spreken; toen het mij echt tegen begon te staan om de melkkoe uit te hangen, zelfs terwijl ik continue in gedachten hield waar ik het voor deed, kon ik neusspray en domperidom blijven poppen maar de productie kelderde achteruit.

Op het moment dat ik het kolven weer ok begon te vinden ging de productie weer omhoog gelukkig.
Toen zag ik mezelf trouwens ook niet meer als melkkoe. ;)
pi_101347005
Ik had het meer over één keer per werkdag productiebevorderend kolven (het geval bij Vanyel) dan over met kolven je hele productie overeind houden. Ik kan me goed voorstellen dat je voor het laatste wel wat kolfpassie nodig hebt, ja.
pi_101347617
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D_!

sorry saffier maar het eerste wat ik dacht was "in mijnen poeeeep" :') :D

en ooooh dat had ik niet meegekregen joh! Ik dacht dat je nog 2 keer kolfde voor 1 voeding en dat de andere voeding die dottir krijgt kv is. Maar je bent al terug naar 1 keer kolven dus.
Hm ja dat is lastig.

Je mag je twee uur kolfrecht op een dag ook gebruiken om eerder en/of later te beginnen. Is dat niet een optie om nog 2 maanden te doen? Mits je werk het toelaat natuurlijk. Maar dat je dan Dottir aanlegt voordat je de deur uit gaat, niet kolft op werk, en dan om 3 uur naar huis en dan aanleggen op het kdv ofzoiets?

maar begrijpelijk, naar 0 x kolven is idd wel een beetje een grote gok. Zeker omdat je meiske 's nachts al niet meer drinkt toch? Lastig.
pi_101349732
Das ook veilig ja :D

Ik ben in totaal ruim 2,5 uur onderweg. Zelfs met 2 uur kolfverlof zit er dan ruim 8 uur tussen (en ik maak nu al wat kortere dagen).
Helaas wil t allemaal niet zo praktisch.
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:03:03 #99
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101350254
Vanyel, er zit niets anders op, je moet verhuizen ;) .

Als ik jullie zo lees mag ik blij zijn met mn s**sleven :o . Nu Nathan beter slaapt schiet de frequentie wel omhoog trouwens. Wat betreft NFP, wij gebruiken tijdens vruchtbare dagen condooms en de rest NFP, dat betekent in ons geval 2 weken met en 2 weken zonder (ongeveer). Maar goed, wij zijn erg voorzichtig en nemen de vruchtbare periode behoorlijk ruim.
Mignonne, het is pas een probleem als 1 van beiden het een probleem vind. Maar 6 tot 8 keer per nacht wakker worden is inderdaad killing voor je libido. Een idee om je oudste een keer te laten logeren zodat je minder vaak eruit hoeft en je bij kunt slapen? Of zeg ik nu iets geks?
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:03:12 #100
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_101350264
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mijn man wil zich niet laten ombouwen tot vrouw -O- beetje jammer.
;)

quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Keshet het volgende:
Oh mignonne, dat kan ik me helaas heel goed voorstellen hoor. Op je tandvlees lopen equals sex=0 ofzo, toch? :D :*

Saffier, volgens mij hebben jullie de anticonceptie redelijk onder controle zo. :+ Verder heb ik geen nuttige tips. _O-
Op zich heb ik niet de illusie dat ik makkelijk zwanger word, vooral niet met deze frequentie :P dus ben/wil/ga ik ook niet echt effectief op zoek naar anticonceptie momenteel. maar wilde wel graag weer even inhaken hier ;)

quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef mignonne het volgende:

[..]

sorry saffier maar het eerste wat ik dacht was "in mijnen poeeeep" :') :D

Da's garant voor geen sex dan hier :') En ook geen zwangerschap _O-
Ylana
pi_101350718
Veilig ^O^
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:11:32 #102
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_101350766
Maar saai ;)
Ylana
pi_101351283
haha Pessie nah waarom zou ik? :D als mn oudste niet wakker wordt dan is het jongste wel. Ik heb er, ondanks alles, totaal geen enkele behoefte aan om de meiden uit logeren te doen. We redden het allemaal wel zo. Ik hoef ook geen oplossingen of medelijden ofzo hoor daar zei ik het verder niet voor ;) het gaat zoals het gaat hier en B. en ik leven allebei erg in het moment altijd, en daar berusten we dus ook in.
pi_101351478
Zal het kaarsje wat ik had aangestoken voor je weer uitblazen mignonne ;)
pi_101351495
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:20 schreef mignonne het volgende:
haha Pessie nah waarom zou ik? :D als mn oudste niet wakker wordt dan is het jongste wel. Ik heb er, ondanks alles, totaal geen enkele behoefte aan om de meiden uit logeren te doen. We redden het allemaal wel zo. Ik hoef ook geen oplossingen of medelijden ofzo hoor daar zei ik het verder niet voor ;) het gaat zoals het gaat hier en B. en ik leven allebei erg in het moment altijd, en daar berusten we dus ook in.
^O^
pi_101351721
Even verbaast: Keshet, heb jij een tumor in je lever???? :o
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101352252
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef WupWup het volgende:
Zal het kaarsje wat ik had aangestoken voor je weer uitblazen mignonne ;)
had je me al zo opgegeven ja? ;(

kom nou, jullie kennen me toch? ik heb dr nog maar twee van mn elftal hoor :P
dat komt allemaal wel goed, I'll make it work ~O>

overigens heeft noch mijn meneer, noch ikzelf er moeite mee, gewoonweg omdat we te moe/druk zijn met andere dingen; maar het leek me dat dit ook wel eens genoemd mag worden, niet iedere verse moeder heeft direct een flitsend seksleven, daar kan gerust wat tijd overheen gaan. En dat heeft niks te maken met een verminderd libido. Er is geen sprake van geen zin, er is gewoon sprake van geen energie :')
pi_101352733
och, hier ook geen gerommel aan mn petoet hoor..libido is -10 momenteel (al een maand of 3) daarbij ben ik zo gelukkig dat als we seks hebben, ik plotseling weer candida krijg (WTF :( ) heerlijk al die TMI. maar je staat er niet alleen voor in je seksloze leventje momenteel :+

maar wat wij dan weer doen is elkaar fluffen s'avonds, dus samen douchen, elkaars haren wassen O+ en met de fluff (zo'n spons) elkaars rug doen enzo, heerlijk ontspannend O+ darna op bed een serie kijken en hij een boekje lezen en dan tukken O+
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:47:05 #109
265732 Keshet
pi_101352857
Geen energie is wel killing dan inderdaad Mignonne. Er moet er toch minstens 1 zijn die niet voor dood op zijn of haar rug ligt wil 't nog wat voorstellen. :D

Jore, met die insteek is het inderdaad heel anders, dat ben ik helemaal met je eens.

Pessie, seks kun je gewoon voluit typen hier op FOK!. Zo eng is 't allemaal niet. :D

Wickie, ja, maar 't is niet zo boeiend hoor. Bij toeval ontdekt een jaar of 4 geleden. Ding zit er waarschijnlijk al veel langer. 't is goedaardig, ik heb er geen last van en krijg er geen last van ook. Er zijn vrij veel vrouwen die 't hebben. De medische wereld denkt dat het innemen van kunstmatige hormonen invloed heeft op 't onstaan ervan. Onder invloed van hormonen (de pil, een zwangerschap bv) is er een hele kleine kans dat 't ding vergroot. Bij een bepaalde grens moet er geopereerd worden. Dat wil ik pertinent niet en de concessie is dat ik dus niet aan de pil ben.

Kleurdoos, bij 't fluffen had ik even WTF!-momentje. :D Maar na verder lezen klinkt 't allemaal heel fijn. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Keshet op 29-08-2011 23:01:08 ]
pi_101352977
Mignonne, ik herken het helemaal, nou ben ik momenteel hopeloos zwanger (en daarvoor was het Mette met oor/neus problemen en geen slaapritme) maar ook daarna zal het er wel niet echt van gaan komen hadden we al bedacht :') Maar het maakt niet uit, komt vanzelf wel weer.
En dat mag ook weleens gezegd worden jazekers.

Oja ontopic: Ik had vannacht voor het eerst heeeeel erg last van lektieten, hele hemd nat.. Dat had ik echt niet gemist en heel erg verbannen uit mijn hoofd :')

En nog steeds, Keshet???? Gerustgesteld, maar jeetje zeg.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101352981
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef Keshet het volgende:
Geen energie is wel killing dan inderdaad Mignonne. Er moet er toch minstens 1 zijn die niet voor dood op zijn of haar rug ligt wil 't nog wat voorstellen. :D

Jore, met die insteek is het inderdaad heel anders, dat ben ik helemaal met je eens.

Pessie, seks kun je gewoon voluit typen hier op FOK!. Zo eng is 't allemaal niet. :D

Wickie, ja, maar 't is niet zo boeiend hoor. Bij toeval ontdekt een jaar of 4 geleden. Ding zit er waarschijnlijk al veel langer. 't is goedaardig, ik heb er geen last van en krijg er geen last van ook. Er zijn vrij veel vrouwen die 't hebben. De medische wereld denkt dat het innemen van kunstmatige hormonen invloed heeft op 't onstaan ervan. Onder invloed van hormonen (de pil, een zwangerschap bv) is er een hele kleine kans dat 't ding vergroot. Bij een bepaalde grens moet er geopereerd worden. Dat wil ik pertinent niet en de concessie is dat ik dus niet aan de pil ben.

Kleurdoos, bij 't flussen had ik even WTF!-momentje. :D Maar na verder lezen klinkt 't allemaal heel fijn. O+
i know, iedereen denkt eerst altijd dat fluffen iets heel vies is O+

en wat maf, jij en je kleine tumorvriendje. kan dat narigheid worden of blijft t gewoon 'chillen'
pi_101353149
hahahaha keshet :D ja allebei voor dood op je rug liggen schiet inderdaad niet zo op _O-

en idd kd, dat dan weer wel, wij fluffen niet (wtf :D) maar knuffelen kan altijd O+ samen films of series kijken en dingen zoals uitgebreid koken enzo, ik hou dr van <3 en dr is meer voor nodig om dat om zeep te helpen :+
pi_101353411
Fluffen en douchefnuffelen O+ en dan in een schoon bedje tukken O+
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:58:38 #114
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101353515
Hier al sinds onze huwelijksnacht (eind mei) geen actie meer :'( Ik was toen inmiddels hoogzwanger en taalde er gewoon niet naar. Zo dik, zo onhandig en gewoon totaal geen zin. Nu, 6 weken na de bevalling wil ik er wel een keertje aan. We slapen prima, nu al zeker drie weken van middernacht tot 7-8 uur. Het enige wat me tegenhoudt is de angst om zwanger te raken. En oke, ook wel de angst voor het onbekende (hoe staat de doos ervoor na de knip). Maar goed, zo lang er niks van anticonceptie in huis is gebeurt er niets. Ach, beetje knuffelen en zoenen is ook wel oke :P
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:00:39 #115
265732 Keshet
pi_101353613
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Fluffen en douchefnuffelen O+ en dan in een schoon bedje tukken O+
Eckte liefde. O+

Geen paniek mensen, mijn inwendige vriendje gaat niet voor narigheid zorgen!

Semi-ontopic; ik was laatst in een dierentuintje en daar kreeg een bambi borstvoeding van zijn moeder. Een engels jochie van een jaar of 6 riep meteen 'Look mommy! They're nursing!'
Ik vond het heel bijzonder om te merken dat zo'n ventje wist wat het was. En daarna vond ik het weer bizar dat ik dat bijzonder vond. :)
pi_101353705
Hier ook al heul lang geen actie meer hoor :N wegens nare zwangerschap en nu doet het zo een pijn dat ik niet eens meer durf ;(
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101353768
liters glijmiddel iig de eerste keer na de bevalling

dat is een mooie tip :+
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:05:38 #118
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_101353889
Mignonne, dan ben ik/zijn wij dus niet de enige.
Bij ons geen actie in bed meer sinds koninginnenacht, er ligt bijna altijd wel eentje bij ons in bed

En als er geen kind tussenin ligt, dan hebben we de puf niet
pi_101354135
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef Keshet het volgende:

[..]

Eckte liefde. O+

Geen paniek mensen, mijn inwendige vriendje gaat niet voor narigheid zorgen!

Semi-ontopic; ik was laatst in een dierentuintje en daar kreeg een bambi borstvoeding van zijn moeder. Een engels jochie van een jaar of 6 riep meteen 'Look mommy! They're nursing!'
Ik vond het heel bijzonder om te merken dat zo'n ventje wist wat het was. En daarna vond ik het weer bizar dat ik dat bijzonder vond. :)
In het kader van al die seks verhalen klinkt dat heel vreemd zo :D
maar fijn!

Ja dat heb ik ook wel eens, je verbaasd je ergens over en tegelijkertijd jezelf stom vinden om je eigen verbazing of vooroordeel :P wel schattig.
Ik vind die vanzelfsprekendheid wel grappig. Mijn oudste haar poppie drinkt uit een fles, NLK (melk, half ingeslikt enzo :D), maar als je zegt dat jongste een flesje krijgt dan zegt ze Naaaahjaaaa! Elim nee joh fles, Elim mama NLK drinken! En zelf drinkt ze haar melk uit een fles of een beker. Ze vindt het zelf allemaal heel logisch.
pi_101360480
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

In het kader van al die seks verhalen klinkt dat heel vreemd zo :D
Beelden :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')