Het is een vraagprijs, geen keiharde eis. Waarschijnlijk als je 50 bied heb je 't ook al. Of je krijgt een tegenbod en komt op 55 uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:13 schreef SacreCoeur het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik 70,- voor die meubels aan de prijzige kant vind.
ik vind ook al snel iets te duur hoor
ik was klaar voor 100,-.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:34 schreef Vlindur het volgende:
Dit is wel het goedkopere van wat ik kon vinden. Rienks kamer was 350 euro. (knuffelkamer.nl)
Ik ga ook wel minder bieden. Maar als het een beetje degelijk hout is vind ik 70 wel prima.
Wij hebben het ook heel simpel gehouden. Niks aan de muur enzo. Daarom beetje kleurige gordijnen voor de kleur. Wij hebben overal witte spak aan de muren en zwarte vloerbedekking. Dus anders zou het al snel te donker worden en ik vind dat niet zo leuk. En we wilden liever niet de muren sausen. Dus dit is het geworden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef Susie het volgende:
Ik zie zoveel mooie en creatieve kamertjes hierWij zijn dan wel heel simpel geweest hoor... gewoon wit en creme gordijnen... nog niets op de muur enzo.. boring dus
worthless without pics!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb trouwens nog een heel leuk houten mobieltje met paddestoeltjes en kaboutertjes kunnen scoren voor boven polles box <3
70,- opzich niet, 70,- voor die spullenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Nirak het volgende:
¤70,- duur?.....
Wij geven gewoon onbesnut veel geld uit... Eigenlijk ook belachelijk, maar we zitten nu op 50/50 als je kijkt naar de verhouding van wat het krijgen van deze beeb ons gekost heeft en wat we nu uitgeven aan uitzet
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef Kleurdoos het volgende:
volgende keer gewoon een random vent uit t cafe trekken en erin luizen dus Nirak
graties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |