Als het goed is wel, maar anders regel ik wel wat met 'm, komt vast goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:02 schreef bokkepoot het volgende:
Prima..Heb je wel een geregistreerd adres dan?
Je kiest de broeken er wel op uit hé..
Eerst een Broken Twill.. Nu een Left hand twill..
Is wel leuk als je van iedere "soort"wat hebt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:02 schreef bokkepoot het volgende:
Je kiest de broeken er wel op uit hé..
Eerst een Broken Twill.. Nu een Left hand twill..
Verbeterd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef M1stral het volgende:
[..]
Is wel leuk als je van iedere "soort"wat hebt.
Ik ben trouwens zo "gewend"geraakt aan de kwaliteit van Momo's dat ik mezelf niet zo snel meer wat anders zie aanschaffen. Op een paar Somet's na dan misschien.
Ik heb dan wel die Jap Heritage liggen, maar ik merk gewoon dat ik die veel minder draag. Mis gewoon een hoop features die standaard zijn op bijv. Momo's wat het toch meer "echte" jeans maakt. Misschien ben ik Ik ben verwend.
Guilty!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:44 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Verbeterd.
Maar je hebt gelijk, is wel leuk juist!
Ja en nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:49 schreef bokkepoot het volgende:
Och ik heb ook wel kwaliteits denim in mijn kast liggen en minder kwaliteits denim..
Maar draag mijn RRDS net zograag als mijn Samurai..Samurai wel vaker![]()
Het is maar net waar je broeken voor draagt..Ik heb mijn Samurai natuurlijk voor de wwesome high contrast fades..Terwijl ik de RRDS meer voor de geweldige fit en heerlijk bootcut draag..
Ooit de wens gehad dat Momotaro met zwaardere denim zou komen? Want hun huidige collectie zit allemaal rond de 15oz toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:10 schreef M1stral het volgende:
[..]
Guilty!
[..]
Ja en nee.
Ik kan me wel vinden in het graag dragen van een broek omtrent een goede fit.
Maar naar verloop van tijd ga je een bepaalde standaard ontwikkelen, en ga je afwegen wat je nou zoekt in een item. Althans, ik wel.
Als fabrikant A dan alle toeters en bellen aanbied en fabrikant B niet en het betreft over het algemeen een toch vrij duurzaam product dan ben ik toch geneigd voor het luxere te gaan. Overigens zijn daar natuurlijk wel voorwaarden aan verbonde, zoals bijvoorbeeld een goede fit. Maar zowel Momotaro als Somet voldoen aan die standaard en hebben beiden een shitload aan details en een heel hoge kwaliteitsstandaard. Daar betaal ik dan ook graag voor.
Ik heb 2 maanden gewacht en toen was ik te laat met inloggen en activeren toen ik dus een account hadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:30 schreef One_conundrum het volgende:
maar ik heb me dus dinsdag of woensdag al aangemeld, en wacht ook nog steeds op de Admins'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Jammer idd, op zoek naar het volgende koopjequote:Op zondag 28 augustus 2011 16:36 schreef BigSmurf het volgende:
Gisteravond vergeten te mailen omdat ik geen pc in de buurt had, en de Sammie is vannacht verkocht. Beetje jammer...
Even verbeterdquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef BigSmurf het volgende:
Jep, gewoon weer ff afwachten, komt teveel leuks langs.
Haha het zijn schroeven in de muur, vroeger had ik 3 planken aan de muur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef BigSmurf het volgende:
Jep, gewoon weer ff afwachten, komt vanzelf weer wat langs.
Ben nieuwsgierig Ali, wat heb je aan je muur hangen?
Of je bent de sjaak met de doanequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:17 schreef M1stral het volgende:
Ik denk overigens dat mijn pakje (Momo 0701) al in NL is, is de 24e verzonden alleen heb ik geen update meer gehad.
Maandag maar even afwachten of de tracking geupdate is en anders maar even naar PostNL/TNT bellen voor een Nederlands T&T nummer.
Vorige keer had ik mijn zending ook binnen 4 a 5 dagen en geen douane. En zo wel dan is dat nog niet erg. Ik vind het alleen altijd wel fijn om te weten waar mijn pakketje uithangt, haha.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Of je bent de sjaak met de doane
Ik denk het niet maar je weet maar nooit..
Maar wacht nog maar een weekje. Uit amerika duurt bij mij altijd 1-2 weken
Simpel, maar doeltreffend.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Haha het zijn schroeven in de muur, vroeger had ik 3 planken aan de muur.
Zeg maar zoiets met waar aan ze hingen. Willekeurige foto van internet.
[ afbeelding ]
Dus die gaten zaten er nog, daar heb ik wat schroeven ingedraaid en mijn broeken aan gehangen
Thanksquote:
Jah painted, er is geen draad idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef bokkepoot het volgende:
Ziet er tof uit..
Painted acurates? Is de fit ook '44 achtig?
Hoeveel was je ervoor kwijt?
Juistum dat is het leuke aan die kleine retaillers etc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef bokkepoot het volgende:
17 oz..voor 100 euro..Ziet er uit als een goede deal.
Die is heel fluffyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef bokkepoot het volgende:
Leuk spul zeg
Deze zit er ook heel vet uit
http://translate.google.c(...)tm%3Fid%3D9073622817
Toch maar eens kijken of ik er een kan scoren ..Misschien wel leuk om unsoaked te dragen op mijn werk
Metquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Thanks
Hoe zijn je boots, is het met wat van die gaatjes of zonder?
Heb het persoonlijk niet op gaatjes
Jop via iemand van Superfuture..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef infp2009 het volgende:
...enne, zijn er nog meer van die broeken te regelen voor die prijs?
Kijk op SUFU of uhmm ik zal ff alle links hier neerzetten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef One_conundrum het volgende:
Klinkt goed heren. Is er ook een site met modellen?
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=266584quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef One_conundrum het volgende:
nouja, een link naar het topic ?
Ga ik tijdens college doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:05 schreef One_conundrum het volgende:
Zooooo nu even lekker onderzoek doen naar die jeans en welke de mooiste fit zou hebben
19 oz..Maar wel harig als de neten..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef One_conundrum het volgende:
http://blog.sina.com.cn/s/blog_5f03bbf10100nswk.html
Weet je ook iets over het terug stretchen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef bokkepoot het volgende:
Zijn ze zijn allemaal STF(unsanforized)
En ik denk dat ik al een idee heb welke ik wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. naar China gaat..dat is een nederlander dus misschien kunnen we een dealtje regelen.Als ook van de sarcastische opmerkingen
1.84quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef One_conundrum het volgende:
En hoe lang ben jij Ali ? De backrise lijkt wat heftig.
De maten van die S400 klinken perfect voor mij
Ben wat lichter ff meten nuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef One_conundrum het volgende:
haha, ik ben 1,82. Hoe zwaar ben je aliik 72 kilo'tjes
Ik moet ook de 31 maar hebben
edit;de patch is alleen wel minder mooi dan sommige andere...
je bedoelt trouwens dat Size 30 misschien beter is neem ik aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Fitpics S400 Size 31
Misschien is Size 32 beter, waist heb ik nog beetje ruimte in
Zou 32 nemen of 33quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:51 schreef infp2009 het volgende:
Ok, die hele maatgeving bij STF gaat me volledig boven de pet. Wat zou ik dan moeten nemen, ik draag normaal 32*32 (uncuffed)...
...en dan even kijken of het financieel haalbaar is deze maand
Maar dat rekt toch net zo snel weer uit in de waist?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
32soaken baby of nu raw dragen
wat zou ik doen hehe
Bij Beautifull_Freak van SUFU rekte het wel uit idd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar dat rekt toch net zo snel weer uit in de waist?
Hahaha komt door mijn heupen ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:17 schreef BigSmurf het volgende:
Ali, hoe kan je met 1,84 en 68 kilo een maat 31 of 32 hebben normaal? Ik ben 1,90 en 79 kilo en heb normaal maat 30, anders worden ze na het stretchen veel te wijd.
Rise lijkt mij ook vet hoog, even vergelijken met m'n ALD als ik thuis ben.
S400 heeft laurel buttons, andere backpocketsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]
Is er nog verschil tussen de R400 en S400?
Dikbil.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:30 schreef T_Fuff het volgende:
Lol ik ben 1,79 en 84kg. Kleine billen jullie haha. momo al tijd niet gedragen, eerst die edwin flink rammen. Zonde om er niks mee te doen.
Ali, die red cloud ziet er goed uit, stoppen met kopen echter en dragen die sshit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat het merk niet echt bekend lijkt te zijn, heb ik ook nog wat detailfoto's geschoten. Het zijn er een stuk of tien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als laatste nog een klein progress reportjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore![]()
Dude, verklein die foto's een beetje, wil je in één keer m'n maandhoeveelheid data leegtrekken ofzo?![]()
Wel mooie progress zeg voor een maandje, rock it on.![]()
![]()
Die Big John ziet er inderdaad al gaaf uit..Best wel veel fade voor een maand..
Selvage lijkt inderdaad ook wel op die N&F X Big John
Ik vind die chainstitch alleen beetje rommeligAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Ja afhankelijk van de shrinkage van ali's paartje wil ik deze
Als weinig shrinkage
http://translate.google.c(...)%3D9073622817&anno=2
Als veel shrinkage
http://translate.google.c(...)m%3Fid%3D10364501245
Maar ik zit er nog een beetje over te twijfelen..Heb mijn denim voorraad al behoorlijk aangevuld dit jaar en over een maand komt er ook nog een 2e Samurai mijn richting opAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Die 403 is wel heel vet, maar daar passen mijn poten niet in
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Samurai S0500XX
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=290910Niet zoveel sportenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef One_conundrum het volgende:
Die 403 is wel heel vet, maar daar passen mijn poten niet in
Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Mijn voortgang op mijn SJODD na bijna 5 maanden
Kantoorbaan + school = niet genoeg beweging.
Ben serieus aan het overwegen om een S423xx 28 te kopen, alleen de rise is zo enorm lang. Die krimpt zeker ook 1.5 - 2 inches met soaken? Want dan is het wel te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stappen in je dry denim?
En ik vind het er nog niet zo heel gek eruit zien hoorAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Ligt eraan hoe lang ie is..Meestal kun je ongeveer 8/10% krimp verwachten dus reken maar uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef Nezhi het volgende:
Ben serieus aan het overwegen om een S423xx 28 te kopen, alleen de rise is zo enorm lang. Die krimpt zeker ook 1.5 - 2 inches met soaken? Want dan is het wel te doen.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Rise krimpt een halve centimer ongeveerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef Nezhi het volgende:
Ben serieus aan het overwegen om een S423xx 28 te kopen, alleen de rise is zo enorm lang. Die krimpt zeker ook 1.5 - 2 inches met soaken? Want dan is het wel te doen.
http://www.indigoroots.com/index.php?topic=399.120"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
http://www.nakedandfamousdenim.com/blog/oni-denim-collaboration/
Prijs is alleen een beetje aan de hoge kant.Voor 50 dollar meer haal je namelijk een dikke SamuraiOf 2 Redclouds
http://www.nakedandfamousdenim.com/blog/new-fall-2011-styles/
De luxe fabrics zijn er zoals gewoonlijk weer alleen in Skinny en Weirdguy, net zoals die Oni X NF. Echt zo schraal.![]()
![]()
Fuck dat! Red Cloud lijkt mij beste value for money in hele lange tijd. Wachten op Ali's post soak en dan gaan
Och de weirdguy is best draagbaar,enige probleem is de taper...
Ik ga mijn 22oz wel gebruiken voor mijn werk>als ik hem gewoon draag vind ik mijn voeten veel te groot en ik wil fades..
En Red Cloud ziet er heel leuk uit..Alleen dat stomme inseam probleem.Ik heb ongeveer 35 inch nodig en dat zijn ze net presoak
Dan rock je ze toch dry?
@ O_C: Dude, je kijkt maar broeken, maar aanschaffen ho maar. Kopen en kapotraggen zeg ik.
Oh, en tracking update (USPS) na een week, eindelijk ligt ie op LAX.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Ergens vind ik dat zonde..en ik kom regelmatig in een regenbui..en om dan een broek af te kunnen schrijven..quote:Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Zeker dit najaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat zonde..en ik kom regelmatig in een regenbui..en om dan een broek af te kunnen schrijven..
Hoe zit het met de kleur van die red cloud denim? Op veel foto's vind ik de kleur heel licht lijken maar op andere zijn ze weer een stuk donkerder. Ben wel van de wat donkerdere kleur dus weet niet zo goed wat ik er mee moet
Faka G![]()
En me lieve dry kan gewoon tegen biergooiers denk je?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef bokkepoot het volgende:
Stappen in je dry denim?
En ik vind het er nog niet zo heel gek eruit zien hoor
Dit was zeker nuttig.![]()
Ja hoor, als hij te veel meurt gewoon in de vriezer gooien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef Mick39 het volgende:
[..]
En me lieve dry kan gewoon tegen biergooiers denk je?![]()
![]()
Tuurlijk het is oorspronkelijk werkkleding..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef Mick39 het volgende:
[..]
En me lieve dry kan gewoon tegen biergooiers denk je?
Dat je met je allermooiste dry denim niet gaat snappen kan ik begrijpen..
Maar een broek die je toch al een redelijke tijd gedragen heb kan dat toch best?Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
De verschillende modellen zijn gemaakt van andere denim.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe zit het met de kleur van die red cloud denim? Op veel foto's vind ik de kleur heel licht lijken maar op andere zijn ze weer een stuk donkerder. Ben wel van de wat donkerdere kleur dus weet niet zo goed wat ik er mee moet
http://postimage.org/image/21z9vehc4/full/
hier heb je fotos na wear.
403 is de donkerste denk ik, daarna 400. Dat is ook de volgorde qua gewicht trouwens
[ Bericht 5% gewijzigd door One_conundrum op 31-08-2011 22:56:06 ]"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Hoe kan je nou een broek moeten afschrijven wanneer je in een regenbui terecht komt. Krimp je zelf ook al je nat word? Man up en dragen, broeken krimpen niet meer dan jijzelf hoor. Dus gewoon aanhouden tot ie droog is en dan kan het geen kwaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat zonde..en ik kom regelmatig in een regenbui..en om dan een broek af te kunnen schrijven..[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Nee want 1.88 en lange benen.. ik heb echt minimaal een 34 nodig.
En die dingen zijn ongeveer 35 inch en dat shrinkt ongeveer naar 33. Ik was niet van plan met hoog water te gaan lopen.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Oh, op die fiets. Ja dat kan ik wel begrijpen.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Heb niet meer echt de tijd genomen om het uit te zoeken, maar voor degene die het wel gedaan hebben:
Welke modellen hebben post-soak minimaal 36" en zijn straight fit, dat wil zeggen, boven de knie, met hooguit een lichte taper?![]()
![]()
Vanwaar 36" post-soak? Ben je broek aan het zoeken voor DE?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef BigSmurf het volgende:
Heb niet meer echt de tijd genomen om het uit te zoeken, maar voor degene die het wel gedaan hebben:
Welke modellen hebben post-soak minimaal 36" en zijn straight fit, dat wil zeggen, boven de knie, met hooguit een lichte taper?
[Momo-mode] Je kan altijd nog kijken voor een ongehemde Vintage Label[/Momo-mode]
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Nada..Enige inseam die over de 36 gaan zijn presoak..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef BigSmurf het volgende:
Welke modellen hebben post-soak minimaal 36" en zijn straight fit, dat wil zeggen, boven de knie, met hooguit een lichte taper?
http://translate.google.c(...)m%3Fid%3D10364501245We zijn niet allemaal kleinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:21 schreef M1stral het volgende:
Oh, op die fiets. Ja dat kan ik wel begrijpen.
Awesome. De 403 had ik al een beetje op het oogquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
De verschillende modellen zijn gemaakt van andere denim.
http://postimage.org/image/21z9vehc4/full/
hier heb je fotos na wear.
403 is de donkerste denk ik, daarna 400. Dat is ook de volgorde qua gewicht trouwens![]()
Al ziet die r400 van Easy_hk op superfuture er ook echt heel mooi uit.Faka G![]()
Excusez-moi, ik bedoelde pre-soak, minimaal 34" post-soak.
Maar is dat de enige die 36" pre-soak is bok, die R423XX?![]()
Dan hangt het ook af van je waist.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:28 schreef BigSmurf het volgende:
Excusez-moi, ik bedoelde pre-soak, minimaal 34" post-soak."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
403 is 19oz, 400 17ozquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:26 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Awesome. De 403 had ik al een beetje op het oog![]()
Al ziet die r400 van Easy_hk op superfuture er ook echt heel mooi uit."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Verklaar je nader?
Waist heeft niks met inseam lengte te maken hoor.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Die Chinezen snappen ook echt niet dat er mensen in de wereld zijn die langer zijn dan 1 meter 50 bij een waistmaat kleiner dan 32.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:29 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dan hangt het ook af van je waist.![]()
![]()
verklaar nader van wie wat je nader verklaard wil hebbenquote:"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Bij waist 34 worden de lengtes langer bij Red Cloudquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:29 schreef M1stral het volgende:
Verklaar je nader?
Waist heeft niks met inseam lengte te maken hoor.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
^^^^
Of is die kerel van Red Cloud zo'n pauper dat ie alle maten voorziet van een verschillende lengte inseam, net als bij de Levi's STFjes.
If so, dan vind ik dat echt dom. Hoeveel moeite is het nou één lengte aan te bieden die ten alle tijden lang genoeg is.
[Edit: Ja dus!][b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Inderdaad, die Chinezen deugen niet, dus al jouw aannames kun je bij je houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Bij waist 34 worden de lengtes langer bij Red Cloud"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Wat is het toch fijn dat er naast Red Cloud ook nog merken zoals Momotaro zijn
Blog![]()
Ik zát erop te wachten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef M1stral het volgende:
Wat is het toch fijn dat er naast Red Cloud ook nog merken zoals Momotaro zijn![]()
![]()
Probleem van die 403 is wel een smalle thigh. Hoe zijn jouw beentjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:38 schreef Atta-boy het volgende:
Deze TT maakt zijn naam meer dan waar btw"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
quote:
Blog![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef M1stral het volgende:
Wat is het toch fijn dat er naast Red Cloud ook nog merken zoals Momotaro zijn![]()
Maarja ik durf te wedden dat Red Cloud beter verkoopt.En verlies draaien ze ook vast niet.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Damn wat gaat het hardWat heb ik teweeg gebracht
Vanaf 32waist is alles boven 92cm lengte. Beter doen jullie groepsorder want dat gaat veel schelen
We fear that which we cannot see![]()
Zie TT.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Damn wat gaat het hardWat heb ik teweeg gebracht
Vanaf 32waist is alles boven 92cm lengte. Beter doen jullie groepsorder want dat gaat veel schelen![]()
Ik wil wel meedoen, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer haha.![]()
Hahah vrijdag bok of zondag wordt hetZaterdag sowieso niet want dan is er een verjaardag hier
Is het excel bestandje er nog niet van One_C
of heb je Sufu doorgelezen wat ze daar zeggen over straight of slimWe fear that which we cannot see![]()
Er komen tig miljard links voorbij en aangezien ik heel de dag op m'n mobiel heb gelezen en net pas op m'n PC zit, heb ik geen idee meer wat wat nou precies is.![]()
![]()
Hmm, zonder te dollen of te doen geloven dat er niks beters is dan Momotaro moet ik wel stellen dat ik me daar niet in kan vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:46 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
![]()
Maarja ik durf te wedden dat Red Cloud beter verkoopt.En verlies draaien ze ook vast niet.
Ik denk dat Momotaro juist ontzettend goed verkoopt, globaal.
Wat dan wel zo is, die Red Cloud shizzle is wel bang for buck. Maar stellen dat het ook direct beter verkoopt. Nah.
Artist Denim en Indigo Skin zijn groter dan Red Cloud en die hebben lang niet zo'n groot marktaandeel als Momotaro of elk ander "gerenommeerd" merk.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
over boven aan de 2e pagina kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef BigSmurf het volgende:
Er komen tig miljard links voorbij en aangezien ik heel de dag op m'n mobiel heb gelezen en net pas op m'n PC zit, heb ik geen idee meer wat wat nou precies is.
Hahah nee One_C zie daarboven over soaken
Ok Big gewoon rustig de tijd nemen en alles bekijken
Ja maar Red Cloud heeft iets wat iedere hebberig persoon aanspreekt..Het kost geen drol in vergelijking met de high end merken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef M1stral het volgende:
[..]
Hmm, zonder te dollen of te doen geloven dat er niks beters is dan Momotaro moet ik wel stellen dat ik me daar niet in kan vinden.
Ik denk dat Momotaro juist ontzettend goed verkoopt, globaal.
Wat dan wel zo is, die Red Cloud shizzle is wel bang for buck. Maar stellen dat het ook direct beter verkoopt. Nah.
Artist Denim en Indigo Skin zijn groter dan Red Cloud en die hebben lang niet zo'n groot marktaandeel als Momotaro of elk ander "gerenommeerd" merk.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Ik ben redelijk stickman dus zal niet zo'n probleem worden denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Probleem van die 403 is wel een smalle thigh. Hoe zijn jouw beentjes?Faka G![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Hebberige personen willen ook Momotaro'squote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:54 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja maar Red Cloud heeft iets wat iedere hebberig persoon aanspreekt..Het kost geen drol in vergelijking met de high end merken.
Blog![]()
dan moet je sowieso voor dat model gaan. prachtige denimquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik ben redelijk stickman dus zal niet zo'n probleem worden denk ik.
Waarom geen Red Cloud contest?
Animo voor het merk is er genoeg
omdat ze veel verschillende denim gebruikenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:59 schreef bokkepoot het volgende:
Waarom geen Red Cloud contest?
Animo voor het merk is er genoeg
Uit principe zeg ik nee
Blog![]()
Het ziet er ook allemaal mooi uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
omdat ze veel verschillende denim gebruiken
Geen laag kwaliteit en glad denim ..Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Jij zit al in een contest bok, met jouw broeken kan je 10 jaar lang een contest houden hahaha
En ik ga ook al in een contest op 11-11-11 bij ander forum. Met denk ik een 21 of 23oz indo makelij
True maar denimquote:Op donderdag 1 september 2011 00:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jij zit al in een contest bok, met jouw broeken kan je 10 jaar lang een contest houden hahaha
En ik ga ook al in een contest op 11-11-11 bij ander forum. Met denk ik een 21 of 23oz indo makelij
Match made in haven
Haha zkrsquote:Op donderdag 1 september 2011 00:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
True maar denim
Match made in haven![]()
Ik moet ook beetje oppassen ermee
Heb nu dit jaar 1 samurai, 1MomoXnf en RedCloud gehaald. Dan was die Edwin begin december vorig jaar.
In November nog Indo makelij halen dus kan mijn lol op
Draag je die Wind nog wel eens ?
Ik moet binnenkort maar eens een update in de contest thread doenAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Afgelopen weekend gedragenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:19 schreef bokkepoot het volgende:
Draag je die Wind nog wel eens ?
Ik moet binnenkort maar eens een update in de contest thread doenff wennen man aan die ruwheid en zwaarte vergeleken met Edwin
Maandag die MomoXNF gedragen.
2-3 dagen vooral weekend is rouleren en geen Edwin.We fear that which we cannot see![]()
17 oz is niks...![]()
Hoe staat het met je corter btw? ik heb er nu ook een van hun en ik vind die lichte kleur echt 3x niks en heb dus een beetje motivatie nodigAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:58 schreef One_conundrum het volgende:
nieuwe foto's van 403 en 400
[ afbeelding ]![]()
Ziet er al tof uit voor een maandje
Lichte kleur gaat vanzelf weg door dragen etc, is nu meer oranje-bruin.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:30 schreef bokkepoot het volgende:
17 oz is niks...![]()
Hoe staat het met je corter btw? ik heb er nu ook een van hun en ik vind die lichte kleur echt 3x niks en heb dus een beetje motivatie nodig
Zal vanmiddag wel een pic er van posten
Gaat dat veel schelen jaaa, waarom precies?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Beter doen jullie groepsorder want dat gaat veel schelen
En via wie kan dat het beste?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Misschien kortingquote:Op donderdag 1 september 2011 10:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Gaat dat veel schelen jaaa, waarom precies?
En via wie kan dat het beste?Verzendkosten deel je, verstuur het naar iemand die centraal in NL woont
dan kan je altijd oppikken als je wilt.
Ranonrarat op SUFU die heeft een maat in China. Maar het gaat dan eerst naar Singapore.
Of je moet iemand kennen die naar China gaat
Of bestellen direct via toaboa
Of via dit http://www.superfuture.co(...)2788554&postcount=60
Of via iemand anders die eventueel in china zitAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
1ste valt af tenzij je Chinese bankaccount hebt of staatsburger bentquote:Op donderdag 1 september 2011 10:22 schreef bokkepoot het volgende:
Of bestellen direct via toaboa
Of via dit http://www.superfuture.co(...)2788554&postcount=60
Of via iemand anders die eventueel in china zit
Er is ook nog een USA online-winkel ABFITS maar die hebben geen Arc etc en is duurderWe fear that which we cannot see![]()
Die amerikanen rekenen geloof ik 220 dollar per broek?
Afzetters
En jij hebt het via die ranonranoarat gedaan, die Foxy is op indigodingesforum, Ali? Of was die foxy een andere kerel?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Via Foxy duitser dat is een andere gast dan Ranonranorat singaporequote:Op donderdag 1 september 2011 10:25 schreef One_conundrum het volgende:
En jij hebt het via die ranonranoarat gedaan, die Foxy is op indigodingesforum, Ali? Of was die foxy een andere kerel?
Ik had het geluk daarmee
Foxy is weer iemand anders..
Foxy is een duitser die in HK werkte
ranonranoarat woont in Singapore
Edit: Ali beat me to itAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
http://www.rawrdenim.com/(...)nim+%28Rawr+Denim%29
Net uit, mooi broekje. Alleen die selvedge fly vind ik een beetje gimmicky.![]()
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.rawrdenim.com/(...)nim+%28Rawr+Denim%29
Net uit, mooi broekje. Alleen die selvedge fly vind ik een beetje gimmicky.The truth is relative, pick one that works!![]()
Ali, kun je die ljhrox op indigoroots vragen of hij ook afmetingen heeft?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ik heb het gevraagdquote:Op donderdag 1 september 2011 12:50 schreef One_conundrum het volgende:
Ali, kun je die ljhrox op indigoroots vragen of hij ook afmetingen heeft?
Ik heb ook een denim design kit..1.05 meter lang ongeveer en de resultaten dat het geeft
Vond het wel een leuke blog, en het ziet er leuk uit. Resultaten heb ik geen idee van.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:01 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb ook een denim design kit..1.05 meter lang ongeveer en de resultaten die het geeft![]()
![]()
Nothing beats een normaal ingedragen paar met natuurlijke fades..![]()
Best leuk allemaal die prewashes en bewerkte zut maar niet voor mij
QFT uiteraard.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef bokkepoot het volgende:
Nothing beats een normaal ingedragen paar met natuurlijke fades..![]()
Best leuk allemaal die prewashes en bewerkte zut maar niet voor mij![]()
![]()
@bok
Mijn riem ziet er nu zo uit. Custom wallet is weekje nu in bezit met dragen.
Antwoord:quote:
@Ali_Ilegali: Didn't measure them before but after 2 hot soaks the waist measures 15.5inches (BiG measure style), think you could downsize 1 on R400 if you're on the skinnier side as I need a belt to hold these up.We fear that which we cannot see![]()
Mjaa het iss een noobquote:Op donderdag 1 september 2011 16:17 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Antwoord:
@Ali_Ilegali: Didn't measure them before but after 2 hot soaks the waist measures 15.5inches (BiG measure style), think you could downsize 1 on R400 if you're on the skinnier side as I need a belt to hold these up.
Geen idee
ik heb minimaal 34,5 inch nodig in de lengte en 84/86 cm in de breedte zit bij mij prima.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
W32: 腰围:86 股下:94
Dan kun je dit toch wel hebben?Is de vraag een beetje hoe die shrinkt natuurlijk
Heeft niemand in die 2 topics een 403 gesoaked?
Ali postte eerder wel de shrink van die 400, die ging van 36,4 naar 35,1 naar 34,5, maar dat zegt weinig omdat het andere denim is natuurlijk..."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Zit er echt zwaar aan te denken mijn japan blue x momo te verkopen en dan die red cloud 403 te kopen.
Goed idee of niet?Faka G![]()
haha, ik weet niet zo goed wat je reden is. Jij was toch diegene die dat ding in de sale in belgie had gekocht?
Te weinig geld om beide te rocken?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Beide houden manquote:Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef Atta-boy het volgende:
Zit er echt zwaar aan te denken mijn japan blue x momo te verkopen en dan die red cloud 403 te kopen.
Goed idee of niet?
899yuan is 100euro met vzkst kan je 150-175euro verwachten.
Verder kan je rouleren er meeIs die JapanblueXmomo je enigste raw?
http://www.indigoroots.com/index.php?topic=399.135
op deze pagina staan pre en post soak maten van een 403"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Was niet in de sale, japan blue is gewoon goedkoper dan echte momo's. Had eerst niet door dat het een collabo was![]()
Maar de fit daarvan is nu al wat aan de ruime kant in de waist dus was/ben bang dat als ie uitloopt dat ie dan te ruim word.
Dacht als ik dan een red cloud in een betere fit kan kopen dat het dan misschien fijner was:)
Wil liever niet nog een nieuwe broek erbij omdat ik dan 4 dry's heb en 2 ongedragen. Dan duurt het zo lang eer je progress ziet.
Maar weet nou niet wat de beste denim is en wat ik het liefst wil dragen hahah dilemma's
Edit: damn was zo lang bezig met typen dat ik al jullie reacties niet gelezen had.
Ik heb naast die japan blue nog een apc petit standard en een apc new standard.
Thanks voor het meedenken iig.Faka G![]()
Zo, verzend jij met DHL teleport-service ofzo? 50 tot 75 euro verzenden. Damn, dat is echt niet normaal.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Beide houden man
899yuan is 100euro met vzkst kan je 150-175euro verwachten.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
qua denim is die 403 mooier en zwaarder dan je japanbluemomo"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Breed genomen omdat het een proxy is eerst naar Singapore en dan naar Nederlandquote:Op donderdag 1 september 2011 18:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zo, verzend jij met DHL teleport-service ofzo? 50 tot 75 euro verzenden. Damn, dat is echt niet normaal.
en misschien shipping in nederland zelf als ze groepsorder doen
Net even m'n ALD gemeten, inseam is 84 cm met cuff, en dan zit ie precies goed. Dacht dat ie langer was, valt weer mee, dus misschien toch niet zo'n probleem bij Red Cloud.![]()
Bok, heb jij zulke enorm lange benen dat je inseam minimaal 34,5 moet zijn?![]()
Ik wacht even tot jij een grotere bestelt en deze moet doorverkopen, ali
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:01 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.flickr.com/photos/65760477@N03/page2/
Kijk die 403 dan![]()
![]()
Ik vind die fit van akiyama met die r403s echt gruwelijk. Alleen iemand zegt daar dat ie het jammer vind dat ie geen paar heeft kunnen bemachtigen. Betekend dat dat dat model niet meer te koop is ofzo?Faka G![]()
Dan moet je ze even in een excel sheetje zetten he, dan kan je vergelijkenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is het verschil tussen een 1942 en 1947 cut, dus qua fit tussen de R423XX en R424XX?
Als die 403 uitverkocht is ga ik mezelf in een hoekje in slaap huilen.
Maakt de keuze voor de japan blue x momo wel makkelijker
Faka G![]()
Heb de measurements bekeken, maar het enige verschil is (bij maat 32) dat de leg opening van de R423XX een halve centimeter groter is (21,5 - 21) en de waist 2 cm (84 - 86). Vond het wat apart dat er maar zo weinig verschil is, had verschil verwacht in de rise.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dan moet je ze even in een excel sheetje zetten he, dan kan je vergelijken
EDIT: Ik ben weer eens blind, ze zijn wel beide 1947, één van de andere fits was 1942.![]()
![]()
Ik size dan denk ik 1 down door naar 31 of misschien zelfs 30 te gaan..quote:Op donderdag 1 september 2011 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
W32: 腰围:86 股下:94
Dan kun je dit toch wel hebben?Is de vraag een beetje hoe die shrinkt natuurlijk
Heeft niemand in die 2 topics een 403 gesoaked?
Ali postte eerder wel de shrink van die 400, die ging van 36,4 naar 35,1 naar 34,5, maar dat zegt weinig omdat het andere denim is natuurlijk...
Maar ik weet nog niet percies wat we willen..
Zal vanavond ook wel even een pmtje naar Asami doen..Kijken of zo wat geregeld kan worden.Ik heb liefst een beetje over..Ik kan ook met 84 cm het net redden..Maar dan kruipt ie omhoog tijdens het fietsenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:59 schreef BigSmurf het volgende:
Net even m'n ALD gemeten, inseam is 84 cm met cuff, en dan zit ie precies goed. Dacht dat ie langer was, valt weer mee, dus misschien toch niet zo'n probleem bij Red Cloud.![]()
Bok, heb jij zulke enorm lange benen dat je inseam minimaal 34,5 moet zijn?Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Een (nederlandse) denimfreak die recentelijk naar china is gegaan..quote:Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Hmm, zou wat zijn als die wat broeken op de post wil gooien jaaquote:Op donderdag 1 september 2011 19:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Een (nederlandse) denimfreak die recentelijk naar china is gegaan..
Nu alleen nog de douane omzeilen..
Dozen waar ze in komen zijn vrij groot dus dan is de kans op douane vrij grootAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Das ook zo..maar ik heb geen zin om 30+ af te moeten tikken aan de douane..
PM is naar Asami onderweg(nou hopen dat ie ze leest in China)Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik lees dit vanavond nog wel een keer als ik in een wat minder dubbelzinnige bui ben.![]()
Broeken kosten maar 80 90 100 e. Hoeveel moet je daarover betalen?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:44 schreef bokkepoot het volgende:
Das ook zo..maar ik heb geen zin om 30+ af te moeten tikken aan de douane.."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Enkel BTW, want je zit niet boven de 150 euro exclusief verzendkosten. Komt dus neer op maximaal 19 euro.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Broeken kosten maar 80 90 100 e. Hoeveel moet je daarover betalen?
Die R424XX is wel echt een lijp broekje, backpocketstitching vind ik echt apart.![]()
Hou toch eens op over al die denim! Ik heb al genoeg!
Blog![]()
De S400 is 758 Yuan = 83 euroDus max iets minder dan 100e.
![]()
Maar dan het invoeren nog..."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ach joh, niets voor jou. Momo blablabla ditdatquote:Op donderdag 1 september 2011 20:08 schreef M1stral het volgende:
Hou toch eens op over al die denim! Ik heb al genoeg!"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:08 schreef M1stral het volgende:
Hou toch eens op over al die denim! Ik heb al genoeg!
i'm addicted and i just can't get enough...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ach joh, niets voor jou. Momo blablabla ditdat![]()
En ik heb ook al genoeg denim..Maar meer is altijd beter
Jealous?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ach joh, niets voor jou. Momo blablabla ditdat
Nee, het zijn wel mooie broekjes. Maar ik zit er tot over mijn oren in. Ik kan het gewoon niet verantwoorden nog een paar aan te schaffen op het moment.
Dan zou ik mijn beloved Momo's te kort doen
Blog![]()
en wat heeft die Easy_hk er mee te maken? Die post ook op die beide fora
edit; die heeft de topic op indigo zelfs gemaakt. Gewoon een fan?
[ Bericht 34% gewijzigd door One_conundrum op 01-09-2011 20:37:27 ]"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Damn dat is wel echt heel cheap. Miss dat ik mijn apc's dan maar even opzij zet en dan een red cloud samen met mijn japan blue x momo ga roterenals iemand op sufu of iets kan vragen of die 403's nog verkocht worden vind ik diegene de baas van de dag. Heb zelf geen account op sufu.
Faka G![]()
Dus je kan hem wel nog kopen?waarom zei die gast dan dat ie het zonde vond dat ie er geen kon bemachtigen? Haha
Faka G![]()
dat weet ik niet. Maar op die google site, gepost op pagina 2, staat ie nog gewoon.
Daar ergens is ook het blog van die Red Cloud gepost. Misschien moet je die es doorspitten."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Awesome. Als het zo ver zou komen dat er een groepsorder geplaatst zou worden wil ik wel meebestellen denk ik.Faka G![]()
Dat zegt echter weinig over de beschikbaarheid denk ikquote:
Die broek met die cinch was wel gaaf overigens. Welk model is dat? Ali, kan jij me dat vertellen?[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Ja, die ja. Maar die is niet meer beschikbaar.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
waar lees je dat deze niet meer beschikbaar is? ik kan dan niet echt vinden dus
Staat toch out of print bij. Met andere woorden, die word niet meer gemaakt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
http://translate.googleus(...)b6BSRMjpfw9405pY6l9Q
Hier is een soort catalogus van zijn prodcuten
[ Bericht 38% gewijzigd door One_conundrum op 01-09-2011 22:40:13 ]"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Haha fail van mijquote:Op donderdag 1 september 2011 21:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat zegt echter weinig over de beschikbaarheid denk ikdacht dat ie dus nog verkocht werd. Erg jammer.
Faka G![]()
Tja, al was het toch een '30's fit. Dus die zal niet heel slim geweest zijn, meer baggy (ruim gesneden). Maar desalniettemin een gaaf broekje. Ik ben alleen niet zo van de baggy fits meer.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Meh, de fitpics die ik gezien hebben waren vrij slimquote:Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef M1stral het volgende:
Tja, al was het toch een '30's fit. Dus die zal niet heel slim geweest zijn, meer baggy (ruim gesneden). Maar desalniettemin een gaaf broekje. Ik ben alleen niet zo van de baggy fits meer."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ja fan iddquote:Op donderdag 1 september 2011 20:26 schreef One_conundrum het volgende:
en wat heeft die Easy_hk er mee te maken? Die post ook op die beide fora
edit; die heeft de topic op indigo zelfs gemaakt. Gewoon een fan?net als vele denk ik nu hier hahaha:)
Beste is ranorarat pm'en op sufu, via hem kan je dingen vragen aan de RedCoud makers.We fear that which we cannot see![]()
Die kutflikkers op sufu laten mij echter maar niet toe. Ik heb ze zelfs al gemaild
heb me ook maar aangemeld op indigo dinges"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Ik zag je net staan idd:) Daar is ranonrarat ook opquote:Op donderdag 1 september 2011 22:32 schreef One_conundrum het volgende:
Die kutflikkers op sufu laten mij echter maar niet toe. Ik heb ze zelfs al gemaild
heb me ook maar aangemeld op indigo dingeshehe
Misschien moet iemand je aanbevelen op SUFU bijv M1stral of Bokkepoot?We fear that which we cannot see![]()
Mjaa, ik had gelijk bokkies naam in moeten voeren denk ik. Ik geloof niet dat dat nu nog kan..."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Geen slimfit, ruim topblock en een kleine taper, maar verre van slim fit O_C.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
wel een redelijk ruim topblock idd, maar ik vind em best slim
Slim is wel anders hoor. Dit is vrijwel een normale straight. Slim heeft een veel strakker silhouette.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef One_conundrum het volgende:
wel een redelijk ruim topblock idd, maar ik vind em best slim
[Edit: Denk eens aan mijn Momo G007 fitpic, dan weet je wat slim is][b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Dat is inderdaad een beter woord; straight
Klik op het woord straightWaar ik trouwens zei catalogus postte ik de verkeerde link. Die heb ik nu veranderd.
edit. Slim hangt niet alleen van thigh af, ook van knie kuit en hem
[ Bericht 7% gewijzigd door One_conundrum op 01-09-2011 22:50:35 ]"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Nou waar zit die winkel in chinaquote:Hey,
het probleem met Red Cloud is dat het via Taobao moet, wat zelfs voor
Chinese mensen zelf fucking kut te gebruiken/registreren schijnt. Aangezien
ik op het moment nog geen Chinees spreek waag ik me er nog even niet aan,
over een tijdje (ben hier een jaar) kan ik je er wel mee helpen denk ik
. Als iets instore te krijgen is in Hangzhou/Shanghai dan kan ik wel
helpen though.
http://www.indigoroots.com/index.php?topic=399.msg21650#msg21650
hij pm'de me ook en stuurde oa deze links
http://www.superfuture.co(...)2788774&postcount=64
http://www.superfuture.co(...)2788878&postcount=65"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
http://www.superfuture.co(...)2790874&postcount=94
hier wat post soak measurements van de 403. Ik zal die knakker op indigo even vragen of hij weet hoeveel er nog in stock zijn van die dingen.
[ Bericht 1% gewijzigd door One_conundrum op 02-09-2011 10:54:49 ]"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Die 403s is wel baas, cinch back, 19oz, cheap as hell, mooie patch, goede kleur.
Ik heb nu teveel, dus als deze er over een jaar ofzo nog is, neem ik hem. Ziet er erg goed uit in elk geval.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Dan is de keus voor m'n japan blue x momo dus gemaaktals een van m'n apc's of de japan blue het begeeft ga ik me dan wel aan wat dikkere en luxere denim wagen.
Faka G![]()
Heb je al iemand gepm'ed daarover? Gregornz bijv. of Easy_Hkquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nou waar zit die winkel in chinaWe fear that which we cannot see![]()
Als ik er eentje wil, dan ga ik voor de R424XX. Ik hoor wel wanneer jullie een groepsorder willen/kunnen doen.![]()
![]()
ik wacht op de soak info van Ali en dan ga ik naar verzend shit informeren.
Dus zoek die shit snel uit
http://cgi.ebay.nl/The-Fl(...)a10e37#ht_500wt_1156
Lijkt me trouwens ook echt een steal.
Ze zijn trouwens een beetje lomp aan het spelen met PHP bij Sharp Service. Je kan in de error bovenin de inlognaam en het wachtwoord van de database zien.
http://www.sharpservice.jp/
[ Bericht 40% gewijzigd door BigSmurf op 02-09-2011 13:19:23 ]![]()
Rond 1530 begin ik met soaken, dus pak je pen en papier vanavond :pWe fear that which we cannot see![]()
Waarom pas om 15:30 en niet nu?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Rond 1530 begin ik met soaken, dus pak je pen en papier vanavond :p![]()
![]()
Ben nu nog niet thuis, rond 1530 dan gaat de broek in bad en in de tuin drogen424 heeft B_F op sufu of indigo dacht ik.
Even zoeken dan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:59 schreef One_conundrum het volgende:
van die 424 zijn al wat soak gegevens bekend toch?![]()
![]()
Dan mag ik toch wel nieuwsgierig zijn?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:21 schreef One_conundrum het volgende:
Bovendien is die 424 ook andere denim dan de 400![]()
Update van m'n ALD, foto's zijn gemaakt met m'n iPhone, vandaar ook de kleurverschillen in het denim bij ver en dichtbij, goeie camera is op dit moment niet voorhanden, maar het geeft een indruk. Broekje is gedragen vanaf half juni, gemiddeld zo'n 4-5 dagen per week.
Voor- en achterkant.
Whiskers beginnen een beetje te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort fades snap ik nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Backpockets!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze komen nu ook lichtjes tevoorschijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige jammere, aan één kant heb ik een aantal weken net op de cuff gelopen met m'n hak. Je ziet het niet omdat ik een dubbele cuff gebruik, maar toch zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BigSmurf op 02-09-2011 15:46:56 ]![]()
http://forum.fok.nl/templ(...)laatjes/5/148042.jpg
komt door de wrijving en druk van de beide delen, of gewoon door het dichtknopen
komt ook vaak door het krabben bij jeuk aan de piemel. iets met een soa enzo. we've all been there!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:33 schreef One_conundrum het volgende:
http://forum.fok.nl/templ(...)laatjes/5/148042.jpg
komt door de wrijving en druk van de beide delen, of gewoon door het dichtknopenErg interessant, ff volgen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef BigSmurf het volgende:
http://cgi.ebay.nl/The-Fl(...)a10e37#ht_500wt_1156
Lijkt me trouwens ook echt een steal.The truth is relative, pick one that works!![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
komt ook vaak door het krabben bij jeuk aan de piemel. iets met een soa enzo. we've all been there!![]()
Zal het tegen m'n vriendin zeggen.![]()
![]()
Ik heb hier nog een oud aquarium staan. Dat lijkt me wel lache, maar misschien dat in bad beter is...
Ali. Gewoon heetste kraanwater? niets erbij?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Mwah valt nog mee, warmste stand uit de kraan gedaan. Raam en deur dicht dus flinke condens als je binnen looptquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Begint het bad al mooi blauw te kleuren?Klein scheutje schoonmaakazijn voor behouden van kleur.
Verder laat ik de broek 45-60min liggen in het water. Niet te veel aan zitten
Geef je de voorkeur aan schoonmaakazijn over zout voor kleurbehoud?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Mwah valt nog mee, warmste stand uit de kraan gedaan. Raam en deur dicht dus flinke condens als je binnen looptKlein scheutje schoonmaakazijn voor behouden van kleur.
Verder laat ik de broek 45-60min liggen in het water. Niet te veel aan zittenThe truth is relative, pick one that works!![]()
Uhm zo doe ik het meestal bij soaken of als ik nieuwe kledng heb voordat het in de was gaat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Geef je de voorkeur aan schoonmaakazijn over zout voor kleurbehoud?
Zout heb ik nooit gedaan
En dan gaat je kleding niet naar azijn stinken?
Is dat een bewezen werking van azijn trouwens?"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
60 min voorbij Ali, eruit snel snel snel anders wordt het een kleuterbroek!!!!!!!!!!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: