abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101392326
Oh k was net poppedein vergeten, alvast gefeliciteerd met je grote! Alweer bijna 2...veel plezier morgen!

Oh en cp ziet er naar uit zeg! Dentinox werkt hier ook altijd goed idd. Dat doe k ook alleen als ie er last van heeft (wordt ie s nachts wakker enzo). Paracetamol heb k hier laatst voor t eerst gedaan bij zn eerste kies (voor t eerst bij tandjes dus). Hij was om half 3 wakker, na een fles nog mopperen enzo, werd rustiger, om half 4 weer huilen. Toen paracetamol gegeven (geef gewoon nog 120, geen idee wat ie weegt trouwens) en volgens mij ook dentinox en toen ging ie weer lekker slapen.

Keshet, hoop t ook voor dr. Hoorde net van mn zwager dan de hap dacht aan galstenen met galsteenkolieken. Eigen ha wilde laten prikken op hep a en pfeiffer. Nja ze is er iig goed ziek van.

Rocka geen idee of dat normaal is.,herken t iig niet.

Klinkt lief mefke trouwens van die en deze. Ik vind dat vingertje van m zo schattig en helemaal gelukkig als k m begrijp O+
pi_101401063
*O* *O* *O* w/ w/ w/ *O* *O* *O*
Lang zal Lena leven in de glooooooooooooriiiiiijaaaaaaaaaaa

Poppedein, van harte met je grote meid! Ik wens jullie een héérlijke dag met lekkere taartjes, mooie cadeautjes, heel veel kusjes en nog meer knuffels!

Volgens Isabeau is het vandaag 'kusjesdag!' dus dat komt goed uit.

O+
pi_101401239
Gefeliciteerd Lena en Poppedein! Dat het maar een geweldig leuke dag mag worden!

Leuk idee Isabeau, kusjesdag! Ik doe mee (vanaf 17:00 dan, want hier op m'n werk zie ik dat toch niet zo zitten ;) )
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:37:38 #104
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101401311
Lena gefeliciteerd met je 2de verjaardag! Poppedein+man+zoon ook van harte!
pi_101401389
Ja goed idee wel he? Ze had net even lekker d'r ontbijt uitgebraakt en zei toen met een stralende glimlach: "Mama, isse kusjesdag!"

:')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:47:26 #106
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101401518
Bedoelde ze niet kotsjesdag? :D
Arm Beautje! Ik hoop dat het dan echt kusjesdag is! Veel plezier! O+

Lena is jarig! *O* Van harte gefeliciteerd! Papa, mama en kleine broer ook van harte gefeliciteerd! *O*
A grand adventure has begun.
pi_101402495
Gefeliciteerd Poppedein, je kleine grote meid alweer 2 jaar! *O* *O* *O* *O* Gefeliciteerd Lena

ah wat zielig voor Isabeau, hopelijk alleen het eten even verkeerd gevallen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101402572
Ze was vanaf 5 uur al aan het spugen. Eerst alleen helder. (water gedronken in bed). Later kwam ook t flesje en het ontbijt eruit. Toen maar niks meer gegeven. Vanaf een uurtje of acht ging het prima. Zal zo eens bij manlief informeren of het nog steeds goed gaat.
pi_101402698
Poppedein gefeliciteerd met je heuse peutertje Lena *O* *O*
Je grote meid, grote zus! Wat gaat het snel zeg. Geniet van de dag!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:17:46 #110
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101418022
Overdag een slaapweigeraar en er om 17.15u zo bij zitten:

I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101418326
Poppedein van harte gefeliciteerd met je grote mooie meid *O* *O*

Rocka :D Ik vind het knap dat hij toch nog eet :D Er zou hier echt niets meer in gaan.

Dyon heeft vandaag trouwens ook maar 20 minuten geslapen (normaal 3 uurtjes 's middags) aangezien hij in de auto in slaap gevallen was toen ik hm van oma ophaalde en thuis dus niet meer wilde slapen. Hij kon ook niet later slapen aangezien de oudste om 3 uur naar zwemles moest. Hij loopt hier echter nog heel wakker rond!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:35:41 #112
190853 RockabeIIa
pi_101418682
Da's een omslag voor je, Meimel :P Op een dag slapen ze gewoon niet meer!
Flip is net als zijn broer overdag nooit een lange slaper geweest. Beetje jammer soms, dan kun je nog eens wat doen aan je huishouding.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:47:23 #113
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101430919
Lena gefeliciteerd!!!!

Rockabella... Wat een briljant filmpje :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101432386
Lena van harte met je 2de verjaardag *O*

Rocka leuk filmpje :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101432449
Sorboo hoe is het nu met je dochter?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101440423
Lief van je Bar!

Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
pi_101441317
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Overdag een slaapweigeraar en er om 17.15u zo bij zitten:

Wat een geweldig filmpje! :D

Iets minder geweldig voor jou natuurlijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101441360
Sorbo, ik mis je epistels over Isabeau!
pi_101441547
ach gossie Rocka, dat filmpje! Al knikkebollend toch nog even wat eten pakken O+ :')

Gelukkig dat Isabeau niet ziek is geworden.Typisch dat ze toch meerdere keren moest overgeven
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101441884
Oke Claudia, dan heb ik nog wel even iets te epistelen!

Als ik Isabeau iets geef zegt ze tegenwoordig: "Dank je moeder" Ik heb wel eens voor de grap als ik haar iets gaf en ze wandelde er zonder op of om te kijken mee weg "Dank u moeder!" geroepen. Dat heeft ze dus onthouden :')

Als iemand niest zegt ze "gezondheid".

Manieren enzo. Ik zweer dat ze 't niet van mij heeft! :P

Ze is erg knuffelig momenteel. Zodra ze de kans heeft grijpt ze me, slaat haar armpjes om mijn nek (of been, of arm) en zegt "oooooh lief!!". Vanmorgen toen B. en Olav en Isabeau me op 't werk brachten zwaaide ze me uit met "dag liefje, lekker wekkelen!"

Ik vind het gewoon schandalig hoe lief en leuk mijn kind is. Misschien dat ik me daarom hier ook een beetje probeer in te houden. Het is steeds één grote lofzang.
  donderdag 1 september 2011 @ 10:44:42 #121
190853 RockabeIIa
pi_101441975
Maar da's toch ook juist zo leuk, Sorbo. Dat ze zo leuk en geweldig zijn, die kleine keuteltjes O+

Oh en het laatste filmpje van flip gisteren is nog erger. Die zal ik ook nog effe uppen :D Daarna heb ik em ook gauw naar bed gebracht waar, toen hij vervolgens lag, hij gelijk klaarwakker was en vervolgens niet meer wilde slapen :')
pi_101441977
"Dank u, moeder!" :D

Manieren beginnen hier nu ook te komen trouwens! Dan wil hij op schoot en als hij zijn zin krijgt zegt hij op een heel lief toontje "dan-ke-wel." En hij zegt netjes "as-te-blief" als hij Lena iets geeft.

Ik had het net met Twinkly op Facebook over de knuffelfase die zij ook erg in Niels herkende. Gister lag ik zelfs met Lena én Ivan lange tijd op de bank en hij lag zo rustig en lief. Ik werd helemaal rustig van zijn ademhaling. En van de week nam hij voor het eerste afscheid van zijn vriendinnetjes op het kinderdagverblijf door een kusje te geven. Da's ook weer een nieuwe ontwikkeling.

Ik vind die lofzangen van je juist altijd zo fijn om te lezen, Sorbo. En heel herkenbaar. :+
  donderdag 1 september 2011 @ 10:54:41 #123
190853 RockabeIIa
pi_101442206

Vooral het eind :D
pi_101442248
Rustig liggen. Dat vind ik nog vrij onvoorstelbaar. Ja, als ze slaapt of heel ziek is. :')

Ik moet zeggen dat ik dat knuffelen en die liefdesuitingen echt heel fijn vind. Een teken dat ze me ook écht lief vindt en niet alleen maar de verstrekker van voedsel enzo. Verstandelijk wíst ik dat natuurlijk wel, maar de bevestiging voelt fijn.

Rocka, zul je net zien, dat hij dan helemaal wakker is. Ben benieuwd naar je filmpje! Ik heb ook nog een klein filmpje!

Maar ik faal met t plakken van t filmpje. Ogenblik

[ Bericht 8% gewijzigd door Sorbootje op 01-09-2011 10:56:54 (faal) ]
pi_101442518

Gelukt!

En nu even t filmpje van Rocka kijken, zonder geluid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')