quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:20 schreef mignonne het volgende:
haha Pessie nah waarom zou ik?als mn oudste niet wakker wordt dan is het jongste wel. Ik heb er, ondanks alles, totaal geen enkele behoefte aan om de meiden uit logeren te doen. We redden het allemaal wel zo. Ik hoef ook geen oplossingen of medelijden ofzo hoor daar zei ik het verder niet voor
het gaat zoals het gaat hier en B. en ik leven allebei erg in het moment altijd, en daar berusten we dus ook in.
had je me al zo opgegeven ja?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef WupWup het volgende:
Zal het kaarsje wat ik had aangestoken voor je weer uitblazen mignonne
i know, iedereen denkt eerst altijd dat fluffen iets heel vies isquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef Keshet het volgende:
Geen energie is wel killing dan inderdaad Mignonne. Er moet er toch minstens 1 zijn die niet voor dood op zijn of haar rug ligt wil 't nog wat voorstellen.
Jore, met die insteek is het inderdaad heel anders, dat ben ik helemaal met je eens.
Pessie, seks kun je gewoon voluit typen hier op FOK!. Zo eng is 't allemaal niet.
Wickie, ja, maar 't is niet zo boeiend hoor. Bij toeval ontdekt een jaar of 4 geleden. Ding zit er waarschijnlijk al veel langer. 't is goedaardig, ik heb er geen last van en krijg er geen last van ook. Er zijn vrij veel vrouwen die 't hebben. De medische wereld denkt dat het innemen van kunstmatige hormonen invloed heeft op 't onstaan ervan. Onder invloed van hormonen (de pil, een zwangerschap bv) is er een hele kleine kans dat 't ding vergroot. Bij een bepaalde grens moet er geopereerd worden. Dat wil ik pertinent niet en de concessie is dat ik dus niet aan de pil ben.
Kleurdoos, bij 't flussen had ik even WTF!-momentje.Maar na verder lezen klinkt 't allemaal heel fijn.
Eckte liefde.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Fluffen en douchefnuffelenen dan in een schoon bedje tukken
In het kader van al die seks verhalen klinkt dat heel vreemd zoquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef Keshet het volgende:
[..]
Eckte liefde.![]()
Geen paniek mensen, mijn inwendige vriendje gaat niet voor narigheid zorgen!
Semi-ontopic; ik was laatst in een dierentuintje en daar kreeg een bambi borstvoeding van zijn moeder. Een engels jochie van een jaar of 6 riep meteen 'Look mommy! They're nursing!'
Ik vond het heel bijzonder om te merken dat zo'n ventje wist wat het was. En daarna vond ik het weer bizar dat ik dat bijzonder vond.
Beeldenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
In het kader van al die seks verhalen klinkt dat heel vreemd zo
Dank pessie!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:03 schreef pessie het volgende:
PM-Girl, helaas zijn er tientallen redenen te bedenken. Het begint al met "wordt je ongesteld? dan kan de voeding anders smaken" tot "klinkt als oorontsteking" en van "overproductie?" naar "onderproductie?".
Maar goed, meestal kun je gewoon de huisarts even bellen om te vragen of ze even in zn oortjes kunnen kijken (ik ben minimaal 6 keer met Nathan bij de huisarts geweest om te laten kijken en er kwam nooit wat uit). Soms drinken kindjes gewoon onrustig. Soms is er wel iets aan de hand, het beste kun je gewoon afgaan op wat jouw gevoel je ingeeft en daar gehoor aan geven, en als jouw gevoel zegt dat je zn oortjes wil laten checken moet je dat gewoon doen.
Fijn dat het zo lekker gaat!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:55 schreef Aventura het volgende:
Kom ik aan met mijn 'na 6 weken willen we wel weer eens'. Ik vind de babytijd tot nu toe (afgezien van de eerste weken) niet zo intensief. Baby is vandaag 6 weken. Het was middernacht dat-ie naar bed ging en om 9 uur kwam hij pas weer. Productie lijdt er niet onder volgens mij, baby groeit goed en lijkt niet hongerig. 6 bomvolle plasluiers per dag en 's morgens steevast een volle poepluier. Hij heeft nu wel 2 uur geclusterd (dat doet- ie 's avonds ook, tussen 6 en middernacht). Dat is wel even heftig, maar manlief kookt en ik zit op de bank met een boek of kijk tv, dat is dus best te doen. Ik verveel me zelfs een beetje en wil best wel weer aan het werk. Ik ga dit even afkloppen, misschien ga ik nog eens spijt krijgen van deze woorden
Gezien voorgaande context ook een best grappige opmerking.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef WupWup het volgende:
Met 9 weken was ik ook alweer aan de beurt
Vandaar m'n snelle editquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gezien voorgaande context ook een best grappige opmerking.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef WupWup het volgende:
Met 9 weken was ik ook alweer aan de beurt
edit: menstruatie, niet het eerdere onderwerp![]()
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
De vorige keer duurde het 5 maanden, dat vond ik al snel!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |