SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:39 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Gelukkig, nog iemand hierquote:
Nopequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ben net thuis, heb ik al wat gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Vind dat ook geen al te denderende ref eigenlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:43 schreef Tazmaniac het volgende:
De harde kern is weer aanwezig
+
Yamasaki véél te snel met de stand-up
Staan en traden met the spider... bad idea for anyone...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:46 schreef Fenomeno het volgende:
Als dit de trend wordt met standups kan okami net zo goed naar huis gaan
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
NopeNiets bijzonders dus nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niets bijzonders dus nog.2x goed, alleen de manier waarop niet helemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Ik wil een mooie submission van Silva...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik wilde net vragen
Erick Silva for the win in de volgende
+1quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ben net thuis, heb ik al wat gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:53 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:53 schreef THEFXR het volgende:
PWND!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Shit, ik kan er slecht tegen als er niets te zien/doen is 's nachts....quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:57 schreef Tazmaniac het volgende:
We hebben dit keer 1 fight minder @ Facebook.
Nog maar 2 fights met nog 1 uur 3 minuten te gaan
Cam4quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:59 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Shit, ik kan er slecht tegen als er niets te zien/doen is 's nachts....
quote:
Inderdaad, slechte stand-up....quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:09 schreef Hooidraad het volgende:
Dit gaat blijkbaar een gewoonte worden om de fighters zo snel op te laten staan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb de eerste 4 winnaars correct voorspeld en deze laatste 100%!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Vreemd, hij loopt hier perfect.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die facebook stream loopt echt kut bij mij. Heb de hele derde ronde gemist.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:23 schreef Fyodor het volgende:
Bij mij gaat het ouderwets ***SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dan heb ik de eerste 4 winnaar correct voorspeld en deze laatste 100%!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Same here, kwaliteit knalt om de minuut van slecht naar goed naar slechtquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die facebook stream loopt echt kut bij mij. Heb de hele derde ronde gemist.
Ik heb nu de bitrate maar flink omlaag gegooid. Beter slechter beeld dan geen beeld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vreemd, hij loopt hier perfect.
[..]
Bij mij gaat het ouderwets ***
Hier geen problemen met de FB stream. Keurig beeld @ fullscreen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vreemd, hij loopt hier perfect.
[..]
Bij mij gaat het ouderwets ***
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:23 schreef Fyodor het volgende:
Same...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb de eerste 4 winnaars correct voorspeld en deze laatste 100%!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Thiago met een late submissionquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:26 schreef Hooidraad het volgende:
Heeft iemand op Mitchell gestemd? Underdog bonus
Ik heb Thiago via UD.
Same here, ben alleen vergeten in te vullen wat voor soort decisionquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:26 schreef Hooidraad het volgende:
Heeft iemand op Mitchell gestemd? Underdog bonus
Ik heb Thiago via UD.
http://www.facebook.com/UFCquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:29 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe volg ik nu het event op facebook?
Serieus, die Brazilianen zijn erger dan Amerikanen!quote:
Canada met de GSP chant is ook kippenvelquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een groter "hometown advantage" gezien dan die brazilianen hier hebben P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]QFT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed. de rest kijk ik morgen wel. Ik duik mn nest in. Toedels
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Khep geen livefeed dus ik duik er ook maar in.
quote:
Welterusten!quote:
Khep geen livefeed dus ik duik er ook maar in.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:52 schreef Bootje84 het volgende:
Dat dus!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT!
Ow yeah! Heb submission in ronde 2 voorspeld voor Palharesquote:
done!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Iemand DM voor mijkan niks vinden..
Ik heb hem in ronde 1quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:05 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ow yeah! Heb submission in ronde 2 voorspeld voor Palhares
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:26 schreef Hooidraad het volgende:
Gemist....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht fotn ja...Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Thanks, slaap lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:27 schreef Fenomeno het volgende:
Deze had ik compleet goed
Nu slapen, veel plezier nog
Truste!quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:27 schreef Fenomeno het volgende:
Deze had ik compleet goed
Nu slapen, veel plezier nog
Hmm ik twijfel nu. Heb net wat hernieuwde energie gekregen. En nu jij een legale stream hebt, kan ik eigenlijk niet terugkrabbelen....quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:48 schreef Hooidraad het volgende:
Ok Fedor, ik ga nog even genieten van mijn eerste LEGALE stream
Zo de PPV is gekocht, dollarkoers helaas iets hoger dan ik dacht (ruim 14 euro nu). Maar ik ga er even goed voor zitten!quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:21 schreef Hooidraad het volgende:
Griffin is wel voor je aan het rennen, Fyodor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval: so far is de maincard echt GOED!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:35 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben al sinds de prelims benieuwd naar de reactie van het publiek als Anderson straks binnenloopt. Ik ben de enige zeker die daaraan denkt zeker :p
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:35 schreef Fyodor het volgende:
Er is verdorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval: so far is de maincard echt GOED!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet, wat deed hij dan? Zag hem alleen maar grijnzen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:44 schreef Fyodor het volgende:
wtf deed die dikke neger achter Anderson nou ?!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:56 schreef Hooidraad het volgende:
HELEMAAL GOED!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig event, de prelims best leuk, maar van de maincard was elk gevecht echt GOED!
Had uiteindelijk 10 van de 12 winnaars goed, niet onaardig. Benieuwd naar de ranglijst @ mma playground.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even downloaden en kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Event points:quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:02 schreef Fyodor het volgende:
Had uiteindelijk 10 van de 12 winnaars goed, niet onaardig. Benieuwd naar de ranglijst @ mma playground.
Heb t alquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Kan iemand mij eventueel een linkje DMen waar de fights in videos online te zien zijn als die er is?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Event points:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fyodor on top!![]()
Iedereen veel plezier met kijken, want de maincard is echt
Lekker event joh!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:48 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Fyodor on top!![]()
Iedereen veel plezier met kijken, want de maincard is echt
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Best fighter out of Japan is ook een beetje een leeg compliment natuurlijk. Hoeveel Japanse fighters zijn in In de US echt succesvol geweest? Gomi misschien, maar in de UFC niet echt. Okami heeft alleen van Franklin, Silva en Sonnen verloren, en van goede fighters gewonnen.
Dat is toch best indrukwekkend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Wie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:50 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Dat zijn inderdaad de namen die ik verwachtteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke ass?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:55 schreef Fyodor het volgende:
Lekkere vertaalchick!
Ow wacht, dikke a$$![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:09 schreef Fokski het volgende:
Ik vind Bruce Buffer juist geweldig, zijn broer klinkt enorm amerikaans en echt veel te gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:09 schreef Fokski het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
FIGHTING out of the blue corner, with a record of 15 wins and 2 losses coming out of LOS Angeles California, THE REIGNING AND DEFENDING FLYWEIGHT CHAMPION PIPO "PEPE" THE CLOWNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik vind Bruce Buffer juist geweldig, zijn broer klinkt enorm amerikaans en echt veel te gemaakt.
SPOILER: ProElite 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had ik het commentaar van hem willen horen.
Had van mij FotN mogen worden trouwens.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:32 schreef Fenomeno het volgende:
Vandaag nog even spoilertags gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:32 schreef Fenomeno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:12 schreef Fenomeno het volgende:
[..]True.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:59 schreef THEFXR het volgende:
[ http://img836.imageshack.us/img836/4715/bscap0023h.jpg (copy/paste deze link) ]
http://img836.imageshack.us/img836/4715/bscap0023h.jpg (copy/paste deze link)!
edit:!!
[ Bericht 5% gewijzigd door Hooidraad op 28-08-2011 21:16:22 ]
Ik kan al de hele dag niet op die site komen, vaag.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:12 schreef roepdeman het volgende:
even een bonus van 100.000$ incasseren ...
Ik zie dat ik een mooie sprong heb gemaakt in het klassement. Nice!
Verkeerd geredeneerd, die mensen zouden die trieste tshirts net zo goed hebben aangetrokken als hij wel was gekomen. Hij heeft zoals ik hierboven heb gepost zelfs Okami geholpen omdat z'n sponsor zich terug zou trekken als Sonnen in z'n corner zat. En als je weet dat je geharrassed wordt door de lokale politie en waarschijnlijk ook de mensen bij de douane en honderden/duizenden anderen mensen op straat ben je gewoon dom als je WEL komt. Wie garandeert dat er niet een gek besluit de 'eer' van de Brazilianen te verdedigen en hem neerknalt (en er daarna met een lichte straf van de rechter ervanaf komt).quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Tsja, als je maandenlang zo'n grote bek hebt, en het dan niet aandurft om te komen, vraag je er ook wel om natuurlijk.
Sonnen
Toch wel netjes dat hij dat zo meldtquote:"We're talking," White said. "You guys know how that whole thing went down. Golden Glory was in this position where we couldn't do business, and they changed their position, which I respect. Now we can do business."
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:08 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat overigens wel grappig was...Zou me niets verbazen. Nike sponsort hem trouwens ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh en het is weer maandag... dus spoilertags zijn meer nodig!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Dat shirt zag er wel erg vet uit van Silva ja! Totdat ik goed keek en zag dat er een BK logo onder het Nike logo was gedrukt...quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:41 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Nike sponsort hem trouwens ook!![]()
Euh, heb je toevallig screencaps?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:41 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Verder vind ik het shirt van Forrest Griffin ook wel heel erg vet! Misschien dat ik die maar es moet bestellen! Het blijft mijn held!kan em alleen nergens vinden...
Vette match-up. Keihard vuurwerk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:20 schreef Hooidraad het volgende:
UFC 137: Donald Cerrone vs Dennis Siver fight booked for Oct. 29 with Sam Stout out
Nee helaas niet. Maar het is een rood shirt met een schreeuwende Forrest hoofd gedrukt. Kan em nergens vinden. Ook niet op zijn officiële site.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euh, heb je toevallig screencaps?
Zat eraan te komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:54 schreef Paxlie het volgende:
Spong gaat MMA doen
http://mmajunkie.com/news(...)omises-title-run.mma
Eh? heeft ie 170k lopen verbrassen in het casino dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Diego Sanchez smoked weed, got drunk and lost $170,000 after loss to BJ Penn
MMaMania is down, dus linkje laat even op zich wachten.
Genaaid door een zakenpartner:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:15 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Eh? heeft ie 170k lopen verbrassen in het casino dan?
Ik ben benieuwd hoe zijn mindset hem in de steek gaat laten als hij verliest van Hughes.
quote:There was a time for MMA fans when the mention of Joe Son would be met with laughter and either a mention of his being repeatedly punched in the groin by Keith Hackney at UFC 4 or showing up in an animal print thong at a PRIDE event. A turn as Random Task in the first Austin Powers movie further endeared him to many fans.
The Joe Son saga has taken a very dark turn in recent years though. After being arrested for an unrelated charge, a DNA sample taken from Joe matched DNA collected at the scene of a gang rape which took place Christmas Eve of 1990. Last week he was found guilty of the charges, and now faces a max sentence of 15 years-to-life. E! Online has the very disturbing details:
The rape occurred on Dec. 24, 1990 at approximately 12:30 a.m. when the unidentified victim was walking back to her apartment alone with her dog after going to look at Christmas lights with a relative and friend.
Per the Orange County District Attorney's Office, Son distracted the woman by asking for directions and pretending he was lost. Son and co-defendant, Santiago Gaitan, then dragged her to their car and threw her in the back. After pistol whipping her and telling her they were driving to Compton, the men instead drove to Huntington Beach where they raped her repeatedly, sodomized her and forced her to give them oral sex.
The D.A. also stated that Son also threatened to kill her, penetrated her vagina with a firearm, and counted the bullets in the gun out loud while the victim pleaded for her life.
Unfortunately, the statute of limitations on the rape and forcible sodomy charges passed which forced the prosecution to only pursue torture and conspiracy to commit murder. He was found guilty on the torture chare.
spong vs overeem!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:54 schreef Paxlie het volgende:
Spong gaat MMA doen
Raar verhaal zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Rampage believes there is a spy in his gym
Interessant artikeltje
Wolfslair bedoel jequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Raar verhaal zeg
Hij traint in Engeland bij Rough House toch, met Bisping en Kongo?
