Plaatje bij:quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Begint te ontploffen boven La France
Zuid-West ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:16 schreef ZaZoe het volgende:
03 September 2011, tikken nu de 29°C aan hier in noord-oost Brabant.
's Middags? Regen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:28 schreef leroytje het volgende:
Hoe zal het weer zijn rond 2 uur morgen in het Oosten van het land denkt men hier?
Hier in Twente ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:59 schreef lezzer het volgende:
Wat een fantastisch zomerweer hier in De Peel![]()
Straks heb jij weer geen blikseminslagen boven je hoofd!quote:
Ik denk al zelfs rond middernacht in Zeeland.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:38 schreef zoem het volgende:
Zoals het er nu uitziet zal het pas 's nachts 'losbarsten' in het westen. Het oosten zal pas 's ochtends te maken kunnen krijgen met buien.
Ik ging uit van de berichtgeving van het KNMI. Ze hadden het al opgeschort van 21u vanavond naar 3u 's nachts. Maar ze kunnen er wel weer een paar uurtjes naast zitten, zoals gewoonlijk. Als ik het verloop van de buien zo zie zou je wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik denk al zelfs rond middernacht in Zeeland.
Ten noordoosten van Parijs zijn onweersbuien ontstaan,ten zuidoosten van Lille ook activiteit.
Estofex kan het ook wel eens fout hebben. Meteo France heeft en code oranje staan daar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:22 schreef zoem het volgende:
Er zit overigens al best veel onweer in die bui. Raar dat Estofex alleen een 50% probability voor onweer opgeeft en niet met een level 1 aankomt, aangezien er best veel neerslag zou kunnen vallen.
Ploft idd lekker daarquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:21 schreef Againzender het volgende:
Dat complex in Frankrijk groeit lekker, kom maar hier heen!
Zeeland?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:54 schreef zoem het volgende:
Het begint al zachtjes te regenen, maar dat is niet van die bui uit Frankrijk.
Kun je het al zien aankomen? Ik merk er hier Zeeuws-Vlaanderen nog niets van. Eens even buiten kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:24 schreef Fredo55 het volgende:
Weerlicht richting zuid, ziet er best actief uit.
Hier op Tholen is het al te zien inderdaad, net even de dijk op gelopen, best bizar aangezien het nog geen eens bij Antwerpen zit. Richting zuid zie ik een ijskap met continu weerlicht.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Kun je het al zien aankomen? Ik merk er hier Zeeuws-Vlaanderen nog niets van. Eens even buiten kijken
Ik zie dat het KNMI weer een update heeft. Ze verwachten het tussen 23u en 10u.
Ik ben benieuwd of het hier ook al te zien is. Helaas heb ik niet zo'n ver uitzicht als jij dat hebtquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hier op Tholen is het al te zien inderdaad, net even de dijk op gelopen, best bizar aangezien het nog geen eens bij Antwerpen zit. Richting zuid zie ik een ijskap met continu weerlicht.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:39 schreef Fredo55 het volgende:
Woon jij midden in een dorp stad ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |