Hahahaha, dat filmpje van Flip!

Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat hij nog uberhaupt iets wilde eten. Jammer dat ie daarna niet naar bed wilde...
Sorbo, mooi filmpje van Isabeau, ze lijkt al meteen zo oud!
Wij komen ook steeds iets meer in de knuffel-fase. Thomas is niet zo knuffelig, nog nooit een kus gegeven. Maar hij doet 'kusjes' met zijn wang. Dus nu komt hij soms op je afgerend en dan krijg je een wang. Superlief.
Qua taal lijkt er wat vooruitgang in te zitten, er zijn nu een aantal 'woordjes' bij waaronder 'aaien' en alle dierengeluiden van de beestjes van zijn little people boerderij. Ook kan hij Eit =geit en Koe. Papa en mama zegt hij sporadisch, maar hij kan het wel. En het meest favoriete woord is 'Jaaaaaaaaa'. Maar hij gebruikt het ook echt alleen als hij de vraag begrijpt en ook ja wil zeggen. 'Nee' kan hij gelukkig nog niet

Ook al gaat de voortgang niet heel erg snel, we zijn wel blij dat we eindelijk wat vooruitgang zien. Ik moet zeggen dat het soms wel een beetje moeilijk is, omdat je er vanuit gaat dat hij veel minder begrijpt dan dat hij daadwerkelijk doet. De betekenis van alle woorden die wij zeggen kent hij wel, hij zegt ze alleen zelf niet.
Als ik vraag waar de baby is, gaat hij over mijn buik wrijven en zegt 'aaien'. Dat vind ik zo schattig....