abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 14:02:50 #1
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_75370380
Dit is Hildo.

Hildo vindt zich nogal geweldig en meende dat het daarom hoog tijd werd voor een eigen website.
Iedereen moet van Hildo kunnen genieten, vindt Hildo. Daarom, veel Hildo is goed, meer Hildo is beter!

Hildo's 'actie-reactie' theorie houdt in dat je niet mag remmen, en een snelle slalom is ook uit den boze. Sorry kinderen van Nederland.

Alles OK. Als je maar weet waar je mee bezig bent. Wel veel zwaaiende en toeterende mensen onderweg. Vreemd hoor, vindt Hildo. Alsof ze nog nooit een Mercedes gezien hebben. Gaat ie weer!

Voor diegene die het spel niet kent

Een absolute aanrader voor iedereen die van actie, spanning en een flinke dosis humor houdt. Het spel speelt zich af in een virtuele stad waarin de speler 'Tommy' is. U kunt zich vrij door de stad bewegen waarin u, als speler Tommy, een serie opdrachten voorgeschoteld krijgt, maar het is evengoed mogelijk om u naar eigen believen uit te leven zonder dat u vastzit aan de opdrachten. Ziet u iemand met een leuke auto die u wel hebben wilt? Sleur de huidige eigenaar eruit, en geef hem of haar er van langs als ze het er niet mee eens zijn. Let u wel op de politie? U krijgt ze achter zich aan als u wat uitvreet, als u het echt extreem maakt wordt zelfs het leger ingezet! Gelukkig kunt u, als u snel genoeg bent, uw auto (of motor) over laten spuiten in spuitcabines die zich her en der in de stad bevinden zodat men u niet meer herkent. Er zijn ook nog verborgen pakketjes te zoeken en speciale sprongen met auto of motor te maken. Errug leuk, vindt Hildo.

U zit vast?

Tja, het kan voorkomen dat een opdracht lastig is en u niet direct lukt. Is Hildo ook gebeurt hoor, geeft niets, gewoon lekker doorgaan tot het wel lukt, soms kan een andere aanpak wel tot succes leiden. Uw herkansingen zijn eindeloos en dat maakt het leven in Vice City een stuk eenvoudiger dan uw echte bestaan.
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
  maandag 7 december 2009 @ 14:08:45 #2
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_75370593

Voor kajakken is Hildo in de wieg gelegd, da's duidelijk.

Menu 'Partytime Taart'

Een taart is lekker. Voor taart hoeft er natuurlijk niet iemand jarig te zijn, dus wat houdt Hildo, en u, tegen om heel af en toe eens een taartje te kopen en die in plaats van die voedzame maaltijd tot u te nemen?

Benodigdheden: Paar euro voor een diepvries Aldi taart.

Aha! Dat ziet er goed uit. Nog even ontdooien en dan kan ie!

Jammie. Smikkel. Een taart helemaal voor Hildo alleen na weer een vermoeiende werkdag. Dit is genieten hoor!

De misselijkheid slaat al toe bij de derde taartpunt. Nog niet de halve taart krijgt Hildo achter zijn kiezen. Maar dat geeft niet. Af en toe taart eten tot je beroerd bent. Is er iets beters? Hildo meent van niet!
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
pi_75370652
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  maandag 7 december 2009 @ 14:15:26 #4
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_75370878
Menu 'Kleurenkoning'
Benodigdheden: Pak kant en klare aardappelschijfjes, diepvries hamburgers, ketchup, frietsaus.

Zoals u gewend bent van Hildo zal ook dit menu uw kookkunsten niet al te zeer op de proef stellen want 'Eenvoud is waar het om draait hoor!', aldus Hildo. U bakt de aardappelen en hamburgers in een pan met zonnebloem olie. Zonnebloem olie is gezond weet u, en op het cholesterolgehalte letten is zeker van belang mits u op prijs stelt dat u een lang en gezond leven beschoren is. Dat het wit van de frietsaus en het rood van de ketchup zo goed combineert met het bruin van de hamburger en het geel van de aardappelen brengt dit menu ook visueel op een hoog niveau.
  maandag 7 december 2009 @ 14:15:30 #5
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_75370882
Hildo is een moderne legende, wat meer eerbied graag !
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 7 december 2009 @ 14:15:49 #6
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_75370892
Nog meer leesvoer over Hildo:
HILDO
Koken met Hildo
  maandag 7 december 2009 @ 14:16:20 #7
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_75370916
Wederom

Hildo
  maandag 7 december 2009 @ 15:14:31 #8
153506 Captain_Fabulous
pi_75373182
Heel veel mannen zouden graag net zo vrij door het leven gaan als Hildo lijkt te doen ... breek de gemiddelde 40tiger de bek niet open.
  maandag 7 december 2009 @ 15:30:04 #9
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_75373840
Ik vraag me nou nog steeds af of hij zichzelf neerzet als typetje, of dat hij dat ook echt is.
  maandag 7 december 2009 @ 15:44:03 #10
153506 Captain_Fabulous
pi_75374465
Lijkt me iemand die erg veel lol heeft met zichzelf als typetje.
pi_75385929
Waarschijnlijk is hij het gewoon echt en bedacht hij dat hij op deze manier andere mensen nog lol kon bezorgen
I'm out of order? You are out of order! This whole court is out of order!
pi_75386036
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:08 schreef Gianthuust het volgende:
[ afbeelding ]
Voor kajakken is Hildo in de wieg gelegd, da's duidelijk.

Menu 'Partytime Taart'

Een taart is lekker. Voor taart hoeft er natuurlijk niet iemand jarig te zijn, dus wat houdt Hildo, en u, tegen om heel af en toe eens een taartje te kopen en die in plaats van die voedzame maaltijd tot u te nemen?

Benodigdheden: Paar euro voor een diepvries Aldi taart.
[ afbeelding ]

Aha! Dat ziet er goed uit. Nog even ontdooien en dan kan ie!
[ afbeelding ]

Jammie. Smikkel. Een taart helemaal voor Hildo alleen na weer een vermoeiende werkdag. Dit is genieten hoor!

[ afbeelding ]
De misselijkheid slaat al toe bij de derde taartpunt. Nog niet de halve taart krijgt Hildo achter zijn kiezen. Maar dat geeft niet. Af en toe taart eten tot je beroerd bent. Is er iets beters? Hildo meent van niet!
Zijn baard is te lang

[ Bericht 12% gewijzigd door berthazi op 09-12-2009 10:01:04 ]
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:31:51 #13
153506 Captain_Fabulous
pi_75399722
Ik vind Hildo echt een baas. Bij 1 van de stukjes staat dat z'n vrouw overleden is, dus kennelijk is hij een ouderwetse 1 grote liefde en daarna niets man, die nu gewoon zo eigengereid mogelijk door het leven gaat. Heb ik wel respect voor. Hij is natuurlijhk geen chippendale, dus de vrouwen zullen wel niet voor hem in de rij staan, maar hij lijkt me ook gewoon helemaal geen zin te hebben in een vaste relatie, dat zou hem alleen maar belemmeren in het pure Hildo zijn.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:09:16 #14
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_75400508
Tis ook zo'n droogkloot!! Hier een fragment uit z'n reisverslag naar Amerika.

Gisteravond kwam ik Lois tegen. Een neger, zwart als roet, en stond te liften met het buskaartje nog in z’n hand. De bus was net even sneller geweest als hij. Hij is met me mee gereden naar New York City. We hebben wat wiet gekocht bij een patattent in Jamaica. Ik wilde mee naar binnen, even kijken hoe dat in hier in Amerika gaat. De deal ging bijna niet door, ze waren bang dat ik een undercover cop was. Vond dat ik er zelf wel cool uitzag met m’n zonnebril en ‘Trekpleister’pet op m’n kop. Maar ik was blank en dat kan dus ook al in je nadeel werken. We hebben nog een paar pilsjes genomen. Lois is werkloos en krijgt ook geen werk, volgens hem alleen omdat hij zwart is. Z’n Ol’ Lady zit in de bak omdat ze tijdens een vechtpartij haar Puertoricaanse tegenstandster met een mes gestoken had. Hij was net bij haar op bezoek geweest toen ik ‘m meenam. Z’n centen zijn op en Amerika is fucking weetikwat allemaal. Z’n huisbaas is een aasgier en Lois staat een dezer dagen op straat. Maar hij gelooft in God en dat sleept ‘m erdoor. Succes Lois.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:12:50 #15
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_75400607
Amerika is niet het land van de vrijheid. Ze schreeuwen er alleen maar over. Voor vrijheid kun je beter thuis blijven. Wat mij betreft in elk geval op dit moment wel.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:09:41 #16
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_75412571
Op de terugweg naar het motel kwam ik langs een liftende vrouw. Ze lachte en riep iets. Maar als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt. Amerikaanse vrouwen zijn trouwens vaak vreemd. Eigenlijk waren alle vrouwen die ik ontmoet heb raar. Ze zijn grof, brutaal, hebben een grote bek en er komt geen verstandig woord uit. Soms lullen ze wel wat, maar ik heb af en toe geen flauw benul waar ze het over hebben.
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:02:10 #17
153506 Captain_Fabulous
pi_75414556
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:12:39 #18
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_75414950
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Net gevonden:

http://huphuphildo.hyves.nl/
Ik ben lid!
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:13:42 #19
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_75414989
Hij heeft zelfs zijn eigen youtube kanaal!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:26:26 #20
153506 Captain_Fabulous
pi_75415441
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:12 schreef Gianthuust het volgende:

[..]

Ik ben lid!
Ik ook, ben dat wolff plaatje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')