Wolfslair ja, my bad, Rough House is Hardy, Pearson etcquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wolfslair bedoel je
Misschien dat hij tevens in de US traint, not sure.
Ik denk dat het een kansloze missie zal zijn tenzij hij er 100% voor wil gaan en zijn kickbokscarrière laat schieten. Anders zal het een Manhoef type MMA carrière worden. Hij heeft totaal geen achtergrond dat naast zijn kickboksen als een goede basis kan dienen voor succes. Als hij emigreert en fulltime mee doet in de Blackzillians dan kan het op termijn wat worden maar dan eerder over een jaar of 4-5.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:54 schreef Paxlie het volgende:
Spong gaat MMA doen
Hij kan zo instromen op de Challenger card van Strikeforce, daarna moet hij goed opgebouwd worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kansloze missie zal zijn tenzij hij er 100% voor wil gaan en zijn kickbokscarrière laat schieten. Anders zal het een Manhoef type MMA carrière worden. Hij heeft totaal geen achtergrond dat naast zijn kickboksen als een goede basis kan dienen voor succes. Als hij emigreert en fulltime mee doet in de Blackzillians dan kan het op termijn wat worden maar dan eerder over een jaar of 4-5.
Ik heb echter niet de indruk dat hij ervoor wil gaan. Bij de eerste tegenslag zie ik hem weer terug naar het kickboksen gaan. MMA is niet iets dat je erbij doet, dat kan in Nederland of tegen zwakke vechters maar niet in volwassen competities.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hij kan zo instromen op de Challenger card van Strikeforce, daarna moet hij goed opgebouwd worden.
Als hij bij de Blackzillians blijft trainen is hij binnen 2 jaar klaar voor de UFC.
Ze hebben van Arsdale als trainer. Evans en Johnson als wrestling buddies en Santiago voor grappling/submissions.
Ideale fit zou ik zeggen.
Als Spong ervoor gaat wordt hij een grote
Dat is de vraag, daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik heb echter niet de indruk dat hij ervoor wil gaan. Bij de eerste tegenslag zie ik hem weer terug naar het kickboksen gaan. MMA is niet iets dat je erbij doet, dat kan in Nederland of tegen zwakke vechters maar niet in volwassen competities.
In Nederland is te weinig trainers- en vechterstalent op MMA gebied. Een paar lichtpuntjes daargelaten. Even MMA "trainen/oefenen" daar red je het niet mee. Ik wil gewoon niet weer een Nederlander in de topleagues zien met alle hype om dan gewoon finaal te worden verkracht door zelfs een matige worstelaar. Als dat al vaak gebeurd met Nederlandse vechters die primair gezien worden als MMA-vechter, denk aan Yvel en Manhoef dan is het des te meer frustrerend. Ook is er te weinig durf om de beste trainingsmogelijkheden te benutten, ik denk dan met name aan Struve daar zal het niets mee worden als hij bij Schreiber blijft. Nu ben ik er nog steeds niet uit of Struve veel meer potentie heeft dan hetgeen hij laat zien (het type brawler dat veel kan incasseren).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef n00cL30n het volgende:
Volgens mij oefent hij heel erg hard met Martijn de Jong? (Kan er heel erg naast zitten hoor, maar volgens mij las ik dit wat maandjes terug op zijn twitter account)
Dat gebeurde bij Andersons entrance ook, die schrok er zelfs van leek wel. Sponsors die veel geld betalen daarvoor en ineens is de pet wegquote:
Denk niet dat hij over 2 weken zal vechten.quote:
Jake Shields' father passed away today (August 30th, 2011), just over two weeks away from Jake's scheduled bout against Jake Ellenberger at UFC Fight Night 25 on Sept. 17 in New Orleans. Jack Shields was his son's high school wrestling coach, and also served as his manager. No word on whether or not Shields will pull out of his bout against Ellenberger.
Ik kan me ook niet voorstellen dat de afstand een issue moet zijn om een goeie trainingscamp te joinen. In principe zou Struve ook Wolfslair in Engeland kunnen joinen of Silver's camp.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef Fokski het volgende:
[..]
In Nederland is te weinig trainers- en vechterstalent op MMA gebied. Een paar lichtpuntjes daargelaten. Even MMA "trainen/oefenen" daar red je het niet mee. Ik wil gewoon niet weer een Nederlander in de topleagues zien met alle hype om dan gewoon finaal te worden verkracht door zelfs een matige worstelaar. Als dat al vaak gebeurd met Nederlandse vechters die primair gezien worden als MMA-vechter, denk aan Yvel en Manhoef dan is het des te meer frustrerend. Ook is er te weinig durf om de beste trainingsmogelijkheden te benutten, ik denk dan met name aan Struve daar zal het niets mee worden als hij bij Schreiber blijft. Nu ben ik er nog steeds niet uit of Struve veel meer potentie heeft dan hetgeen hij laat zien (het type brawler dat veel kan incasseren).
Hij is de 'token badguy'. Mensen zien hem graag vechten om hem te zien verliezen. Dat trekt toch publiek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat een klojo zoals dit een 8 fight deal krijgt!, schandalig
Hij wint toch? Wat is nou het probleem?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt met illegale handelingen en spuugt op alles wat beweegt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij wint toch? Wat is nou het probleem?
Die ene keer dat hij een illegale knie gooide, in een gevecht dat hij toch al makkelijk aan het winnen was, bedoel je? Of dat hij op de grond spuugde na wekenlang lage, discriminerende en uiterst persoonlijke YouTube-filmpjes aan zijn adres?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt met illegale handelingen en spuugt op alles wat beweegt!
je zegt het goed: iedereen!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die ene keer dat hij een illegale knie gooide, in een gevecht dat hij toch al makkelijk aan het winnen was, bedoel je? Of dat hij op de grond spuugde na wekenlang lage, discriminerende en uiterst persoonlijke YouTube-filmpjes aan zijn adres?
Ik heb nooit begrepen wat voor probleem iedereen met Bisping heeft. Beetje arrogant misschien, sure. Maar meer dan dat ook niet.
Datzelfde geldt voor Frank Mir.
alleen Tito kon tenminste nog knokken! + multi champ!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:43 schreef Paxlie het volgende:
Net zoals Tito Ortiz vroegah, mensen houden ervan om te haten en dat verkoopt nog beter dan iemand die ze de bom vinden.
Een degelijke vechter die mee kan komen in de UFC, Engelsman is en controversieel is. Kortom genoeg mensen die hem willen zien winnen en meer dan genoeg mensen die plezier vinden om hem KO geslagen te zien worden. Dit was daarom te begrijpen. Ze weten bij de UFC wel wat ze aan Bisping hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nicequote:
quote:On Sunday, Oct. 30, in anticipation of the UFC's landmark live primetime FOX debut in November, FOX Sports offers UFC PRIMETIME, an intense, one-hour, behind-the-scenes look at the fighters' preparation leading up to the Nov. 12 main event. FOX Sports recently announced a multi-year, multi-platform rights agreement that features programming on several FOX networks including FX and FUEL TV. Featured programming includes live fights, pre and post shows, countdown shows, and a variety of UFC-produced original programs.
klopt, Hendo sloeg hem epic KO en kreeg geen contract meer!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:20 schreef Fokski het volgende:
[..]
Een degelijke vechter die mee kan komen in de UFC, Engelsman is en controversieel is. Kortom genoeg mensen die hem willen zien winnen en meer dan genoeg mensen die plezier vinden om hem KO geslagen te zien worden. Dit was daarom te begrijpen. Ze weten bij de UFC wel wat ze aan Bisping hebben.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, Hendo sloeg hem epic KO en kreeg wilde geen contract meer!
Zouden ze niet met UFC Primetime een special maken over GSP vs Diaz?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:09 schreef Tazmaniac het volgende:
'UFC Primetime' special to air on FOX on Oct. 30 promoting Nov. 12 network debut event
Daar waren drie weken geleden wat geruchten over inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:15 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Zouden ze niet met UFC Primetime een special maken over GSP vs Diaz?
Zeer begrijpelijk. Benieuwd hoe Condit het tegen BJ Penn gaat doen. De winnaar daarvan krijgt een titleshot als ik het goed begreep. Na 3 bonussen op een rij wordt het natuurlijk ook wel eens tijd. Maar eerlijk gezegd zie ik GSP makkelijk van hem winnen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Carlos Condit and Ben Henderson sign contract extension as well
1 +1 = 2quote:martijndej Martijn de Jong
Big news comin' up soon!!
2 hours ago Favorite Retweet Reply
In dat geval hoop ik dat Condit wint. Ik heb echt geen zin in GSP-Penn 3.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk. Benieuwd hoe Condit het tegen BJ Penn gaat doen. De winnaar daarvan krijgt een titleshot als ik het goed begreep. Na 3 bonussen op een rij wordt het natuurlijk ook wel eens tijd. Maar eerlijk gezegd zie ik GSP makkelijk van hem winnen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
1 +1 = 2
Alistair zit zo goed als zeker in de UFC
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat Condit wint. Ik heb echt geen zin in GSP-Penn 3.
goddamn wat een marketingmachine gaat er los als ze Alistair vs Brock doen. Twee van die enorme gasten die op tv los gaan tegen elkaar. Die ratings worden bizar en het gevecht wordt episch.quote:
LOL, dat is meer leuke momenten dit jaar dan alltime greatest. Maar goed leuk is leuk,quote:
De eckte is natuurlijk Rich Goins.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:34 schreef Fokski het volgende:
[..]
FIGHTING out of the blue corner, with a record of 15 wins and 2 losses coming out of LOS Angeles California, THE REIGNING AND DEFENDING FLYWEIGHT CHAMPION PIPO "PEPE" THE CLOWNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.
Bruce Buffer klinkt niet gemaakt of "Amerikaans"?Michael Buffer klinkt zelfs als hij harder spreekt beheerst en aangenaam.
Ik hoor nog liever Jimmy Lennon Jr. en Bruce Buffer zou ik nog kunnen trekken als hij niet zo hijgerig probeert te schreeuwen.
Ja, die zei de vechtersnaam twee keer. Vond het zo vaag de eerste keer dat ik UFC 1 ruim 10 jaar geleden alweer zag.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De eckte is natuurlijk Rich Goins.
Iddquote:Op donderdag 1 september 2011 22:41 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ja, die zei de vechtersnaam twee keer. Vond het zo vaag de eerste keer dat ik UFC 1 ruim 10 jaar geleden alweer zag.
gracie...... Gracie!!!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:41 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ja, die zei de vechtersnaam twee keer. Vond het zo vaag de eerste keer dat ik UFC 1 ruim 10 jaar geleden alweer zag.
Vandaag om 16:00 uur dusquote:“The “BIG Announcement” at 10 am (PT) will be the FOX fight. The UFC and FOX are so pumped for @UFCONFOXSports!!!!!!!!”
Dan ben ik zeker online! Maar waar/hoe kunnen we het zien eigenlijk? Is er een pressco?quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Event poster UFC 137 [GSP vs. Diaz]
[ afbeelding ]
+
Dana White
[..]
Vandaag om 16:00 uur dus
Dan ben ik niet thuis, so help me God
Vandaag om 19:00 uur dus
Geen Live stream op Fox oid..quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:48 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker online! Maar waar/hoe kunnen we het zien eigenlijk? Is er een pressco?
Repostquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:16 schreef Paxlie het volgende:
http://www.tudou.com/programs/view/k0DfCsTxXDg
Hahaha geniaalquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:16 schreef Paxlie het volgende:
http://www.tudou.com/programs/view/k0DfCsTxXDg
JDS vs. Velasquez schalt door de wandelgangenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:58 schreef McNulty het volgende:
Ik ga maar ff op twitter dan. Zou het om Overeem gaan?
Ik hou dit http://www.thefightnerd.c(...)nformation-liveblog/ in de gaten + twitter, weet het anders ook niet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |