Echt Hemaquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:40 schreef Sandous het volgende:
Octo mooie kleur!!
KD, beddegoed van Elin blauw met roosjes ziet er heel leuk uit! waaruhvandaan,
I agree, heel erg leuk gedaan KD!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:25 schreef Sandous het volgende:
KD thnx! Ik ga straks hier ff kijken, wilde de stad in, maar sjeulen in de regen met kinderwagen en kind enzo, geen zinnn
Hoekje van polle is superrr, of heb ik dat al gezegd?
zo sfeervol!
opa leerde me dat een beetje wasmiddel in je verf helpt om het wat dekkender te krijgen. de muur van polles hoek was wit en er zit maar 1 laagje verf op!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:36 schreef octopussy het volgende:
[..]
I agree, heel erg leuk gedaan KD!
Jipster, ik vind het altijd zo gaaf om een kamer een nieuwe kleur te gevenMaar neem alstjeblief geen Praxis muurverf. Ik had 4+ lagen nodig om het een beetje mooi te krijgen en je ziet nog steeds randen als je goed kijkt.
Volgende keer neem ik echt de duurdere verf van Histor of Flexa ofzo. Achteraf gezien had ik beter eerst een laag extra dekkend wit over de muur kunnen doen om de muurschilderingen van de visjes te egaliseren.
een leuke en erg goedkope lamp voor je kamertje is denk ik dan wel de ikeabloemlampquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:41 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier is het kamertje ook eindelijk klaar. Kan alleen nog geen lamp vinden die me aanstaat. Zal straks even foto's maken!!
Dan maak je hem toch kleiner?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:55 schreef Sandous het volgende:
KD, Heb je juniorformaat? Dekbed heet dus lovely en hadden hier alleen een nog in 1 persoonformaat. Maar zocht juist junior.. dan weet ik dat ik moet doorzoeken.
nope 1 persoons maar dan gewoon de helft om t matras slaan, je kan m evt ook afknippen en omzomenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:55 schreef Sandous het volgende:
KD, Heb je juniorformaat? Dekbed heet dus lovely en hadden hier alleen een nog in 1 persoonformaat. Maar zocht juist junior.. dan weet ik dat ik moet doorzoeken.
Nou is het natuurlijk ook zo dat je een babykamer voornamelijk voor jezelf leuk maakt, want die kleine boeit het volgens mij nietsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef Susie het volgende:
Ik zie zoveel mooie en creatieve kamertjes hierWij zijn dan wel heel simpel geweest hoor... gewoon wit en creme gordijnen... nog niets op de muur enzo.. boring dus
Let wel op dat meubels die uit elkaar zijn gehaald nooit meer zo stevig zijn als origineel. Voor de commode zal het meevallen, maar lange vlakken als de kast hebben misschien een hoekprofieltje extra nodig aan de binnenkant voor de stabiliteit. Zo gefixed en is goedkoper dan een nieuwe kast iddquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:39 schreef Vlindur het volgende:
http://link.marktplaats.nl/478048280 Deze 2
Hahaha! Dat is ook weer zo Nirak!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou is het natuurlijk ook zo dat je een babykamer voornamelijk voor jezelf leuk maakt, want die kleine boeit het volgens mij niets
Dus voel je niet schuldig
Oh bedankt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
Let wel op dat meubels die uit elkaar zijn gehaald nooit meer zo stevig zijn als origineel. Voor de commode zal het meevallen, maar lange vlakken als de kast hebben misschien een hoekprofieltje extra nodig aan de binnenkant voor de stabiliteit. Zo gefixed en is goedkoper dan een nieuwe kast idd
Het is een vraagprijs, geen keiharde eis. Waarschijnlijk als je 50 bied heb je 't ook al. Of je krijgt een tegenbod en komt op 55 uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:13 schreef SacreCoeur het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik 70,- voor die meubels aan de prijzige kant vind.
ik vind ook al snel iets te duur hoor
ik was klaar voor 100,-.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:34 schreef Vlindur het volgende:
Dit is wel het goedkopere van wat ik kon vinden. Rienks kamer was 350 euro. (knuffelkamer.nl)
Ik ga ook wel minder bieden. Maar als het een beetje degelijk hout is vind ik 70 wel prima.
Wij hebben het ook heel simpel gehouden. Niks aan de muur enzo. Daarom beetje kleurige gordijnen voor de kleur. Wij hebben overal witte spak aan de muren en zwarte vloerbedekking. Dus anders zou het al snel te donker worden en ik vind dat niet zo leuk. En we wilden liever niet de muren sausen. Dus dit is het geworden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef Susie het volgende:
Ik zie zoveel mooie en creatieve kamertjes hierWij zijn dan wel heel simpel geweest hoor... gewoon wit en creme gordijnen... nog niets op de muur enzo.. boring dus
worthless without pics!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb trouwens nog een heel leuk houten mobieltje met paddestoeltjes en kaboutertjes kunnen scoren voor boven polles box <3
70,- opzich niet, 70,- voor die spullenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Nirak het volgende:
¤70,- duur?.....
Wij geven gewoon onbesnut veel geld uit... Eigenlijk ook belachelijk, maar we zitten nu op 50/50 als je kijkt naar de verhouding van wat het krijgen van deze beeb ons gekost heeft en wat we nu uitgeven aan uitzet
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef Kleurdoos het volgende:
volgende keer gewoon een random vent uit t cafe trekken en erin luizen dus Nirak
graties
Da's een aardige tip voor de moeders in spé! Op Lena's kamer heb ik deze stoel staan, een stoel waar ik normaliter niet heel graag in zit maar die voor het voeden ideaal is vanwege de leuningen:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:40 schreef Poppedein het volgende:
Als ie net zo zit als de cup is het een heerlijke stoel voor op de babykamer, niet té groot, en met fijne leuningen op de juiste hoogte om te voeden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |