alleen Tito kon tenminste nog knokken! + multi champ!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:43 schreef Paxlie het volgende:
Net zoals Tito Ortiz vroegah, mensen houden ervan om te haten en dat verkoopt nog beter dan iemand die ze de bom vinden.
Een degelijke vechter die mee kan komen in de UFC, Engelsman is en controversieel is. Kortom genoeg mensen die hem willen zien winnen en meer dan genoeg mensen die plezier vinden om hem KO geslagen te zien worden. Dit was daarom te begrijpen. Ze weten bij de UFC wel wat ze aan Bisping hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat een klojo zoals dit een 8 fight deal krijgt!, schandalig
Nicequote:
quote:On Sunday, Oct. 30, in anticipation of the UFC's landmark live primetime FOX debut in November, FOX Sports offers UFC PRIMETIME, an intense, one-hour, behind-the-scenes look at the fighters' preparation leading up to the Nov. 12 main event. FOX Sports recently announced a multi-year, multi-platform rights agreement that features programming on several FOX networks including FX and FUEL TV. Featured programming includes live fights, pre and post shows, countdown shows, and a variety of UFC-produced original programs.
klopt, Hendo sloeg hem epic KO en kreeg geen contract meer!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:20 schreef Fokski het volgende:
[..]
Een degelijke vechter die mee kan komen in de UFC, Engelsman is en controversieel is. Kortom genoeg mensen die hem willen zien winnen en meer dan genoeg mensen die plezier vinden om hem KO geslagen te zien worden. Dit was daarom te begrijpen. Ze weten bij de UFC wel wat ze aan Bisping hebben.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, Hendo sloeg hem epic KO en kreeg wilde geen contract meer!
Zouden ze niet met UFC Primetime een special maken over GSP vs Diaz?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:09 schreef Tazmaniac het volgende:
'UFC Primetime' special to air on FOX on Oct. 30 promoting Nov. 12 network debut event
Daar waren drie weken geleden wat geruchten over inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:15 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Zouden ze niet met UFC Primetime een special maken over GSP vs Diaz?
Zeer begrijpelijk. Benieuwd hoe Condit het tegen BJ Penn gaat doen. De winnaar daarvan krijgt een titleshot als ik het goed begreep. Na 3 bonussen op een rij wordt het natuurlijk ook wel eens tijd. Maar eerlijk gezegd zie ik GSP makkelijk van hem winnen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Carlos Condit and Ben Henderson sign contract extension as well
1 +1 = 2quote:martijndej Martijn de Jong
Big news comin' up soon!!
2 hours ago Favorite Retweet Reply
In dat geval hoop ik dat Condit wint. Ik heb echt geen zin in GSP-Penn 3.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk. Benieuwd hoe Condit het tegen BJ Penn gaat doen. De winnaar daarvan krijgt een titleshot als ik het goed begreep. Na 3 bonussen op een rij wordt het natuurlijk ook wel eens tijd. Maar eerlijk gezegd zie ik GSP makkelijk van hem winnen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
1 +1 = 2
Alistair zit zo goed als zeker in de UFC
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat Condit wint. Ik heb echt geen zin in GSP-Penn 3.
goddamn wat een marketingmachine gaat er los als ze Alistair vs Brock doen. Twee van die enorme gasten die op tv los gaan tegen elkaar. Die ratings worden bizar en het gevecht wordt episch.quote:
LOL, dat is meer leuke momenten dit jaar dan alltime greatest. Maar goed leuk is leuk,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |