quote:
Ik heb al die topics gemist.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:37 schreef Rivalo het volgende:
HILDO
Koken met Hildo
Veel Hildo is goed, meer Hildo is beter!
Hildo is terug in ONZIN!
Hildo's Harley
"Nieuwe"held
Ja nieuw ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:37 schreef Rivalo het volgende:
HILDO
Koken met Hildo
Veel Hildo is goed, meer Hildo is beter!
Hildo is terug in ONZIN!
Hildo's Harley
"Nieuwe"held
Ik ook,quote:
True.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook,
maar dikke vette respect voor die gast
quote:Alles van deze site mag worden overgenomen zonder toestemming van wie dan ook.
Bewijs het.quote:
Hildo drijft vrouwen terug de keuken in, wat een baas!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
Wat een baas.Ik heb meteen zin om te koken.
Omg hahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hildo drijft vrouwen terug de keuken in, wat een baas!
Ik heb hier een fornuis. Doe je wat lekkers aan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
Wat een baas.Ik heb meteen zin om te koken.
Wat een raketgeleerdequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hildo houdt er duidelijk van om op het randje te leven en houdt er daarom wat gevaarlijke hobby's op na.
Dit topic is beter dan de gemiddelde bagger die hier in ONZ langs komt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:07 schreef Dalando het volgende:
(F)A's & MODs met hun voorbeeldtopics om te laten zien hoe je moet baggeren_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Ik ben hem wel eens tegengekomen. Hij is echtquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:10 schreef SawIt het volgende:
Hildo is een van de best bewaarde trolls van het internet imo.
Waar las jij dat? Ik kon het niet vinden.quote:
Bij de pagina "Hildo in Amerika", wat uit drie pagina's bestaat, onderaan op de laatste pagina:quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar las jij dat? Ik kon het niet vinden.
In z'n gastenboek staat wel dat ie deze maand een motorongeluk heeft gehad.
quote:Nawoord van Hildo.
De eerste anderhalve maand in Amerika heb ik alleen gereden. De tweede helft van de reis is, zoals u heeft kunnen lezen, afgelegd met mijn (toen nog) vriendin Ingrid op het achterspatbord. Gelukkige tijden en in 1992 ben ik met Ingrid getrouwd. Aan alles komt een eind, en soms helaas voortijdig. Ingrid is op 7 oktober 2000 overleden. Evengoed meen ik dat deze gelukkige periode, die we samen hebben gehad, door iedereen meebeleefd mag worden.
Zowel Ingrid als ikzelf hebben altijd bijzonder goede herinneringen aan deze mooie reis gehad.
aaaaahwwww yeah, dagboek naar m'n hartquote:Raakte gisteravond aan de schijterij. Was vast die rare pizza van die Italiaan. En ik maar denken dat ik gewoon last van wind had. Zal niet in details treden, maar je ziet het plaatje al wel.
Nee, ik haalde het uit de berichten van anderen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:07 schreef Jac0bus het volgende:
Maar yvonne, waar las jij op jouw beurt over zijn ongeluk? Alleen de berichten in zijn gastenboek of had hij zelf nog een update geschreven?
Volgens mij woont hij in ergens in een dorpje in Groningen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik haalde het uit de berichten van anderen.
Waar woont die gast eik?
Ach gosquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:00 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Bij de pagina "Hildo in Amerika", wat uit drie pagina's bestaat, onderaan op de laatste pagina:
[..]
Weet je hoeveel dorpjes er zijn in Groningen?!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:28 schreef KeizerKuzco het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Volgens mij woont hij in ergens in een dorpje in Groningen.
Oh je wil bij hem langsgaan. Nee sorry, ik heb zijn volledige adres niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dorpjes er zijn in Groningen?!
Nee joh, een beterschapskaartje sturen met z'n allen, duh!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:30 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Oh je wil bij hem langsgaan. Nee sorry, ik heb zijn volledige adres niet.
Lueken idee, ik zoek z'n site wel ff door.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, een beterschapskaartje sturen met z'n allen, duh!
Twee beeldschermen, en dus ook twee muizen. Can't argue with that logic.quote:
Na het bad is het water volgens mij even dik als ruwe aardoliequote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:00 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Bij de pagina "Hildo in Amerika", wat uit drie pagina's bestaat, onderaan op de laatste pagina:
[..]
I'm in!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, een beterschapskaartje sturen met z'n allen, duh!
dat heeft ie al gedaan (zie zijn website)quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:54 schreef Jac0bus het volgende:
Kijkend naar Streetview moet hij wel echt wat aan zijn huis doen
Gaan we een kaart sturen?!quote:
och nergens heen.quote:
ik had in zijn gastenboek geschreven hoe tof ie was en een linkje naar fok. volgens mij heeft ie hem alleen niet geaccepteerd om te tonenquote:
Ja, waar is dat topic over je abo enzo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
och nergens heen.
ik heb ook wel eens een internet held een kaart gestuurd, met geld erin zelfs, nooit meer iets van gehoord. internethelden bestaan niet, alleen op internet
in een diepe put der vergetelheidquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, waar is dat topic over je abo enzo?
Zou dat net zoiets worden als met DitIsJan als hij van dit topic afweet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik had in zijn gastenboek geschreven hoe tof ie was en een linkje naar fok. volgens mij heeft ie hem alleen niet geaccepteerd om te tonenhij kan iig van dit topic afweten
Misschien is hij al langer in ons midden... Misschien postte hij zelfs in dit topic!?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik had in zijn gastenboek geschreven hoe tof ie was en een linkje naar fok. volgens mij heeft ie hem alleen niet geaccepteerd om te tonenhij kan iig van dit topic afweten
linkje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:24 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Zou dat net zoiets worden als met DitIsJan als hij van dit topic afweet?
Heb zijn adres gePMtquote:
Ik ga een kaart sturen, vandaag nog!quote:
Dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
Een kaart zelfmaken zou nog toffer zijn.
Kan ik niet hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:19 schreef Myraela het volgende:
Een kaart zelfmaken zou nog toffer zijn.
Ik stuur nooit kaarten. Maar ik wil natuurlijk wel een verslagje van Hildo hoe die de kaart ontvangt, dus dan moet het wel een hele mooie kaart zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijdVeel leuker dan gewoon kopen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijdVeel leuker dan gewoon kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |