abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2011 @ 18:54:16 #151
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101599748
Wel een fijne site voor gebarenfilmpjes: http://www.mobilesigns.nl/gebarenfilmpjes/
Volgens mij is het gebaar van boos hier wel de oude...

@ Krullenbollen..
Wanneer zijn jullie voor het eerst met jullie kids naar de kapper geweest??
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101600346
Zoë is met 12 maanden naar de kapper geweest om het babypluis er tussen uit te laten knippen en sindsdien niet meer, het is best ongelijk maar door de krullen valt het niet op, wil dat het nog wat langer wordt voor ik het op één lengte laat knippen.
pi_101601848
Thomas is nog niet naar de kapper geweest. P. heeft er al een paar keer de tondeuze laten doorgaan :')
  maandag 5 september 2011 @ 19:53:26 #154
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101603093
Ik vermoed dat Nathan met kerst voor het eerst naar de kapper gaat, gewoon, zodat ie ee n keer geweest is :') er zit weinig haar op dat ook nog es heel dun is. Nu zijn de haartjes al gauw een centimeter of 5 maar geen lokjes over zn oren en ook niets in zn nek, dus dan houden we het maar zo he 8-)

Asy, het gaat hier sowieso wisselend met slapen, maar hij heeft nu 4 a 5 nachten per week dat hij goed slaapt, dat vind ik al geweldig. De afgelopen nacht zelfs van 20.00 tot 7.00 vanochtend :o deed ie van vrijdag op zaterdag ook al, ik sta perplex. Hij gaat helaas niet meer slapen daarna, maar goed, kan niet alles hebben, en ik slaap op deze manier echt super lang. Jammer dat het met Harry op vakantie minder gaat wat slapen betreft. En inderdaad, italiaantjes houden van kinderen!
pi_101603984
Ohhh ik ben jaloers op de vakantiegangers. Italië lijkt me zo leuk met kleintjes! Volgend jaar misschien.

Qua haren knippen :N :

Hannah's neefje (links) is al 2 keer geknipt, en die heeft zo'n heerlijke krullenbos O+

De nacht was trouwens redelijk. Ze is niet veel wakker geweest. Nog wel wat diarree gehad, maar dat gaat nu ook weer de goede kant op. De vlekjes zijn nu wel opgestegen naar de wangen. Het jeukt kennelijk niet :)
pi_101610370
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Reilain het volgende:
@ Krullenbollen..
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm
Euh... nog steeds niet. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 5 september 2011 @ 21:52:43 #157
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101610949
@ Octo... Hier ongeveer een zelfde bos als hannah's neefje.... Zit wel heel mooi gelijk zo!
Hmmm misschien toch maar eens gaan googlen..

Mijn krullenbol...
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 5 september 2011 @ 21:54:41 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101611081
Reilain, ik heb je link opgeslagen, maar zijn dit Nederlandse gebaren?
Want het gebaar voor boos wat ik beschreef, komt uit de Nederlandse gebarentaal...
  maandag 5 september 2011 @ 22:03:30 #159
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101611638
Heerlijk dat gegiebel, Ssserpente O+

En Octo, wat een onwijs leuke foto van dat stelletje mini-mensjes O+

Ik heb cadeautjes besteld/gekocht voor Flip's 2e verjaardag.... :o nog 3 weekjes!
Hij krijgt een leuk shirt met tekst van Simply Colors (doe ik altijd bij elke verjaardag dusver) een een 12" cruiser-fietsje. Dezelfde als zijn broer maar dan 2 maatjes kleiner.
*zucht*
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 5 september 2011 @ 22:04:53 #160
259886 pessie
pi_101611732
Asy jammer genoeg gebruiken ze voor "babygebaren" vaak andere gebaren dan ze gebruiken binnen NGT (reden voor mij om nooit babygebaren aan mn kind te leren, teveel kennissen die NGT spreken die er absoluut niets van zouden begrijpen).

Ah, Reilain, ook jij hebt een hulp in de huishouding zie ik :P

Die krullebollen O+ . Hier is het dus echt stijl, futloos haar (hij zou mee kunnen doen in de reclame :') )
pi_101612119
Zucht he, Rocka... Twee jaar al. Onvoorstelbaar. :')

Ik weet nog dat een de eerste foto's die ik na mn bevalling van Lente op Fok zag er een van Flip en jouw was. Ik herinner me vooral dat ik vond dat je haar zo leuk zat. :D

Lente krijgt van ons een loopfiets en een Fisher Price-garage en van de ouders van Nils het Ikea-keukentje. O+
  maandag 5 september 2011 @ 22:15:50 #162
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101612463
Was dat deze?
Deze foto is goud waard voor me...

[img]knip[/img]

ps. mijn haar zit nu leuker :P

[ Bericht 25% gewijzigd door RockabeIIa op 05-09-2011 22:45:29 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101612749
Ja, die! O+

Mijn haar zit nu een beetje zoals het jouwe daar. Iets meer Victoria B., dat wel. :P
pi_101622840
Gaap, wat een <censored>nacht. Zoë besloot om vanaf 00:30 elke 3 kwartier oorverdovend te gillen. Gisterochtend is ze samen met mij en grote broer naar de psz geweest, ze vond het helemaal fantastisch. Heeft vervolgens wel 3,5 uur 's middags geslapen en volgens mij vannacht de dag liggen te verwerken...
pi_101622919
quote:
0s.gif [b]Op maandag 5 september 2011 18:54 .

@ Krullenbollen..
Ik zou het niet doen, van wat ik van de foto kan zien zit het echt hartstikke mooi nog!

Ik knip Wolf zelf, vrij regelmatig want het groeit echt enorm hard. Vooral voor zn ogen moet ik vaak knippen, ik knip dan tot op wenkbrauw hoogte. En de achterkant is al gauw net een mat.
Verder vind ik jongetjes met lang haar tof, dus kort haar heeft hij nooit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101623042
Ik vind het best moeilijk om in te schatten wanneer ik nu met Lars naar de kapper zal gaan (zelf knippen durf ik denk ik echt niet) Hij begint wel hele lange plukken te krijgen, maar het is allemaal nog zo weinig en zó dun! Ik laat het maar zo voorlopig, totdat mensen hem voor een meisje aan gaan zien ;)
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:44:22 #167
259886 pessie
pi_101623870
Mijn dreumes is nu al 10 minuten bezig een koekje voor zichzelf te regelen :') . Hij heeft net zn ontbijt op dus hij heeft nog even pech (hij heeft alle nijntje koekjes uit de doos gehaald en toen hij zag dat er geen open was ze weer allemaal teruggestopt :') ).

Shandaly, ik ga wanneer ht over zn oren en in zn nek hangt, maar dat duurt nog eeuwen.

Spewey, rot zo'n nacht! :*
pi_101625944
Ik knip R altijd zelf. Ik heb hem denk ik al meer dan 10 keer geknipt ondertussen (zijn haar dan hè :P )

[ Bericht 29% gewijzigd door groofskendezoveelste op 06-09-2011 11:20:00 ]
  dinsdag 6 september 2011 @ 11:21:57 #169
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101626311
quote:
2s.gif Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Asyniur het volgende:
Reilain, ik heb je link opgeslagen, maar zijn dit Nederlandse gebaren?
Want het gebaar voor boos wat ik beschreef, komt uit de Nederlandse gebarentaal...
Oh die link zocht ik ook idd ;) kon ik zo snel niet vinden... Dit is idd het nieuwe gebaar voor boos!
Zelf gebruik ik ook alleen NGT bij Oona... geen babygebaren... Al zijn er ondetussen ook een paar 'eigen verzonnen' in geslopen... oona gooide elke keer haar handjes in de lucht als het eten op was.. Meer het gebaar voor 'waar' ... maarja ;) Ze deed het zelf dus we houden hem erin..
(Werk in het speciaal onderwijs en gebruik al vaak de gebaren.)
We'll have love aplenty
You and me
pi_101626425
Ik heb Isabeau een aantal keren zelf geknipt en ze is ook twee keer naar de kapper geweest. Voorlopig laten we 't gewoon groeien. Het valt niet meer in haar gezicht, maar mooi opzij. En d'r haren die ze uitgetrokken heeft groeien ook weer. Die zijn nog wel kort, maar 't is wel mooier nu!

Zo valt 't tegenwoordig. Voor haar rechtsvoor en voor de kijkers thuis linksvoor is de plek waar ze het meeste uitgetrokken had. Is toch best leuk bijgetrokken he?
pi_101626831
Ziet er heel goed uit Sorbo. Mooie bos haar heeft ze. O+
pi_101627261
Isabeauty O+
Al die kindjes met bossen haar O+

Ik ben al blij dat je begint te zien dat mijn mup ook haargroei heeft :')
Vanochtend wilde ze mijn haar elastiekje in haar haar, zo zielig... want dat gaat echt het komende jaar nog niet lukken. Toen heeft ze het maar bij mij gedaan.
Ik ben pas een week geleden begonnen met het elke ochtend te borstelen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101633494
Onze dame heeft ook maar weinig haar en het is erg dun, dus voorlopig nog niet naar de kapper.

We zijn vanochtend weer naar het CB geweest, was alweer een tijdje geleden.
Bijna 14 maanden en inmiddels 11 kg en 82 cm. Verder niet zoveel te melden, het gaat helemaal prima met haar :)

dinsdag 6 september 2011 @ 15:32:03 #174
259886 pessie
pi_101633592
Mereltje wat is Femke groot!
Foto spam??
pi_101633770
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef pessie het volgende:
Mereltje wat is Femke groot!
Foto spam??
Zal binnenkort wel eventjes een fotospam doen onder een spoiler ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')