Bedankt! Daar zit inderdaad wel wat in.quote:Op zondag 4 september 2011 12:43 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans: wij twijfelden ook over wel of niet een peuterbed. Aangezien we nu Kyllian z'n bed al weg doen na 2 jaar (en die was erg duur) heb ik toch besloten eerst een peuterbedje te doen. Misschien wil ik namelijk over 2-3 jaar bijv. wel een hoogslaper voor Dyon. Hierdoor de de keus voor een voorlopig tweedehands peuterbed. Het scheelt ook veel ruimte in de kamer!
Haha hier sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 4 september 2011 14:33 schreef SacreCoeur het volgende:
dat is echt zo'n toffe kamer! ik wil m hebben!!!
Ik vind alles eraan leuk, de kleuren, de spullen en ik geloof het huis ook zo te zien aan je tuin
waar heb je eigenlijk het wiegje vandaan?quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zoals een hele tijd geleden belooft hier de foto's van Seth zijn kamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2011 14:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zoals een hele tijd geleden belooft hier de foto's van Seth zijn kamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zien!!quote:Op zondag 4 september 2011 15:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de kast
Met schoolbordverf op de twee grote deurvlakken
Oh ik heb m helemaal niet gezien! of dat komt door de kleurquote:Op zondag 4 september 2011 15:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het wiegje is van kids factory. De planken zaten er nog niet. We hebben alles gestript.
Heb je dan gewoon planken geverfd en tegen de muur aan bevestigd? Vind het er heel gaaf uitzien zo.quote:Op zondag 4 september 2011 15:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het wiegje is van kids factory. De planken zaten er nog niet. We hebben alles gestript.
Dat heb ik dus ook.. haal nu echt onwijs vaak dingetjes van MP af. Eerst eigenlijk nooit, te lui om te zoeken en vond nooit wat. Nu vind ik mezelf er echt handig inquote:Op zondag 4 september 2011 16:51 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook van de Marktplaats, terwijl ik eigenlijk nooit van de tweedehands spullen was. Nu ik merk dat er zoveel mooie spullen bij zitten en het zoveel in prijs kan schelen vind ik het eigenlijk wel leuk![]()
wat grappig! vorige maand was het nog een speciale Delft aanbieding, nu overal verlaagd.quote:Op zondag 4 september 2011 17:04 schreef Meimeltje het volgende:
SC, deze bedoel je toch?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50080315
Ik vind het nadeel van de ikea bedden dat het afwijkende maten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |