Lueken idee, ik zoek z'n site wel ff door.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, een beterschapskaartje sturen met z'n allen, duh!
Twee beeldschermen, en dus ook twee muizen. Can't argue with that logic.quote:
Na het bad is het water volgens mij even dik als ruwe aardoliequote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:00 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Bij de pagina "Hildo in Amerika", wat uit drie pagina's bestaat, onderaan op de laatste pagina:
[..]
I'm in!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, een beterschapskaartje sturen met z'n allen, duh!
dat heeft ie al gedaan (zie zijn website)quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:54 schreef Jac0bus het volgende:
Kijkend naar Streetview moet hij wel echt wat aan zijn huis doen
Gaan we een kaart sturen?!quote:
och nergens heen.quote:
ik had in zijn gastenboek geschreven hoe tof ie was en een linkje naar fok. volgens mij heeft ie hem alleen niet geaccepteerd om te tonenquote:
Ja, waar is dat topic over je abo enzo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
och nergens heen.
ik heb ook wel eens een internet held een kaart gestuurd, met geld erin zelfs, nooit meer iets van gehoord. internethelden bestaan niet, alleen op internet
in een diepe put der vergetelheidquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, waar is dat topic over je abo enzo?
Zou dat net zoiets worden als met DitIsJan als hij van dit topic afweet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik had in zijn gastenboek geschreven hoe tof ie was en een linkje naar fok. volgens mij heeft ie hem alleen niet geaccepteerd om te tonenhij kan iig van dit topic afweten
Misschien is hij al langer in ons midden... Misschien postte hij zelfs in dit topic!?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik had in zijn gastenboek geschreven hoe tof ie was en een linkje naar fok. volgens mij heeft ie hem alleen niet geaccepteerd om te tonenhij kan iig van dit topic afweten
linkje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:24 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Zou dat net zoiets worden als met DitIsJan als hij van dit topic afweet?
Heb zijn adres gePMtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |