shawshank redemption 2? die moet ik zien!quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:41 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vond 2 saai...The Shawshank Redemption
nee bedoel uit je lijstjequote:Op zondag 28 augustus 2011 05:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
shawshank redemption 2? die moet ik zien!
Vond je Shawshank redemption saai. verklaar je naderquote:
Oeh oeh, ik ga van jouw top 10 mijn eigen top 10 makenquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zeker een goeie film, maar hij komt niet mijn top 10 binnen
nieuwe top 10 gemaakt vandaag
[..]
Live with it
wie wat waar?quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:43 schreef johnnylove het volgende:
Haal die eens snel uit je top 10....
Wat is mis met de filmquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:43 schreef johnnylove het volgende:
Haal die eens snel uit je top 10....
Hij vind lost in translation matig/slechtquote:
Memento, wat een budfilm was dat zegquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:42 schreef WickedTunes het volgende:
Heb geen top 10 paraat, maar ik denk dat Memento, The Prestige, Finding Forrester en Boondock Saints I wel hoog scoren
Ieder is een cactusquote:
Memento laatst gezien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Memento, wat een budfilm was dat zegThe Prestige is wel echt geweldig.
Stanley Kubrickquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:46 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Nah had het over een filmpje.
Zie ook geen Kubrick film tussen staan.
Geen fan?
Dankjequote:Op zondag 28 augustus 2011 05:49 schreef WickedTunes het volgende:
Mooie keuze Kabel! ... Dit is toch Dean Martin?
Eternal sunshine of a spotless mind vind ik stiekem ook een goeie film, maar niet de status waardig die het heeftquote:Op zondag 28 augustus 2011 05:48 schreef MsMessy het volgende:
What dreams may come
Equilibrium
Wall-E
Dark City
Hell Boy
Eternal sunshine of the spotless mind
The matrix reloaded
Terminator
Delicatessen
The boat that rocked
Een rijtje wat ik wel eens eerder heb gepost. Maar het is wel in willekeurige volgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |