abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101809032
Gefeliciteerd Karin en Lars! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101809567
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:00 schreef Meimeltje het volgende:

Dyon z'n temp liep gisteravond op tot 40,4. Toen zetpil gegeven en uiteindelijk heeft hij tusen ons in de nacht redelijk geslapen. Vanmorgen was hij heel levendig, maar nu lijkt er weer een dip te komen. Zo proberen te laten slapen.
Ach gos, arm ding! Hoe ging afgelopen nacht? Beterschap hoor

En welkom terug Asy! Volgens mij wel een toffe vakantie gehad! Maar wat rot dat Harry uit het bedje klimmen kon.Lijkt me sowieso al pittig, maar dan ben jij ook nog eens helemaal niet lekker, pfff. Hoop dat je snel minder misselijk en moe bent

Echt supergaaf Becky, zei hert op fb ook al, maar wat een supermooie jurk heb jij aan!

edit: ohjaaaa Karin kreeg 2 jaar geleden het allermooiste verjaardagskado O+
Gefeliciteerd Karin en Lars *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101809893
Karin en Lars van harte gefeliciteerd!! *O* *O*
Toch wel bijzonder om samen jarig te zijn he!

Asy, welkom terug! Wel heel vervelend van je bekken.... Maar Harry heeft het zo te lezen super gehad!

Poppejans, afgelopen nacht heeft Dyon volgens mij geen koorts meer gehad. Wel weer bij ons geslapen, hij moet denk ik het vertrouwen krijgen dat hij weer rustig in z'n eigen bedje kan slapen (zonder zo'n vervelende benauwdheid). Hij is wel erg aanhakelijk en moe. Net ook weer bij me op schoot in slaap gevallen, kon gelukkig wel weer in z'n eigen bedje gelegd worden.
pi_101809946
Gelukkig dat hij al minder ziekig oogt Meimeltje, en dat hij bleef slapen toen hij in zn eigen bedje gelegd werd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101810040
Ja het ergste is wel weer over gelukkig. Niet meer benauwd en nog maar af en toe hoesten :)
Nog even afwachten of hij morgen naar het kdv kan en anders kan hij gelukkig naar oma waar hij alle aandacht kan krijgen ;)
  zondag 11 september 2011 @ 11:58:26 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101810316
Lars, van harte gefeliciteerd met je verjaardag knul! *O*

Fijn dat Dyon weer aan het opknappen is. :Y

Harry heeft vannacht doorgeslapen! Hij heeft wel even gemopperd maar het muziekje was genoeg.
alleen jammer dat ik dan toch nog wakker word om te plassen en dan niet meer kan slapen :{
Hij ligt inmiddels alweer een uur in bed want hij was moe en hangerig. Natuurlijk wilde hij niet en was hij flink aan het brullen maar nog voordat ik beneden op de bank was teruggeploft, was het al stil.
Op vakantie heeft hij zich in elk geval kostelijk geamuseerd O+
pi_101810875
Weer een jarige, gefeliciteerd Lars en Karin *O*

Opleiding is alweer een weekje van start, vandaar dat ik er zo weinig ben. Maar heb ook niks te melden, haha.
I'm not a sinner.
pi_101811336
Eigenlijk is het best wel goed, hé, als er hier niet zoveel te melden valt :Y :)

Proficiat Lars en Karin *O*
pi_101812825
Gefeliciteerd Lars en Karin! *O* Tot straks bij de peuters!

Ik snap geen hout van Lente. Gisteren heeft ze een middagdut gedaan van maar een half uurtje (normaal drie uur) en is ze 's avonds pas om 22:00 uur naar bed gegaan ivm een feestje.

Ik verwachtte vandaag dus een ellendige ochtend met veel gehuil, maar ze was de vrolijkheid zelve. En nu weigert ze te slapen, ze ligt al zeker een half uur te spelen en af en toe tussendoor 'mama' te roepen.

Ben benieuwd of en wanneer ze nog gaat instorten.
  zondag 11 september 2011 @ 13:32:19 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101813416
Lente :D
Maar goed, wij hebben ons ook verbaasd over het incasseringsvermogen van Harry. Die sliep dagelijks ook max 1,5 uur en dan 's avonds pas om 22:00u ofzo. 's Morgens was hij al voor 7 uur wakker (om van de nachten maar niet te spreken) en toch bleef hij vrolijk.

Demonstratie bed klimmen is hier te vinden...
En je ziet er ook hoe leuk hij het zwemmen in het meer vond ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door Asyniur op 11-09-2011 14:14:43 ]
pi_101814196
Dat kan Thomas dus niet. Hij heeft echt zijn uurtjes slaap nodig (hij slaapt makkelijk nog 15 van de 24uur) en op donderdag (niet naar onthaalmoeder) en in het weekend is het echt recupereren geblazen. We gaan dus liever niet twee dagen op rij ergens naartoe of hij moet tijd genoeg hebben om te kunnen slapen.
  zondag 11 september 2011 @ 14:24:41 #262
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101815574
Karin en Lars gefeliciteerd!
  zondag 11 september 2011 @ 14:43:35 #263
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_101816299
Karin en Lars gefeliciteerd met jullie verjaardagen! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_101818415
Karin en Lars, gefeliciteerd!
  zondag 11 september 2011 @ 15:51:32 #265
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_101819296
Karin en Lars van harte gefeliciteerd! *O*

Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, ik lees altijd trouw mee, maar reageren lukt gewoon niet..
Ik wil even wat kwijt en vraag om advies;

2 maanden terug zijn we gestopt met T een tut te geven, dat is heel goed gegaan..bij haar 3de slaapje zei ze zelf tuutie nee en ging lief slapen en daarna niet meer naar gevraagd.
Sindsdien is ze erg onrustig, vaak huilerig en hangerig, sabbelt héél veel op het staartje van dr knuffel(koe), stopt nog vrijwel alles in dr mond, slaapt slecht, word vaak wakker...

Ze krijgt voor het slapen gaan nog een flesje melk en overdag drinkt ze sinds ze van de tut af is méga veel (uit haar rietjesfles/rietjesbeker toen ze dr tut had dronk ze ongeveer een fles of 3 en nu een fles of 7/8) en als het aan haar ligt drinkt ze nog veel meer..
Waar ze nooit water dronk, drinkt ze dat nu ook met gemak op.

Het lijkt mij dat ze nog zuigbehoefte heeft of is het gewoon een gewenning die ze moet afleren?
Hoe zouden jullie hiermee omgaan, tips, adviezen zijn van harte welkom :)
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_101819611
Kitty_hello: als ze helemaal van haar speen af is zou ik deze zeker niet meer aanbieden. Ze is natuurlijk gewend om veel meer te zuigen, dus misschien mist ze dat nu wel en moet ze hier aan wennen?
  zondag 11 september 2011 @ 19:07:43 #267
353071 kitty_hello
pi_101826545
Ik dacht hetzelfde meimeltje, maar ik vind het zolang duren voordat ze gewend is zonder tut..ik zou het haar graag makkelijker willen maken, maar ik zou niet weten hoe...?
  zondag 11 september 2011 @ 19:15:17 #268
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101826944
Lars is 2! *O* Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ventie! *O*
Karin is ook een jaartje ouder! *O* *O* *O*
A grand adventure has begun.
pi_101827168
Karin en lars, gefeliciteerd *O* *O* hopelijk hebben jullie er een mooie dag van gemaakt.

kitty, ik weet ook niet of het vele drinken verband houdt met het afleren van de speen (Hannah heeft haar speen nog in bed) maar ik vind persoonlijk dat ze wel behoorlijk veel drinkt. Kan duiden op suikerziekte, dus misschien wel even voorleggen aan het CB.

Verder kan je proberen om de rietbeker even weg te laten en haar uit een tuitbeker of gewone beker laten drinken. Dat laatste door de beker telkens met een kwart te vullen zodat ze het niet over zich heen kiepert.

Kan het misschien zijn dat er tanden of kiezen op doorkomen staan waar ze last van heeft?
  zondag 11 september 2011 @ 19:34:15 #270
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101827750
Becky, gefeliciteerd! Je zag er prachtig uit zeg. Wat een lijntje ook :o O+

Karin en Lars, ook van harte en dat het maar een mooi feest mag zijn *O*

Keshetteke O+ Leuke fotocollage

Wat betreft slapen; Flipje slaapt zelden 1,5 uur overdag. Dat is voor zijn doen al lang. Ik ben dus serieus wel een beetje jaloers op de mama's die dat zo gewoon zijn en die overdag dus nog even wat huishoudelijke zaken of dingen voor zichzelf kunnen doen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101828597
Karin en Lars gefeliciteerd *O* *O*

Dyon nog beterschap, fijn dat het wel al wat beter lijkt te gaan.

Asyniur ook al zo'n fijne vakantie voor jou en Harry. Trots kan je zijn, als ze jou kleintje allemaal zo leuk vinden he.? En dan ook nog lekker doorslapen. Jammer dat het jou niet lukte om door te slapen.

Plums wat voor opleiding doe je als ik vragen mag?

Is Lente nog ingestort of heeft ze het gewoon gered vandaag?

Spewey we hebben dit keer gekozen voor een cruise beginnend en eindigend in Amsterdam om het voor hem minder belastend te maken. We hebben daarna gevaren naar La Rochelle, Bilbao, La Coruna, Cherbourg en Southampton.
Volgend jaar komt er in ieder geval een vakantie waar we meer garantie hebben op mooier weer. Nu alleen nog bedenken wat voor soort vakantie we dan gaan doen.
  zondag 11 september 2011 @ 19:58:17 #272
353071 kitty_hello
pi_101828958
Octo: We hebben morgen een afspraak bij de huisarts staan, ik zal het daar voorleggen, dankje :*
Helaas wilt ze niet uit wat anders drinken..
Haar 4 hoektanden zijn pas doorgekomen en daar heeft ze ook last van gehad, maar dit duurt al veel langer en gaat ook al veel langer door..

Ze is ook nóg steeds aan de diarree, (echt al maanden lang) is al een kweekje van genomen, maar is niks uitgekomen. Ik ga er nu op staan dat er bloed word geprikt en we door worden verwezen naar de kinderarts
pi_101829116
Kitty_hello, wat drinkt je meisje dan? Weet je dat appelsap vaak zorgt voor peuterdiarree?
Door de gisting van de appelsap in de darmen oid ontstaat diarree. Dat geldt geloof ik ook voor appeldiksap.
Hopelijk kan de ha je verder helpen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 11 september 2011 @ 20:06:23 #274
353071 kitty_hello
pi_101829360
Oeke: Ze drinkt om en om aanmaaklimonade (meestal aardbei) en dan weer een beker water.
Ik wist inderdaad van hier dat appelsap voor diarree kon zorgen, heb het om die reden al een maand of 5 niet meer gegeven.
Dankje :*
pi_101829841
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat betreft slapen; Flipje slaapt zelden 1,5 uur overdag. Dat is voor zijn doen al lang. Ik ben dus serieus wel een beetje jaloers op de mama's die dat zo gewoon zijn en die overdag dus nog even wat huishoudelijke zaken of dingen voor zichzelf kunnen doen.
Dat kan ik me voorstellen. Heel vaak zitten we hier naar elkaar te kijken en zitten we ons af te vragen of we Thomas niet beter wakker maken (en dat doen we dus meestal wel :Y ), maar het is inderdaad het moment om wat tijd voor onszelf te hebben (huishouden, nog wat werk, film kijken, ...) Al heeft het dan wel als nadeel dat we heel moeilijk ergens naartoe kunnen gaan omdat hij zijn slaap echt nodig heeft en ergens anders niet wil slapen. We kunnen dus heel veel doen in huis, maar zijn dan ook een beetje gevangenen van ons eigen huis.
Maar nogmaals, ik kan me je gevoel wel goed voorstellen en wil dus helemaal niet klagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')