SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
:')
moggge la- en fipohunterquote:
Je kondigt de A team aan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:26 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Try this: link in OP in VLC, Itunes, Mediaspeler, oid gooien
s'morgensquote:
Ja, idd... nu hoor je dus Fortunaquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:29 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Je kondigt de A team aan?
ty zal wel liggen aan mijn flash blokker
Fortuna kon een ex van mij niet waarderenquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, idd... nu hoor je dus Fortuna
Zondequote:Op zondag 28 augustus 2011 05:32 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Fortuna kon een ex van mij niet waarderen
Net zoals
Ik vind Carmina Burana van Carl Orff dus echt geweldig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:33 schreef johnnylove het volgende:
fortuna had ze zelfs nachtmerries aan
Eens. Alleen het verhaal van de moeder was echt gruwelijk. De anderen deden me te weinig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Requiem for a dream
Ik vond het wel een goeie film maar niet zo goed als mensen zeggen, niet zo van een van de beste films ooit
ik vond hem saaaai , kon er niet door komen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Requiem for a dream
Ik vond het wel een goeie film maar niet zo goed als mensen zeggen, niet zo van een van de beste films ooit
verhaal van de moeder was prachtig, kan je zo een hele film over makenquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens. Alleen het verhaal van de moeder was echt gruwelijk. De anderen deden me te weinig.
Het is ook wel een goede film, maar heel abstract.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:37 schreef johnnylove het volgende:
Pff Requim is een zeer goede film in verhaal, beeld, geluid
Zeker een goeie film, maar hij komt niet mijn top 10 binnenquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:37 schreef johnnylove het volgende:
Pff Requim is een zeer goede film in verhaal, beeld, geluid
Live with itquote:1. American Beauty
2. The Shawshank Redemption
3. The Blues Brothers
4. American History X
5. The Truman Show
6. Fight Club
7. The Social Network
8. Trainspotting
9. This is England
10. Lost in Translation
Abstract, wat betekend datquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is ook wel een goede film, maar heel abstract.
shawshank redemption 2? die moet ik zien!quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:41 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vond 2 saai...The Shawshank Redemption
nee bedoel uit je lijstjequote:Op zondag 28 augustus 2011 05:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
shawshank redemption 2? die moet ik zien!
Vond je Shawshank redemption saai. verklaar je naderquote:
Oeh oeh, ik ga van jouw top 10 mijn eigen top 10 makenquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zeker een goeie film, maar hij komt niet mijn top 10 binnen
nieuwe top 10 gemaakt vandaag
[..]
Live with it
wie wat waar?quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:43 schreef johnnylove het volgende:
Haal die eens snel uit je top 10....
Wat is mis met de filmquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:43 schreef johnnylove het volgende:
Haal die eens snel uit je top 10....
Hij vind lost in translation matig/slechtquote:
Memento, wat een budfilm was dat zegquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:42 schreef WickedTunes het volgende:
Heb geen top 10 paraat, maar ik denk dat Memento, The Prestige, Finding Forrester en Boondock Saints I wel hoog scoren
Ieder is een cactusquote:
Memento laatst gezien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Memento, wat een budfilm was dat zegThe Prestige is wel echt geweldig.
Stanley Kubrickquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:46 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Nah had het over een filmpje.
Zie ook geen Kubrick film tussen staan.
Geen fan?
Dankjequote:Op zondag 28 augustus 2011 05:49 schreef WickedTunes het volgende:
Mooie keuze Kabel! ... Dit is toch Dean Martin?
Eternal sunshine of a spotless mind vind ik stiekem ook een goeie film, maar niet de status waardig die het heeftquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:48 schreef MsMessy het volgende:
What dreams may come
Equilibrium
Wall-E
Dark City
Hell Boy
Eternal sunshine of the spotless mind
The matrix reloaded
Terminator
Delicatessen
The boat that rocked
Een rijtje wat ik wel eens eerder heb gepost. Maar het is wel in willekeurige volgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |