Zeeland?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:54 schreef zoem het volgende:
Het begint al zachtjes te regenen, maar dat is niet van die bui uit Frankrijk.
Kun je het al zien aankomen? Ik merk er hier Zeeuws-Vlaanderen nog niets van. Eens even buiten kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:24 schreef Fredo55 het volgende:
Weerlicht richting zuid, ziet er best actief uit.
Hier op Tholen is het al te zien inderdaad, net even de dijk op gelopen, best bizar aangezien het nog geen eens bij Antwerpen zit. Richting zuid zie ik een ijskap met continu weerlicht.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Kun je het al zien aankomen? Ik merk er hier Zeeuws-Vlaanderen nog niets van. Eens even buiten kijken
Ik zie dat het KNMI weer een update heeft. Ze verwachten het tussen 23u en 10u.
Ik ben benieuwd of het hier ook al te zien is. Helaas heb ik niet zo'n ver uitzicht als jij dat hebtquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hier op Tholen is het al te zien inderdaad, net even de dijk op gelopen, best bizar aangezien het nog geen eens bij Antwerpen zit. Richting zuid zie ik een ijskap met continu weerlicht.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:39 schreef Fredo55 het volgende:
Woon jij midden in een dorp stad ofzo?
Ik moet dan richting het land kijken en tegenwoordig hebben we hier een heuse skylinequote:Op zaterdag 3 september 2011 22:46 schreef JDude het volgende:
Op een dijk heb je toch in alle richtingen een redelijk uitzicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |