quote:In My Name Is kruipen de deelnemers in de huid van een andere artiest. Wie net als Mariah Carey glazen doet springen met haar stem, wie even glad als Justin Timberlake over de dansvloer schuift of wie net zo goed kan zingen als Adele, krijgt in het programma een podium. De deelnemers kunnen zowel volwassenen als kinderen zijn.
De jury bestaat uit Albert Verlinde, Do, Kelly Pfaff en Ralf Mackenbach. De presentatie is in handen van Nicolette van Dam en Bram Vandeputte.
Het nieuwe seizoen van My Name Is gaat van start op 20 augustus op RTL 4
quote:
Geeft niet, ik lolde welquote:
Het kindje van Alllllllllbertquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer een musical met Kim-Lian?
*snel slok neemtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geeft niet, ik lolde wel
Ik wil over 1,5 uur wel horen of je nog zo positief bent, ohne drank
Ik kijk niet maar hoor het wel, was het weer het Carice-brilletje?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
Pff ik vond het nu al vreselijk.
Die hipsterbril
quote:
quote:
Fiew!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
OK ik was even opgehouden luitjes, maar ik ben present.
Ik zal het noterenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
OK ik was even opgehouden luitjes, maar ik ben present.
Zo'n grote zwarte vierkantige jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk niet maar hoor het wel, was het weer het Carice-brilletje?
Ah jottem.quote:
Zodra het goed klinkt of commentaar goed is ga ik kieken.quote:
Jaja ik was nog even iets anders aan het doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar zat ik ook op te wachten ja.
Op welke details let jij?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
God Albert sopt weer in z'n broekje.
De stem.quote:
Ralf mag mij best raken in het zuidenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Helmond, Best, het is weer raak in het Zuiden
Dan hoor je wanneer hij gaat soppen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Albert's broekje te maken?
je bedoelt zoals bij aliyah, het wonderkind met het goude keeltje dat vandaag op alle internationale nieuwssites en en youtube zou staan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Als Albert maar niet over Las Vegas begint, zoals half HGT gister
het IS ook een jongenquote:
Ja precies dat ja Jane!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je bedoelt zoals bij aliyah, het wonderkind met het goude keeltje dat vandaag op alle internationale nieuwssites en en youtube zou staan?
Oh ik dacht dat hij zei: beste vriendin Celine? Dat was een ander?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
het IS ook een jongen![]()
Joran heet ie
oh dat heb ik dan weer niet meegekregenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij zei: beste vriendin Celine? Dat was een ander?
Nee, jij hebt gelijk Karina volgens mijquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij zei: beste vriendin Celine? Dat was een ander?
Nou nouquote:
Ook met dit metrokapsel Lut?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ralf mag mij best raken in het zuiden
Elke 16 jarige heeft een metrokapsel bedoel je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is Lut in de leeftijd dat ze niets anders ziet om haar heen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
JoahHij heeft stiekem wel iets. Helaas is ie nog kleiner dan ik zelf ben
Niet elke, maar het is wel 'hip' onder de 16 jarigenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke 16 jarige heeft een metrokapsel bedoel je?
Och je hebt nog genoeg alto's, skaters, nerds etcquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Niet elke, maar het is wel 'hip' onder de 16 jarigen
Hij kwam tot iets boven mijn schouder en das anderhalf jaar geleden.. Dus gok 1.55 ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Is hij nog kleiner dan Dan, of zijn ze gelijke midgets?
quote:
Jemig voor een jongenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij kwam tot iets boven mijn schouder en das anderhalf jaar geleden.. Dus gok 1.55 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |