quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:50 schreef freecell het volgende:
Ow dit was gisteren mijn high-tea outfit, hier zonder mijn coole strohoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was mijn perzikboom gisteren voor ik ze plukte
[ afbeelding ]
Ze liggen nu lekker in de fruitmand na te rijpen(voor wat betreft de perzikken dan
)
Ik heb straks een wandelafspraakIk heb geen zin gezien het weer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Welquote:
Ze worden zacht, maar echt niet rijper.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel
Ze roken al zoet, maar waren nog keihard. Nu liggen ze een dag en ruiken zoeter en zijn al wat zachter.
wij hebben daar 2 uur gestaan deze zomer. En uiteindelijk maar de pass genomen. Dat was wel tof, in een 10 jaar oude volkswagen golf!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja wij op de heenweg 5 minuten, op de terugweg anderhalf uur als het niet meer was
Lekker gezellig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zal het je gekker vertellen, Kaas heeft van 10 uur vanmorgen tot 18.30 uur aan een stuk gereden. We hebben geen pauze gehouden, niks gedronken alleen wat chips gegeten
T is leuk als je van gekkigheid niet weet wat je met je geld moet doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:20 schreef LieLie het volgende:
Steer, zijn je foto's nog te zien?
Edit, ja dus. Ik vind het idee van zoiets wel leuk, en het ziet er ook wel leuk uit, jammer van de prijs en kwaliteit dan..
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:26 schreef borisz het volgende:
Ik stel u voor aan het nieuwe poesje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:34 schreef borisz het volgende:
Bellefleur kwam uit Astrix & Obelix.
[ afbeelding ]
Wellicht een andere stripnaam/wellicht iets anders.
maar wat is Zwisterland mooi he!quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
Terug in Nederland, regen![]()
We stonden voor de Gotthard tunnel meer dan een uur stil. Iedereen stond naast de auto's. We hadden vergeten broodjes te halen. Na die vertraging heb ik 't gaspedaal even lekker ingetrapt. We zijn door Frankrijk teruggereden omdat dat mooier was en omdat we nog even naar de supermarché wilden. we wilden ook nog champy halen maar daar was 't al te laat voor.
Wat een lieve poes Borisz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |