abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101443567
Hahahaha, dat filmpje van Flip! :D
Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat hij nog uberhaupt iets wilde eten. Jammer dat ie daarna niet naar bed wilde...

Sorbo, mooi filmpje van Isabeau, ze lijkt al meteen zo oud!

Wij komen ook steeds iets meer in de knuffel-fase. Thomas is niet zo knuffelig, nog nooit een kus gegeven. Maar hij doet 'kusjes' met zijn wang. Dus nu komt hij soms op je afgerend en dan krijg je een wang. Superlief.

Qua taal lijkt er wat vooruitgang in te zitten, er zijn nu een aantal 'woordjes' bij waaronder 'aaien' en alle dierengeluiden van de beestjes van zijn little people boerderij. Ook kan hij Eit =geit en Koe. Papa en mama zegt hij sporadisch, maar hij kan het wel. En het meest favoriete woord is 'Jaaaaaaaaa'. Maar hij gebruikt het ook echt alleen als hij de vraag begrijpt en ook ja wil zeggen. 'Nee' kan hij gelukkig nog niet :')
Ook al gaat de voortgang niet heel erg snel, we zijn wel blij dat we eindelijk wat vooruitgang zien. Ik moet zeggen dat het soms wel een beetje moeilijk is, omdat je er vanuit gaat dat hij veel minder begrijpt dan dat hij daadwerkelijk doet. De betekenis van alle woorden die wij zeggen kent hij wel, hij zegt ze alleen zelf niet.
Als ik vraag waar de baby is, gaat hij over mijn buik wrijven en zegt 'aaien'. Dat vind ik zo schattig....
  donderdag 1 september 2011 @ 12:22:43 #127
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101444620
Aoraki, pas maar op. Er komt een dag dan komt er alleen nog maar 'NEE!' uit. En als ze dan bijna 5 zijn doen ze dat nog steeds... Alleen dan is er 'Lelijkerd' aan het vocabulaire toegevoegd :'(

Isababbel O+
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101456789
Hahahaha het filmpje van Flip _O-
Sorbo, blijf maar lofzingen, is ontzettend leuk om te horen en te zien :D

Jonathan loopt onwijs goed als je beide handjes vasthoudt O+ Gaat niet lang meer duren en hij loopt zelfff denk ik O+
I'm not a sinner.
pi_101459852
:D Geweldig Sorbo.. :D Wat een leuk filmpje ook weer!

@ Knuffelfase.... Hier ook eentje er middenin.. Owow wat heerlijk! ... maar als bv haar mond/neus gepoetst/tanden poetsen moet worden wil ze ook ineens heeeeeeeeeeeeeeeeel graag en heeeeeeeeeeeeel lang knuffelen ;) en vooral haar gezichtje in mijn nek gegraven... ;)
We mogen ook niet meer haar kamer uitlopen voordat zij, haar knuffelpopje en haar olifant bedolven zijn onder de kusjes... anders blijft ze ze uitsteken 'eh eh eh' ;) na een stuk of 10 p.p is ze tevreden en pakt ze ze stevig vast en gaat slapen... O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101506222
Haha heerlijk die knuffelkindjes. Het begint hier wel een beetje te komen. Ze is wel al heel erg van het kusjes geven O+

Maar nu ziek -O- 39,6 koorts, romp onder de vlekjes en een zielig vogeltje. Eigenlijk de eerste kinderziekte voor Hannah (op wat griepachtige episodes na) dus ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen.
pi_101506722
Wat een leuke fimpjes weer :D

Poppedein, nog van harte gefeliciteerd met je peuter!! *O*

Octo, beterschap voor je meissie.

Al die knuffels en kusjes, heerlijk he! Dyon houdt ook erg van knuffelen en kusjes geven/ ontvangen.
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:03:31 #132
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101510584
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:[/b
Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
[/quote]
[quote]0s.gif [b]Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:

Lief van je Bar!

Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
fijn dat ze verder niet ziek geworden is :)
En gewoon verder posten over je dochter hoor,je verteld zo vol lof en liefde en geluk dat ik daar helemaal happy van word O+ ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:05:17 #133
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101510660
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:54 schreef RockabeIIa het volgende:

Vooral het eind :D
Slaap lekker kleine grote man O+
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:09:08 #134
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101510853
Octo beterschap voor je meisje :*

Knuffel fases O+ Die zien we hier ook zeer regelmatig voorbij komen, even gezellig kroelen met één van ons :)

Asy is er een soort van picto/gebaar als je boos bent en duidelijk wilt maken dat iets echt niet mag?
Roy snapt/begrijpt niet dat als je boos bent en iets niet mag, dat dat dan ook echt niet mag.
Beetje lastig zo omschreven.
En dat willen we graag doorbreken.
We hebben alles al geprobeerd maar Roy ziet er alleen maar het plezier van in en gaat vervolgens vrolijk verder.
Het woord Nee komt gewoon niet binnen.
Zitten er hier best wel doorheen hierdoor, want hoe krijg je het voor Roy duidelijk genoeg uitgelegd.
  zaterdag 3 september 2011 @ 07:52:43 #135
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101519686
octo, je arme meisje, hoe is het nu? Welke vlekjesziekte is het denk je? Beterschap!

Flip, haha ik moest echt lachen om het filmpje, dat moeie gezichtje O+

Isababel is wel de beste bijnaam! Lekkere kletskous.

Bar, Noortje begrijpt het ook niet altijd als wij boos zijn, soms wel soms niet. Meestal moet ze, toch ietsie zenuwachtig, lachen. Soms begint ze te brullen.

Qua slapen is het hier heel wisselend, ik weet nog niet zo goed hoe ik het moet doen met onze bruiloft volgende week. We maken foto's van 11.00 tot 12.30 en moeten om 13.45 weer weg richting stadhuis, of voor 11 uur slapen of even van 12.30 tot 13.30. Anders redt ze het echt niet tot 19.30 uur.

En ze zegt 'alsje' als in alsjeblieft als ze iets geeft. Ze heeft nu al manieren O+
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:46:25 #136
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101536188
Wij hebben echt een heerlijke dag gehad, zeilend op het Sneekermeer. Nathan heeft zich ontzettend goed vermaakt in de boot met een emmer water en wat speeltjes. Ook kan hij sinds vandaag gaan staan zonder hulpmiddel *O* . Heerlijke zomerdag, eindelijk!

Becky, ik kijk altijd naar hoe laat Nathan 's ochtends wakker is geworden. Als hij laat wakker is gaat hij ook altijd later weer slapen. Maar goed, als zij zou willen slapen van 12.30 tot 13.30 is dat natuurlijk het makkelijkst.
pi_101545992
Wat is het hier rustig in dit topic.
pi_101546564
Van hieruit valt er dan ook heel weinig te melden :) Al vind ik het wel leuk om jullie verhalen te lezen, dus kom maar op :+

En Thomas zegt wel "dank je" maar geen alsjeblieft. Ah, we moeten ergens beginnen hé :Y :) (en hij zegt dus altijd "dank je" ook als hij iets geeft :D )

[ Bericht 41% gewijzigd door leonieke op 04-09-2011 10:32:52 ]
pi_101568511
Ik denk dat Hannah de 6e ziekte heeft/had. Plotselinge hoge koorts en vlekjes over het hele lichaam, maar de koorts was ook weer snel weg. Alleen heeft ze wel een hele slechte nacht gemaakt door buikpijn en diarree, en dat is nog niet helemaal goed. Ze heeft vandaag dan ook 3,5 uur geslapen :o
Toen ze eindelijk wakker was zijn we naar de dierentuin gegaan om toch nog even lekker buiten te zijn. Kwamen we Spewey+man en kinderen tegen :D Zo grappig dat we elkaars kinderen herkenden van Fok _O_

Daarna in Amersfoort nog zeer lekkere pannenkoeken gegeten :9 alleen was Hannah al weer te moe om echt te eten helaas. Ze heeft wel weer even het halve restaurant vermaakt op vrolijke momenten _O-
/lief dagboek
pi_101572562
:D Eerljk is eerlijk, ik herkende je ook aan je mooie buik! O+
Daarna ook naar de Kabouterhut geweest? _O-

Hoop dat ze vannacht lekker en pijnvrij slaapt..
pi_101580557
We hebben even gekeken bij de kabouterhut maar alleen al de parkeerplaats was superdruk. We zijn toen doorgereden naar pannenkoekenhuis In den Gloeiende Gerrit en dat was echt uitstekend! Ook druk, maar we konden lekker buiten zitten en het eten was er best snel. Dikke aanrader dus.

Hannah is nu wel weer koortsig en heeft last van haar buikje dus eigenlijk denk ik dat het weer een prutnacht wordt. Ben ook wel een beetje blij dat ze praktisch niets van haar pannenkoek heeft gegeten want achteraf gezien is dat niet echt een handige keuze geweest met zicht op buikpijn.
  maandag 5 september 2011 @ 06:55:17 #142
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_101581972
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:40 schreef Sorbootje het volgende:
Oke Claudia, dan heb ik nog wel even iets te epistelen!

Als ik Isabeau iets geef zegt ze tegenwoordig: "Dank je moeder" Ik heb wel eens voor de grap als ik haar iets gaf en ze wandelde er zonder op of om te kijken mee weg "Dank u moeder!" geroepen. Dat heeft ze dus onthouden :')

Als iemand niest zegt ze "gezondheid".

Manieren enzo. Ik zweer dat ze 't niet van mij heeft! :P

Ze is erg knuffelig momenteel. Zodra ze de kans heeft grijpt ze me, slaat haar armpjes om mijn nek (of been, of arm) en zegt "oooooh lief!!". Vanmorgen toen B. en Olav en Isabeau me op 't werk brachten zwaaide ze me uit met "dag liefje, lekker wekkelen!"

Ik vind het gewoon schandalig hoe lief en leuk mijn kind is. Misschien dat ik me daarom hier ook een beetje probeer in te houden. Het is steeds één grote lofzang.
Ik lees ze ook altijd graag. Sowieso lurk ik nog wel, maar zelf NIET zoveel te melden.

Over manieren, Alexa haalt ze door elkaar. Krijgt ze bij de bakker een lange vinger, zeg ik 'wat zeggen we dan?', zegt ze 'paaaadoooon' :')

Beterschap met hannah octo! Hopelijk hebben jullie een beetje nacht gehad...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_101583317
Hoe is het gegaan met hannah?

Ons laatste weekje hier....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101583830
haaai, we zijn terug van vakantie. ravi kon het allemaal niet waarderen en heeft (voor zijn doen) veel gehuild bij oma. toen we eenmaal thuiswaren kreeg ik de schuld van *alles* ;( hij was echt heel boos op mij maar trekt nu gelukkig al wat bij.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101586442
Hier valt ook al evenveel te melden: niet zo bar veel dus...

Lars heeft nog steeds last van doorkomende kiesjes. Die dingen nemen er ook echt de tijd voor geloof ik. Gelukkig valt het met de luieruitslag wel mee, maar we smeren ons dan ook suf.
Hij is helemaal dol op z'n duplo, kan zich er uren mee vermaken, zeker nu hij ook doorheeft hoe hij blokjes aan elkaar moet maken in plaats van dat ie alleen maar dingen af kon breken.

Hij loopt al heel makkelijk mee aan een handje of langs de tafel, maar een stapje los zetten is toch echt nog een stap teveel. Dat durft meneer nog niet. Hij kan wel al wat langer dan 2 seconden blijven staan zonder steun, maar jezelf om laten vallen tegen mama aan is toch ook nog wel heel erg leuk...

Nog 1 weekje werken en dan heb ik vakantie. Eindelijk! Alhoewel, heb er natuurlijk zelf voor gekozen zo laat, maar 't duurde toch langer dan ik dacht. Geen plannen om echt weg te gaan, alleen voor dagjes uit in de buurt... speeltuin, dierentuin, zwembad, dat soort dingen. Heb er zin in!

Welkom terug Simmu. Jammer dat Ravi uit z'n hum was, maar dat komt vast helemaal weer goed nu alles weer 'normaal' is.

Beterschap met Hannah, Octo.
pi_101586976
Haai!

Nou ik ben blij dat jullie m'n geratel nog niet zat zijn :D

Namelijk vrijdag een héérlijke dag op texel gehad met Isabeautje, d'r broer en B. Prachtig weer en dus lekker van strand en zee genoten. Isabeau zit er nu nóg vol van. Iedereen die het wil horen krijgt een heel verhaal over: zeeeee, stjand, voetjes in de zee, luier uit!, romper uit!, heeeeel lekker, heeeel nat etc...

gisteren familiedag van mijn schoonfamilie. Isabeau heeft de hele dag appel geplukt en gegeten. Dan waren we haar even kwijt en kwam ze weer terug met een half opgeten appel (zie fototopic). Ze heeft zich gewéldig vermaakt. (en ik dus ook, wat is dat toch genieten als je ziet dat je kind zich zo goed redt. Ze spande iedereen voor haar karretje. Er wilde altijd wel iemand met haar bij de paardjes kijken, of de kippen voeren, of van de hipaka (glijbaan) .)
pi_101590537
Ik ben het ook niet zat hoor, Kuttootje, maar ik heb dan ook twee weken vakantie van je gehad. :P

Serieus: hier ook niets dan lofzangen over mn meisje. Het is echt alleen maar genieten hier. Wie had ooit gedacht dat ik zo'n leuk kind zou krijgen? 8-)

En kennen jullie de grootste uitslover van Italië al?

Ik doe zo achterlijk met mn mond omdat ik nog een half bord spaghetti tussen m'n tanden heb hangen. :')
  maandag 5 september 2011 @ 15:20:10 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101592527
Ik kan de filmpjes niet zien vanwege de verbinding dus dat wordt iets voor na de vakantie.

Poppedein, nog gefeliciteerd met je grote meisje! *O*

pessie, hopelijk gaat het slapen van Nathan weer wat beter en gaat het ook beter met je moeder :*

Harry loves dentinox! :Y)

Bar, het gebaar voor boos is met je vuist in de lucht schudden en boos kijken

Harry amuseert zich kostelijk hier in bella Italia. Als iemand ciao zegt, dan zwaait hij al automatisch en hij is voor iedereen 'bello'. Hij windt iedereen om zijn kleine vingertjes en ze rennen dan ook de benen onder de kont uit voor hem.
Alleen slapen is rampzalig...
  maandag 5 september 2011 @ 15:21:47 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101592572
Thx Asy!
pi_101592600
Nog drie weekjes en dan gaat Isabeau Italia ook onveilig maken. Oh zo'n zin in!

Thuis dat filmpje van Lente even mét geluid bekijken. Zonder geluid is het al geweldig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')