Nee, ik haalde het uit de berichten van anderen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:07 schreef Jac0bus het volgende:
Maar yvonne, waar las jij op jouw beurt over zijn ongeluk? Alleen de berichten in zijn gastenboek of had hij zelf nog een update geschreven?
Volgens mij woont hij in ergens in een dorpje in Groningen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik haalde het uit de berichten van anderen.
Waar woont die gast eik?
Ach gosquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:00 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Bij de pagina "Hildo in Amerika", wat uit drie pagina's bestaat, onderaan op de laatste pagina:
[..]
Weet je hoeveel dorpjes er zijn in Groningen?!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:28 schreef KeizerKuzco het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Volgens mij woont hij in ergens in een dorpje in Groningen.
Oh je wil bij hem langsgaan. Nee sorry, ik heb zijn volledige adres niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dorpjes er zijn in Groningen?!
Nee joh, een beterschapskaartje sturen met z'n allen, duh!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:30 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Oh je wil bij hem langsgaan. Nee sorry, ik heb zijn volledige adres niet.
Lueken idee, ik zoek z'n site wel ff door.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, een beterschapskaartje sturen met z'n allen, duh!
Twee beeldschermen, en dus ook twee muizen. Can't argue with that logic.quote:
Na het bad is het water volgens mij even dik als ruwe aardoliequote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:00 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Bij de pagina "Hildo in Amerika", wat uit drie pagina's bestaat, onderaan op de laatste pagina:
[..]
I'm in!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh, een beterschapskaartje sturen met z'n allen, duh!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |