zitten ze niet mee met 3000 man in de tent. hij zou er pas mee zitten als ik t voor elkaar krijg dat ze niet meer bij ons mogen komen want tis voor hun de belangrijkste tourquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet gaan. Als een soort protest-actie.
Dat ontbijt van B. bedoel ik. Jakkes bloedworst en witte bonen in tomaten saus.quote:
Hey!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Poh. Na een heidense reis (vanmorgen 10 uur vertrokken) zitten en Fromaggio en ik weer in ons eigen huis. Reisverslag volgt morgen. Maar: Hallo allemaal
Ja, erg gezellig! En alle taarten vielen weer in de smaak, en de hapjes ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Lie! Was het allemaal lekker? En gezellie?
Ik ben moe, maar dat had ik door. Grapje, jeweets..quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ontbijt van B. bedoel ik. Jakkes bloedworst en witte bonen in tomaten saus.
Nope, geen overstromingenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef Bluezz het volgende:
LeinieWelcome home jij en je plankie!
Weer veilig thuis dus
Geen overstromingen?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:43 schreef golfer het volgende:
Hey!
Welkom terug!
En we willen alles weten...nou ja...bijna alles dan.
Oi, zo erg? Wij hebben op de heenweg maar 8 minuten hoeven wachten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Maargoed: we waren dus vanmorgen om 10 uur vertrokken en we komen net een half uurtje geleden aan. Hoezee voor die geweldige Zwitserse tunnel
Ik zal het je gekker vertellen, Kaas heeft van 10 uur vanmorgen tot 18.30 uur aan een stuk gereden. We hebben geen pauze gehouden, niks gedronken alleen wat chips gegetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:56 schreef Bluezz het volgende:
Maar in 1 keer doorrijden van Italy tot hiero is echt
Ja wij op de heenweg 5 minuten, op de terugweg anderhalf uur als het niet meer wasquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef LieLie het volgende:
Oi, zo erg? Wij hebben op de heenweg maar 8 minuten hoeven wachten.
Oef, da's minder..quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja wij op de heenweg 5 minuten, op de terugweg anderhalf uur als het niet meer was
En je betaald nog 40 euro ook heh, om in Zwitserland te mogen rijdenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:59 schreef LieLie het volgende:
Ik bedenk me dat wij toen we vorig jaar terug kwamen van Lago Maggiore ook twee uur hebben staan wachten.. Misschien is dat meer het probleem
We hadden vroeger moeten gaan rijden op de terugweg. Stom, maarja dat is achteraf.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:59 schreef LieLie het volgende:
Ik bedenk me dat wij toen we vorig jaar terug kwamen van Lago Maggiore ook twee uur hebben staan wachten.. Misschien is dat meer het probleem
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zal het je gekker vertellen, Kaas heeft van 10 uur vanmorgen tot 18.30 uur aan een stuk gereden. We hebben geen pauze gehouden, niks gedronken alleen wat chips gegeten
Onverantwoord eigenlijk, vind ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zal het je gekker vertellen, Kaas heeft van 10 uur vanmorgen tot 18.30 uur aan een stuk gereden. We hebben geen pauze gehouden, niks gedronken alleen wat chips gegeten
Kamikaasjequote:Op zondag 28 augustus 2011 02:00 schreef kaasplankje het volgende:
We hadden vroeger moeten gaan rijden op de terugweg. Stom, maarja dat is achteraf.
Hoi allemaal
40 ja? Ik dacht dat dat in de twintig was. Maarja, ik koop dat nooitquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En je betaald nog 40 euro ook heh, om in Zwitserland te mogen rijden
Hmm, ik niet. Het ging primaquote:
Nou onze buren (twee heul leuke nichtenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:01 schreef Bluezz het volgende:
We zitten nu camperhuren.nl te bekijken haha
Nouja, eigenlijk heb ik gereden van 10 tot 12 en van 13:30 tot 18:00. Daarna gegeten en Lein van 8 tot 22:30 en ik het laatste stuk. Het ging best alleen was de heen reis wat smoother.quote:
Wordt ie geīmporteerd? Leuk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en we hebben een echte Giulietta gekocht. Foto's volgen morgen
Maar dat was vooral omdat kaas beter had geslapen dan ik, want het had afgelopen nacht in Cannobio nogal geregend en gestormd. Kan ik niet van slapenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:04 schreef kaasplankje het volgende:
Nouja, eigenlijk heb ik gereden van 10 tot 12 en van 13:30 tot 18:00. Daarna gegeten en Lein van 20:00 tot 22:30 en ik het laatste stuk. Het ging best alleen was de heen reis wat smoother.
En welke jaargang ervan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en we hebben een echte Giulietta gekocht. Foto's volgen morgen
Lekkerquote:
Oh, geen oldtimer, maar een vrijwel nieuwe dus?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik weet het niet precies, maar het is een occasion. Maar waarschijnlijk 2010.
Jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was mijn perzikboom gisteren voor ik ze plukte
Ze liggen nu lekker in de fruitmand na te rijpen![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:50 schreef freecell het volgende:
Ow dit was gisteren mijn high-tea outfit, hier zonder mijn coole strohoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was mijn perzikboom gisteren voor ik ze plukte
[ afbeelding ]
Ze liggen nu lekker in de fruitmand na te rijpen(voor wat betreft de perzikken dan
)
Ik heb straks een wandelafspraakIk heb geen zin gezien het weer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Welquote:
Ze worden zacht, maar echt niet rijper.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel
Ze roken al zoet, maar waren nog keihard. Nu liggen ze een dag en ruiken zoeter en zijn al wat zachter.
wij hebben daar 2 uur gestaan deze zomer. En uiteindelijk maar de pass genomen. Dat was wel tof, in een 10 jaar oude volkswagen golf!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja wij op de heenweg 5 minuten, op de terugweg anderhalf uur als het niet meer was
Lekker gezellig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
T is leuk als je van gekkigheid niet weet wat je met je geld moet doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:20 schreef LieLie het volgende:
Steer, zijn je foto's nog te zien?
Edit, ja dus. Ik vind het idee van zoiets wel leuk, en het ziet er ook wel leuk uit, jammer van de prijs en kwaliteit dan..
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:26 schreef borisz het volgende:
Ik stel u voor aan het nieuwe poesje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:34 schreef borisz het volgende:
Bellefleur kwam uit Astrix & Obelix.
[ afbeelding ]
Wellicht een andere stripnaam/wellicht iets anders.
maar wat is Zwisterland mooi he!quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
Terug in Nederland, regen![]()
We stonden voor de Gotthard tunnel meer dan een uur stil. Iedereen stond naast de auto's. We hadden vergeten broodjes te halen. Na die vertraging heb ik 't gaspedaal even lekker ingetrapt. We zijn door Frankrijk teruggereden omdat dat mooier was en omdat we nog even naar de supermarché wilden. we wilden ook nog champy halen maar daar was 't al te laat voor.
Wat een lieve poes Borisz
Roodhaarquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:34 schreef borisz het volgende:
Bellefleur kwam uit Astrix & Obelix.
[ afbeelding ]
Wellicht een andere stripnaam/wellicht iets anders.
Ja, Godfried Bomans zei over Zwitserland: "De huizen pikken als kippen in het landschap." Daar moet ik altijd aan denken als ik door Zwitserland rijd. Toch vind ik Italië veel leuker om op vakantie te gaan.quote:
Echt? Ik ben gek op Zwitserland. Zou er graag elk jaar op vakantie gaan. maar goed, dat is A, onbetaalbaar en B is een beetje mooi weer ook wel leuk. Maar heerlijk, je tentje ergens op een kleine camping, elke dag een flink stuk wandelen door de mooiste landschappen, en overal de koeien met bellen om je heen. Ik vind het geweldig!quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, Godfried Bomans zei over Zwitserland: "De huizen pikken als kippen in het landschap." Daar moet ik altijd aan denken als ik door Zwitserland rijd. Toch vind ik Italië veel leuker om op vakantie te gaan.
Zwitserland ontbeert een beetje romantiek zoals je dat wel in Italië of Frankrijk ziet naar mijn mening. Het is té strak en er staat geen hekje scheef. Ik ben altijd blij als we in Italië zijn met roestige en verbogen vangrails; ruīnes van gebouwen die men gewoon laat staan; etc. Ook vind ik de keuken beter. En de prijzen last but not least.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Echt? Ik ben gek op Zwitserland. Zou er graag elk jaar op vakantie gaan. maar goed, dat is A, onbetaalbaar en B is een beetje mooi weer ook wel leuk. Maar heerlijk, je tentje ergens op een kleine camping, elke dag een flink stuk wandelen door de mooiste landschappen, en overal de koeien met bellen om je heen. Ik vind het geweldig!
Ja echt debiel, ¤9,60 voor twee glazen colaquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:35 schreef kaasplankje het volgende:
Zwitserland ontbeert een beetje romantiek zoals je dat wel in Italië of Frankrijk ziet naar mijn mening. Het is té strak en er staat geen hekje scheef. Ik ben altijd blij als we in Italië zijn met roestige en verbogen vangrails; ruīnes van gebouwen die men gewoon laat staan; etc. Ook vind ik de keuken beter. En de prijzen last but not least.
Diesel kost ongeveer 1.75 de liter in Zwitserland.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:36 schreef borisz het volgende:
De prijzen zijn er niet beter op de geworden de laatste maanden.
En Zwitserland wordt gezien als veilige haven waardoor de Zwitserse Frank enorm duur is geworden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Diesel kost ongeveer 1.75 de liter in Zwitserland.
Wij wouden nog even 'goedkoop' tanken in Zwitserland voordat we Duitsland weer ingingen. Boh...Was de franc bijna 1 tot 1 met de euro...quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja echt debiel, ¤9,60 voor twee glazen cola
oei, ik las iets anders...een combi tussen ei en enkel. En daar een groot ei hebben lijkt me niet zo fijn..quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:12 schreef LieLie het volgende:
Gewonde in tha house, mrLie heeft een enorm ei op z'n enkel. Leuk, dat voetbal
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oei, ik las iets anders...een combi tussen ei en enkel. En daar een groot ei hebben lijkt me niet zo fijn..
Op je enkel trouwens ook niet...
oei, ik las iets anders...een combi tussen ei en enkel. En daar een groot ei hebben lijkt me niet zo fijn..
[..]
Ik zou zeggen lang. Thijs koelt nooit... maar goed, die spoort ook niet helemaal natuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:24 schreef LieLie het volgende:
Hoe lang moet je zoiets koelen eigenlijk?
Min, 10 minuten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:24 schreef LieLie het volgende:
Hoe lang moet je zoiets koelen eigenlijk?
Heb een vrij uitgebreide site gevonden. Die zegt 15-20 min max, en dan elk uur herhalen. Als het te koud wordt gaat je lichaam de kou compenseren door er bloed naartoe te sturen en dat wil je dus niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lang. Thijs koelt nooit... maar goed, die spoort ook niet helemaal natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |