Die vijf euro kreeg je weer als korting bij de deelnemende restaurantsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor zo weinigDie tendens zie je bij Haarlem Culinair ook hoor... en dan durven ze nog entree te betalen ook, het wordt steeds minder leuk.
PVV en PVDAquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:30 schreef golfer het volgende:
Maastricht: het bolwerk van het CDA en de PVV, dus klachten daar deponeren.
mooie kimono. jammer dat ik dat niet aan kan trekken want dan ben ik al helemaal een Chinees. mooi taartje ook trouwens!quote:
en wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooie kimono. jammer dat ik dat niet aan kan trekken want dan ben ik al helemaal een Chinees. mooi taartje ook trouwens!
Ja dat is rot. Heb het ook wel eens gehad, dan vergeet ik het gewoonquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:34 schreef z80 het volgende:
het nadeel van je dekbed buiten hangen, en de matras op zijn kant zetten om een keer lekker te luchten.
als je naar bed wil, moet je eerst nog je bed op maken.
Bekeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
http://s11.photobucket.com/albums/a156/Stereotomy/preuvemint/
password: bosvruchtenijs
Deze kimono was ook Chinees, ze heeft ook nog een Japanse, zei ze.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
mooie kimono. jammer dat ik dat niet aan kan trekken want dan ben ik al helemaal een Chinees. mooi taartje ook trouwens!
Bij het Schulten Hues gegeten, kritiek schrijf ik morgen welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Genoten van het Chellofestival in Zutphen, vanavond nog een hapje uit eten, verslag daarvan volgt in het waar heb jij gegeten topic
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij het Schulten Hues gegeten, kritiek schrijf ik morgen wel
![]()
Wijntejes wazen lekkugh
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
http://s11.photobucket.com/albums/a156/Stereotomy/preuvemint/
password: bosvruchtenijs
mooi, eindelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Gegeten:
- Oesters met champagne
- Soepproeverij: wijnsoep, knoflooksoep
, kreeftensoep
- Verbrande saté
- Stokjesproeverij: iets vleesachtigs, zalmrol, sellerie met turksfruit achtig iets, tempuragarnaal ding, paté ding
- Garnalenkroket + half maatje
- Burger King - King Deal Menu, een met normale friet en de ander met Twister Fries
Ben benieuwd. Ze gaan binnenkort een tweede tent openen, las ik:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij het Schulten Hues gegeten, kritiek schrijf ik morgen wel
![]()
Wijntejes wazen lekkugh
Ik zou gewoon niet gaan. Als een soort protest-actie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen laatste dag kermis, skihut on tour is er en voor het eerst in 5 jaar sta ik daar niet op het podium. dat wordt wel wat vreemd en ik hoop niet dat ik aan iedereen uit moet leggen waarom ik niet op het podium sta. ga gewoon achteraan een feestje bouwen want de dj die ons weggestuurd heeft is er helaas morgen. misschien gooi ik even een bommetje op het podium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |