abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:15:09 #51
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101329892
Ha! Dat doet Nathan dus ook Karin! Er het liefst helemaal inklimmen. Ik heb geen flauw idee wat er zo leuk is aan de binnenkant van een wasmachine maar het is "speelgoed" nummer 1 hier in huis.
pi_101329941
Als je met je grote zus verstoppertje speelt is het echt een hele leuke verstopplek. De droger ook :Y en dat mag :N dus
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101332178
Hallo :W weer terug van een weekje Belgie
Het weer was over het algemeen vreselijk, maar we hebben het wel vreselijk leuk gehad! Veel plaatsjes bezocht met de kusttram, de tram alleen al vond Wolf erg leuk.
En iedere avond voor het slapen gaan lekker uitwaaien op het strand O+ O+ O+ Vaak werd hij daar helemaal rozig van en sliep hij al op de terugweg naar de camping
Het weglopen waar ik bang voor was viel erg mee omdat het dus vaak slecht weer was hadden we de tent meestal dicht.

*vanavond kom ik even helemaal bijlezen*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 29 augustus 2011 @ 15:57:40 #54
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101333207
Haai!
Wij zijn ook weer terug van onze vakantie! Heerlijk 3 weken in Zeeland geweest!
Tirza heeft genoten en vond het allemaal prachtig! Ze heeft weer ontzettend veel bijgeleerd, vooral veel woordjes, zinnetjes.
We gingen bijna iedere avond naar de minidisco op de camping, dansen met Koos Konijn (nijntjuh danse! O+ ) en na het dansen was het ff knuffelen met Koos. Tirza gaf meestal een high five, of ze zei oogje! en purkte haar vinger bij Koos in z'n oog! :')
Ik heb tussendoor wel hier en daar wat gelezen, maar zal vanavond als ik tijd heb, wel even 'goed' bijlezen en wat vakantiefoto's/filmpjes! plaatsen! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  maandag 29 augustus 2011 @ 16:30:33 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101334463
Hallo vakantiegangers! Welkom terug!

Ik ben dus niet de enige met zeer behulpzame dreumes ;)
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:12:02 #56
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101343382
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:55 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik denk het wel, ik had het andere topic geopend als een "open een nieuw topic in deze reeks". Maar goed, ik begrijp dat het opgelost is ^O^ . Ik vond het al zo rustig!

Maf ;) dacht dat ik dat gedaan had... :D Naja fijn dat het is opgelost!
(maar ben geen hardcore fokker... dus nog niet helemaal alles door)

Geweldig die filmpjes ;)
Hier ook een behulpzaam meisje als het om de was gaat... maar dan echt handig ;)
Ze geeft alles aan!
Erg fijn omdat ik niet op mijn hurken kan zitten (knieën werken hier niet mee)
Dus ik op een krukje.. en Oona ernaast met de wasmand.. en wat een lol dat ze heeft..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101345181
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:30 schreef Poppejans het volgende:
Hallo :W weer terug van een weekje Belgie
Het weer was over het algemeen vreselijk, maar we hebben het wel vreselijk leuk gehad! Veel plaatsjes bezocht met de kusttram, de tram alleen al vond Wolf erg leuk.
En iedere avond voor het slapen gaan lekker uitwaaien op het strand O+ O+ O+ Vaak werd hij daar helemaal rozig van en sliep hij al op de terugweg naar de camping
Het weglopen waar ik bang voor was viel erg mee omdat het dus vaak slecht weer was hadden we de tent meestal dicht.

*vanavond kom ik even helemaal bijlezen*
wolf ben je ook samen met papa en mama naar het vuurwerk wezen kijken in Knokke?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 29 augustus 2011 @ 21:00:11 #58
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101346278
We hebben een semi-zindelijke... Hij snapt het maar al te goed maar wil nog niks op de pot doen. Wel ernaast staan en wit weggetrokken aan het drukken gaan <-- stap 1 he? :D
En gister maakte hij het helemaal bont door te gaan plassen toen ik hem een luier om deed en nog effe een washandje pakte om er langs te vegen. Hij plaste de bank onder. Ik zei 'Wat doe jij nou?' en kreeg als antwoord met een stralende lach: 'Pahasje' :')
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101350290
Semi-zindelijk _O- Lars heeft nu wel door dat plas uit zijn piempie komt en poep niet, dat is ook al heel wat he (hoewel hij al 2 keer op het potje heeft gepoept ook)

Hoe gaan jullie om met driftige dreumesen?
Men ik word er gek van.
Bij alles waar meneer het niet mee eens is gaan alle registers open. Gillen, huilen, schoppen, slaan, helemaal over de rooie.
Denk hierbij aan het moment dat hij naar bed moet, verschonen als het hem niet uitkomt, verlaten van een speeltuin, uit de auto gaan...
We bereiden hem voor dat het moment eraan komt dat er iets gebeuren gaat, maar ik vraag me ook af of hij het snapt. Vorige week bijv wou hij niet mee uit de speeltuin. Vantevoren eerst aangegeven dat we zo naar het huisje gingen. Na een kleine poosje gezegd dat hij nog 1 keer mocht glijden, dan komt ie naar beneden, helemaal blij "1 keer!" mag nog een keer glijden, weer helemaal blij en roept"1 keer" en als dat dan niet doorgaat flipt ie gewoon.....
ik probeer het zoveel mogelijk te negeren, doet hij zo tijdens het verschonen dan zet ik hem naast de commode en ga wat anders doen. Na een klein poosje komt ie dan tot bedaren en is er niks aan de hand en kan ik hem verschonen. Maar dat daar steeds eerst een drama aan vooraf moet gaan....niks aan
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:13:49 #60
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101350919
Flip flipt niet zo gauw om eerlijk te zijn. Die kijkt me alleen heel smerig aan, wijst naar me en zegt 'mama tout!' En dat de hele dag door, dat dan wel.

En de hele boel alvast klaarleggen voor ik em verschoon helpt ook niks. Ik vraag em tegenwoordig om de luier te pakken en alvast te gaan liggen. Dan is er geen wolkje aan de lucht.
Handleiding 2.0 :')

[ Bericht 25% gewijzigd door RockabeIIa op 30-08-2011 10:43:52 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')