abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101506722
Wat een leuke fimpjes weer :D

Poppedein, nog van harte gefeliciteerd met je peuter!! *O*

Octo, beterschap voor je meissie.

Al die knuffels en kusjes, heerlijk he! Dyon houdt ook erg van knuffelen en kusjes geven/ ontvangen.
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:03:31 #132
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101510584
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:[/b
Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
[/quote]
[quote]0s.gif [b]Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Sorbootje het volgende:

Lief van je Bar!

Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
fijn dat ze verder niet ziek geworden is :)
En gewoon verder posten over je dochter hoor,je verteld zo vol lof en liefde en geluk dat ik daar helemaal happy van word O+ ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:05:17 #133
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101510660
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:54 schreef RockabeIIa het volgende:

Vooral het eind :D
Slaap lekker kleine grote man O+
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:09:08 #134
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101510853
Octo beterschap voor je meisje :*

Knuffel fases O+ Die zien we hier ook zeer regelmatig voorbij komen, even gezellig kroelen met één van ons :)

Asy is er een soort van picto/gebaar als je boos bent en duidelijk wilt maken dat iets echt niet mag?
Roy snapt/begrijpt niet dat als je boos bent en iets niet mag, dat dat dan ook echt niet mag.
Beetje lastig zo omschreven.
En dat willen we graag doorbreken.
We hebben alles al geprobeerd maar Roy ziet er alleen maar het plezier van in en gaat vervolgens vrolijk verder.
Het woord Nee komt gewoon niet binnen.
Zitten er hier best wel doorheen hierdoor, want hoe krijg je het voor Roy duidelijk genoeg uitgelegd.
  zaterdag 3 september 2011 @ 07:52:43 #135
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101519686
octo, je arme meisje, hoe is het nu? Welke vlekjesziekte is het denk je? Beterschap!

Flip, haha ik moest echt lachen om het filmpje, dat moeie gezichtje O+

Isababel is wel de beste bijnaam! Lekkere kletskous.

Bar, Noortje begrijpt het ook niet altijd als wij boos zijn, soms wel soms niet. Meestal moet ze, toch ietsie zenuwachtig, lachen. Soms begint ze te brullen.

Qua slapen is het hier heel wisselend, ik weet nog niet zo goed hoe ik het moet doen met onze bruiloft volgende week. We maken foto's van 11.00 tot 12.30 en moeten om 13.45 weer weg richting stadhuis, of voor 11 uur slapen of even van 12.30 tot 13.30. Anders redt ze het echt niet tot 19.30 uur.

En ze zegt 'alsje' als in alsjeblieft als ze iets geeft. Ze heeft nu al manieren O+
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:46:25 #136
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101536188
Wij hebben echt een heerlijke dag gehad, zeilend op het Sneekermeer. Nathan heeft zich ontzettend goed vermaakt in de boot met een emmer water en wat speeltjes. Ook kan hij sinds vandaag gaan staan zonder hulpmiddel *O* . Heerlijke zomerdag, eindelijk!

Becky, ik kijk altijd naar hoe laat Nathan 's ochtends wakker is geworden. Als hij laat wakker is gaat hij ook altijd later weer slapen. Maar goed, als zij zou willen slapen van 12.30 tot 13.30 is dat natuurlijk het makkelijkst.
pi_101545992
Wat is het hier rustig in dit topic.
pi_101546564
Van hieruit valt er dan ook heel weinig te melden :) Al vind ik het wel leuk om jullie verhalen te lezen, dus kom maar op :+

En Thomas zegt wel "dank je" maar geen alsjeblieft. Ah, we moeten ergens beginnen hé :Y :) (en hij zegt dus altijd "dank je" ook als hij iets geeft :D )

[ Bericht 41% gewijzigd door leonieke op 04-09-2011 10:32:52 ]
pi_101568511
Ik denk dat Hannah de 6e ziekte heeft/had. Plotselinge hoge koorts en vlekjes over het hele lichaam, maar de koorts was ook weer snel weg. Alleen heeft ze wel een hele slechte nacht gemaakt door buikpijn en diarree, en dat is nog niet helemaal goed. Ze heeft vandaag dan ook 3,5 uur geslapen :o
Toen ze eindelijk wakker was zijn we naar de dierentuin gegaan om toch nog even lekker buiten te zijn. Kwamen we Spewey+man en kinderen tegen :D Zo grappig dat we elkaars kinderen herkenden van Fok _O_

Daarna in Amersfoort nog zeer lekkere pannenkoeken gegeten :9 alleen was Hannah al weer te moe om echt te eten helaas. Ze heeft wel weer even het halve restaurant vermaakt op vrolijke momenten _O-
/lief dagboek
pi_101572562
:D Eerljk is eerlijk, ik herkende je ook aan je mooie buik! O+
Daarna ook naar de Kabouterhut geweest? _O-

Hoop dat ze vannacht lekker en pijnvrij slaapt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')