abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101365979
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:13 schreef SacreCoeur het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik 70,- voor die meubels aan de prijzige kant vind.
ik vind ook al snel iets te duur hoor :P
Het is een vraagprijs, geen keiharde eis. Waarschijnlijk als je 50 bied heb je 't ook al. Of je krijgt een tegenbod en komt op 55 uit.
pi_101366223
Dit is wel het goedkopere van wat ik kon vinden. Rienks kamer was 350 euro. (knuffelkamer.nl)
Ik ga ook wel minder bieden. Maar als het een beetje degelijk hout is vind ik 70 wel prima. :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:34:41 #53
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101366231
vind ik ook te duur, maar dat is denk ik ook kwestie van smaak en wat je voor iets over heb.
al ben ik wel een grote afdingert :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:36:14 #54
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101366273
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:34 schreef Vlindur het volgende:
Dit is wel het goedkopere van wat ik kon vinden. Rienks kamer was 350 euro. (knuffelkamer.nl)
Ik ga ook wel minder bieden. Maar als het een beetje degelijk hout is vind ik 70 wel prima. :Y
ik was klaar voor 100,-.
onwijs goed zoeken, elke dag kijken paar keer kijken etc.
nieuwwaarde is meer dan 800,- :P

nou ligt het er ook aan waar je woont natuurlijk, je gaat niet de hele wereld rond voor een paar meubeltjes.
hier in de buurt verkopen ze schijnbaar gewoon veel leuks :P
pi_101366332
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef Susie het volgende:
Ik zie zoveel mooie en creatieve kamertjes hier O+ Wij zijn dan wel heel simpel geweest hoor... gewoon wit en creme gordijnen... nog niets op de muur enzo.. boring dus :O
Wij hebben het ook heel simpel gehouden. Niks aan de muur enzo. Daarom beetje kleurige gordijnen voor de kleur. Wij hebben overal witte spak aan de muren en zwarte vloerbedekking. Dus anders zou het al snel te donker worden en ik vind dat niet zo leuk. En we wilden liever niet de muren sausen. Dus dit is het geworden!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101366390
Voor de mensen die de cup-stoel van Leen Bakker, waar Mefke en ik lyrisch over hebben lopen doen, te prijzig vonden...
Ik zag deze stoel bij Jysk in het krantje staan voor 50 euro:

Als ie net zo zit als de cup is het een heerlijke stoel voor op de babykamer, niet té groot, en met fijne leuningen op de juiste hoogte om te voeden!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 30-08-2011 13:00:28 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_101366425
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb trouwens nog een heel leuk houten mobieltje met paddestoeltjes en kaboutertjes kunnen scoren voor boven polles box <3
worthless without pics!
pi_101366701
Vlindur, wil je persé een commode? Als Isabeau straks een groot bed krijgt wil ik een andere kast voor d'r en gaat de commode eruit.
pi_101366963
:@ wij hebben voor beide jongens een commodo, ik zou nog niet weten hoe ik zonder zou moeten. Maar wij hebben wel commodes die als gewone ladenkast door het leven kunnen gaan. Werkt ook prima. En onze kasten zijn de gewone paxkasten van de Ikea.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101367007
Ik kan ook echt nog niet zonder hoor Mefke! Nou scheelt t dat Lena ook wel een redelijk grote kamer heeft, waardoor hij ook niet enorm in de weg staat natuurlijk...
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:03:52 #61
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101367126
Commodes zijn toch ook gewoon heel handig? Die van ons heeft 3 mega lades, daar kunnen we straks gewoon nog gebruik van maken lijkt mij.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101367146
Bij mij staat hij wel in de weg (klein kamertje) en verschonen op bed gaat ook prima. Ik vind ook niet dat je niks aan zo'n ding hebt, maar wil alleen maar aangeven dat 't zonder volgens mij ook prima gaat.
pi_101367243
Met een klein kamertje is het een ander verhaal. De kamers zijn groot genoeg hier, die van Driekus is zelfs gewoon groot.
Vlindur, zou je voor Rienk niet uit de voeten kunnen met een tafel als commode? Dan kan je B2 de spullen van Rienk geven.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:07:40 #64
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101367253
Ik zie het ook gewoon als een ladekast ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101367488
Voor Hannah's kamer heb ik ook een groot bureau gekocht ipv een commode. Heeft ze straks als ze zelf wil fröbelen op haar kamer tenminste nog wat aan.
pi_101367592
¤70,- duur?.....
Wij geven gewoon onbesnut veel geld uit... Eigenlijk ook belachelijk, maar we zitten nu op 50/50 als je kijkt naar de verhouding van wat het krijgen van deze beeb ons gekost heeft en wat we nu uitgeven aan uitzet :')
pi_101367648
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Nirak het volgende:
¤70,- duur?.....
Wij geven gewoon onbesnut veel geld uit... Eigenlijk ook belachelijk, maar we zitten nu op 50/50 als je kijkt naar de verhouding van wat het krijgen van deze beeb ons gekost heeft en wat we nu uitgeven aan uitzet :')
70,- opzich niet, 70,- voor die spullen :P
pi_101367687
volgende keer gewoon een random vent uit t cafe trekken en erin luizen dus Nirak :+
graties
pi_101367709
en commodes zijn overrated, nooit 1 gehad, elin kreeg een schone luier op t bed of op de bank..ik zit liever :+
pi_101367751
70 euro is niet veel, dat klopt. Maar, je moet natuurlijk wel kijken of het dat waard is. Het is al uit elkaar, je kan het daardoor minder goed beoordelen.

Wij hebben de commode van Driekus een half jaartje geleden ook via mp gekocht. Wel 100 voor betaald, maar het is een massief houten kast, dat vond ik em waard.
pi_101367830
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef Kleurdoos het volgende:
volgende keer gewoon een random vent uit t cafe trekken en erin luizen dus Nirak :+
graties
:')
Ow, die kans hebben we gehad hoor, meer dan eens. En zelfs niet eens erin luizen, dr aanbiedingen stromen binnen als je niet uit kijkt ;)
Mja.. Gratiezzzz, god weet wat je er gratiezzzz nog meer bij krijgt (soa's, erfelijke aandoeningen en een bemoeial die toch ineens vader wil zijn :( )

Maar ontopic, ik zal eens proberen of ik ons kamertje opgeruimd krijg zodat het op de foto kan. Maar t is smal dus heul lastig op de foto te krijgen..
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:34:28 #72
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101368073
Kd Ik had wel een commode ( want kamertje gekregen) maar idd luiers verschonen deed Ik er niet op :') dat wordt gewoon weer een opbergkastje :D
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_101368528
Wij hebben nu een commode op Rienk zijn kamer en een aankleedkussen op het dressoir beneden. Ik heb echt bijna nooit op een bed of op de grond hier een kind verschoont. Ik vind het vreselijk om te zitten want ik kan er dan totaal niet goed bij en als ik sta bij een bed krijg ik mega last van mijn rug. Rienk op de kamer van B2 verschonen lijkt me ook totaal niet handig.

Ik wil dus gewoon boven in Rienk zijn kamer nog een aankleed/verschoon systeem hebben. En bij de Ikea hebben ze zo'n heel goedkoop ding, maar denk dat Rienk daar niet meer languit op kan liggen. Aan een bureau heb ik zitten denken, maar wij zijn beide lang en ik denk dat een bureau gewoon veel te laag is.

70 euro voor een commode en een kast vind ik niet veel geld, en of het een merk is heb ik geen idee van. Ik ben niet zo'n merkenfanaat. :@

Sorboo, heb je een foto van de commode toevallig? En zou Isabeau dan heel binnenkort over kunnen gaan? O-)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101368720
Ik heb wel een foto, maar de commode is niet van mij (zou ik even aan Ka moeten vragen). Mooi is anders hoor! *gaat even zoeken*
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:55:48 #75
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101368725
Oh en de kwaliteit van jysk spul (wij keken daar voor meubels.. Is echt zwaar beroerd.. Wij kochten dan ook niks daar :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')