Echt Hemaquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:40 schreef Sandous het volgende:
Octo mooie kleur!!
KD, beddegoed van Elin blauw met roosjes ziet er heel leuk uit! waaruhvandaan,
I agree, heel erg leuk gedaan KD!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:25 schreef Sandous het volgende:
KD thnx! Ik ga straks hier ff kijken, wilde de stad in, maar sjeulen in de regen met kinderwagen en kind enzo, geen zinnn
Hoekje van polle is superrr, of heb ik dat al gezegd?
zo sfeervol!
opa leerde me dat een beetje wasmiddel in je verf helpt om het wat dekkender te krijgen. de muur van polles hoek was wit en er zit maar 1 laagje verf op!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:36 schreef octopussy het volgende:
[..]
I agree, heel erg leuk gedaan KD!
Jipster, ik vind het altijd zo gaaf om een kamer een nieuwe kleur te gevenMaar neem alstjeblief geen Praxis muurverf. Ik had 4+ lagen nodig om het een beetje mooi te krijgen en je ziet nog steeds randen als je goed kijkt.
Volgende keer neem ik echt de duurdere verf van Histor of Flexa ofzo. Achteraf gezien had ik beter eerst een laag extra dekkend wit over de muur kunnen doen om de muurschilderingen van de visjes te egaliseren.
een leuke en erg goedkope lamp voor je kamertje is denk ik dan wel de ikeabloemlampquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:41 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier is het kamertje ook eindelijk klaar. Kan alleen nog geen lamp vinden die me aanstaat. Zal straks even foto's maken!!
Dan maak je hem toch kleiner?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:55 schreef Sandous het volgende:
KD, Heb je juniorformaat? Dekbed heet dus lovely en hadden hier alleen een nog in 1 persoonformaat. Maar zocht juist junior.. dan weet ik dat ik moet doorzoeken.
nope 1 persoons maar dan gewoon de helft om t matras slaan, je kan m evt ook afknippen en omzomenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:55 schreef Sandous het volgende:
KD, Heb je juniorformaat? Dekbed heet dus lovely en hadden hier alleen een nog in 1 persoonformaat. Maar zocht juist junior.. dan weet ik dat ik moet doorzoeken.
Nou is het natuurlijk ook zo dat je een babykamer voornamelijk voor jezelf leuk maakt, want die kleine boeit het volgens mij nietsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef Susie het volgende:
Ik zie zoveel mooie en creatieve kamertjes hierWij zijn dan wel heel simpel geweest hoor... gewoon wit en creme gordijnen... nog niets op de muur enzo.. boring dus
Let wel op dat meubels die uit elkaar zijn gehaald nooit meer zo stevig zijn als origineel. Voor de commode zal het meevallen, maar lange vlakken als de kast hebben misschien een hoekprofieltje extra nodig aan de binnenkant voor de stabiliteit. Zo gefixed en is goedkoper dan een nieuwe kast iddquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef Vlindur het volgende:
http://link.marktplaats.nl/478048280 Deze 2
Hahaha! Dat is ook weer zo Nirak!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou is het natuurlijk ook zo dat je een babykamer voornamelijk voor jezelf leuk maakt, want die kleine boeit het volgens mij niets
Dus voel je niet schuldig
Oh bedankt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
Let wel op dat meubels die uit elkaar zijn gehaald nooit meer zo stevig zijn als origineel. Voor de commode zal het meevallen, maar lange vlakken als de kast hebben misschien een hoekprofieltje extra nodig aan de binnenkant voor de stabiliteit. Zo gefixed en is goedkoper dan een nieuwe kast idd
Het is een vraagprijs, geen keiharde eis. Waarschijnlijk als je 50 bied heb je 't ook al. Of je krijgt een tegenbod en komt op 55 uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:13 schreef SacreCoeur het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik 70,- voor die meubels aan de prijzige kant vind.
ik vind ook al snel iets te duur hoor
ik was klaar voor 100,-.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:34 schreef Vlindur het volgende:
Dit is wel het goedkopere van wat ik kon vinden. Rienks kamer was 350 euro. (knuffelkamer.nl)
Ik ga ook wel minder bieden. Maar als het een beetje degelijk hout is vind ik 70 wel prima.
Wij hebben het ook heel simpel gehouden. Niks aan de muur enzo. Daarom beetje kleurige gordijnen voor de kleur. Wij hebben overal witte spak aan de muren en zwarte vloerbedekking. Dus anders zou het al snel te donker worden en ik vind dat niet zo leuk. En we wilden liever niet de muren sausen. Dus dit is het geworden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef Susie het volgende:
Ik zie zoveel mooie en creatieve kamertjes hierWij zijn dan wel heel simpel geweest hoor... gewoon wit en creme gordijnen... nog niets op de muur enzo.. boring dus
worthless without pics!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb trouwens nog een heel leuk houten mobieltje met paddestoeltjes en kaboutertjes kunnen scoren voor boven polles box <3
70,- opzich niet, 70,- voor die spullenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Nirak het volgende:
¤70,- duur?.....
Wij geven gewoon onbesnut veel geld uit... Eigenlijk ook belachelijk, maar we zitten nu op 50/50 als je kijkt naar de verhouding van wat het krijgen van deze beeb ons gekost heeft en wat we nu uitgeven aan uitzet
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef Kleurdoos het volgende:
volgende keer gewoon een random vent uit t cafe trekken en erin luizen dus Nirak
graties
Da's een aardige tip voor de moeders in spé! Op Lena's kamer heb ik deze stoel staan, een stoel waar ik normaliter niet heel graag in zit maar die voor het voeden ideaal is vanwege de leuningen:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:40 schreef Poppedein het volgende:
Als ie net zo zit als de cup is het een heerlijke stoel voor op de babykamer, niet té groot, en met fijne leuningen op de juiste hoogte om te voeden!
Ik vind dat kleed niet zo lelijk hoor, ik vind het zelfs leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:00 schreef Sorbootje het volgende:
Dat lelijke kleed is overigens al tijden weg hoor.
Dat is er toch al: Wachten op het tweede streepje deel 199quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik voorzie een nieuw topic:
Klussen voor koters
Kind waar haal je de energie vandaan? En zwanger nog wel? Ik kan me de tijd niet heugen dat ik zo fit wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:15 schreef Kleurdoos het volgende:
o ik kan dat echt dagenlang doen hoor, vorige week de trap en ballustrade nog, 4 keeren alle deurkozijnen, plinten en raamkozijnen.
33 wekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:37 schreef geppie het volgende:
[..]
Kind waar haal je de energie vandaan? En zwanger nog wel? Ik kan me de tijd niet heugen dat ik zo fit was
Wtfquote:
Leuk!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
hier ben ik momenteel mee bezig voor op polle's kamertje/hoekje
er zit een muziekdoosje in. Hij is nog niet af zoals u kunt zien maar ik vind m nu al leuk
Dekbed neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:42 schreef kuifmees het volgende:
Ja, weet ik wel, maar ik vind het leuk om te neuzen![]()
Deze vind ik leuk:
http://www.vertbaudet.fr/(...)treCouleur=6350&t=10
Een dekbed mag nog niet voor een baby geloof ik? Een deken in een hoes zou wel mogen. toch?
Als je van Franse winkels houdt (ben ik zelf gek op) kan je hier ook super dingen vinden:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:42 schreef kuifmees het volgende:
Ja, weet ik wel, maar ik vind het leuk om te neuzen![]()
Deze vind ik leuk:
http://www.vertbaudet.fr/(...)treCouleur=6350&t=10
Een dekbed mag nog niet voor een baby geloof ik? Een deken in een hoes zou wel mogen. toch?
Het is jou kind, dus alles mag. Een dekbed is niet bij wet verboden, maar het wordt niet voor niets afgeraden denk ik dan altijdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:00 schreef SacreCoeur het volgende:
het mag toch wel? lijkt me beter van niet, maar er zijn toch baby dekbedden? (gewoon even uit nieuwsgierigheid)
Raar, want het is mij 12, 10 en 7 jaar geleden wél afgeraden. Sterker: Bij oudste had ik een katoenen én een wollen deken, samen met een laken. Volgens toen geldend advies.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:12 schreef SacreCoeur het volgende:
het is bij mij 5 jaar terug nooit afgeraden, vandaar.
maar er is zoveel veranderd in 5 jaar tijd natuurlijk.
Heeft te maken met wiegendood. Volgens mij is men ooit in 2004/5 begonnen met de campagne veilig slapen. Weet niet hoe ver ze toen waren met de wetenschap van de dekbedjes..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:12 schreef SacreCoeur het volgende:
het is bij mij 5 jaar terug nooit afgeraden, vandaar.
maar er is zoveel veranderd in 5 jaar tijd natuurlijk.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef SacreCoeur het volgende:
ik ben het meest van de bovenste geloof ik.. ik vind de nieuwe Ikea inspiratie ook tof hoor!
[ afbeelding ]
twijfel gelijk of ik nou wel of niet haar kast eruit wil, ze heeft dezelfde kasten als op het plaatje.
kind heeft zoveel speelgoed gewoon, hou geen ruimte meer over
En, al foto's??quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Nirak het volgende:
Maar ontopic, ik zal eens proberen of ik ons kamertje opgeruimd krijg zodat het op de foto kan. Maar t is smal dus heul lastig op de foto te krijgen..
Jáá, dit plaatje viel me ook meteen op toen ik de nieuwe catalogus aan het doorbladeren was! Ik vind het vooral leuk wat ze met het behang hebben gedaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef SacreCoeur het volgende:
ik ben het meest van de bovenste geloof ik.. ik vind de nieuwe Ikea inspiratie ook tof hoor!
[ afbeelding ]
twijfel gelijk of ik nou wel of niet haar kast eruit wil, ze heeft dezelfde kasten als op het plaatje.
LEUK! Ik zie mijn meisjes over een jaar of twee al helemaal zo zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Waarvandaan?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:54 schreef snoopy het volgende:
Lis heeft haar knuffels in deze mand:
[ afbeelding ]
Ohwquote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Juud79 het volgende:
Ik ging even surfen naar peuterbedjes (weinig orgineels te vinden)
Maar toen kwam ik dit opeens tegen, hoe schetig....
[ afbeelding ]
awh die lijkt op de rockid, zo mooi.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]
nouja het is niet speciaal het cleane wat ik niet zo vind hoor, het is gewoon meer dat ik speelgoed mis, ik mis het idee dat er ook daadwerkelijk kindjes slapen zeg maarquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, wat een leuk kamertje, mignonne! En ik begrijp wat je bedoelt met dat lege, al houd ik er zelf wel van.
ik heb ze laatst nog zien staan bij de ledikantjes!quote:Op zondag 4 september 2011 12:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Bij de Ikea hebben ze wel van die bakken gehad maar nu niet meer.
Misschien Marskramer?
goed proppen is een kunstquote:Op zondag 4 september 2011 12:14 schreef Meimeltje het volgende:
Mignonne, zo lijkt het toch wel heel veel wat er in pastLeukleukleuk!
Ja in het roze en blauw? dat vind ik echt zo niet mooi xDquote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik heb ze laatst nog zien staan bij de ledikantjes!
Ik weet niet of elke ikea dat heeft, maar hier (delft) hebben ze zo'n koopjes hoek waar je voor 3.75 een plastic bakje vol mag laden met zooi die ze daar in een grote bak hebben liggen. Van schroefjes, duveltjes en van die hoek verbindingsstukken tot wieltjes en draaipootjes voor gelijke hoogte enzo zitten daarin.quote:Op zondag 4 september 2011 12:20 schreef miss_sly het volgende:
Proppen ga ik ook moeten lerenIk wil wel een kast met een hanggedeelte, omdat sommige jurkjes toch gestreken moeten worden en dan hang ik ze liever, want netjes vouwen en daarna ongekreukt aandoen, gaat me niet lukken, denk ik.
Een kistje helemaal maken, lijkt me wat veel voor nog-niet-zo-ervaren-klusser als ik ben, maar wieltjes onder een kistje maken, moet lukken. Volgens mij kun je die ook wel halen bij een dhz-zaak.
nee gewoon van die houten, of van fineer. In elk geval geen plastic bakken, maar van die houtachtige op wieltjes, zo'n soort lade.quote:Op zondag 4 september 2011 12:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja in het roze en blauw? dat vind ik echt zo niet mooi xD
Ik zocht ze ook weer en wil gewoon transparant, die heb ik niet gezien.
Bedankt! Daar zit inderdaad wel wat in.quote:Op zondag 4 september 2011 12:43 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans: wij twijfelden ook over wel of niet een peuterbed. Aangezien we nu Kyllian z'n bed al weg doen na 2 jaar (en die was erg duur) heb ik toch besloten eerst een peuterbedje te doen. Misschien wil ik namelijk over 2-3 jaar bijv. wel een hoogslaper voor Dyon. Hierdoor de de keus voor een voorlopig tweedehands peuterbed. Het scheelt ook veel ruimte in de kamer!
Haha hier sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 4 september 2011 14:33 schreef SacreCoeur het volgende:
dat is echt zo'n toffe kamer! ik wil m hebben!!!
Ik vind alles eraan leuk, de kleuren, de spullen en ik geloof het huis ook zo te zien aan je tuin
waar heb je eigenlijk het wiegje vandaan?quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zoals een hele tijd geleden belooft hier de foto's van Seth zijn kamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zoals een hele tijd geleden belooft hier de foto's van Seth zijn kamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zien!!quote:Op zondag 4 september 2011 15:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de kast
Met schoolbordverf op de twee grote deurvlakken
Oh ik heb m helemaal niet gezien! of dat komt door de kleurquote:Op zondag 4 september 2011 15:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het wiegje is van kids factory. De planken zaten er nog niet. We hebben alles gestript.
Heb je dan gewoon planken geverfd en tegen de muur aan bevestigd? Vind het er heel gaaf uitzien zo.quote:Op zondag 4 september 2011 15:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het wiegje is van kids factory. De planken zaten er nog niet. We hebben alles gestript.
Dat heb ik dus ook.. haal nu echt onwijs vaak dingetjes van MP af. Eerst eigenlijk nooit, te lui om te zoeken en vond nooit wat. Nu vind ik mezelf er echt handig inquote:Op zondag 4 september 2011 16:51 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook van de Marktplaats, terwijl ik eigenlijk nooit van de tweedehands spullen was. Nu ik merk dat er zoveel mooie spullen bij zitten en het zoveel in prijs kan schelen vind ik het eigenlijk wel leuk![]()
wat grappig! vorige maand was het nog een speciale Delft aanbieding, nu overal verlaagd.quote:Op zondag 4 september 2011 17:04 schreef Meimeltje het volgende:
SC, deze bedoel je toch?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50080315
Ik vind het nadeel van de ikea bedden dat het afwijkende maten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |