Tuurlijk het is oorspronkelijk werkkleding..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef Mick39 het volgende:
[..]
En me lieve dry kan gewoon tegen biergooiers denk je?
De verschillende modellen zijn gemaakt van andere denim.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe zit het met de kleur van die red cloud denim? Op veel foto's vind ik de kleur heel licht lijken maar op andere zijn ze weer een stuk donkerder. Ben wel van de wat donkerdere kleur dus weet niet zo goed wat ik er mee moet
Hoe kan je nou een broek moeten afschrijven wanneer je in een regenbui terecht komt. Krimp je zelf ook al je nat word? Man up en dragen, broeken krimpen niet meer dan jijzelf hoor. Dus gewoon aanhouden tot ie droog is en dan kan het geen kwaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat zonde..en ik kom regelmatig in een regenbui..en om dan een broek af te kunnen schrijven..
Vanwaar 36" post-soak? Ben je broek aan het zoeken voor DE?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef BigSmurf het volgende:
Heb niet meer echt de tijd genomen om het uit te zoeken, maar voor degene die het wel gedaan hebben:
Welke modellen hebben post-soak minimaal 36" en zijn straight fit, dat wil zeggen, boven de knie, met hooguit een lichte taper?
Nada..Enige inseam die over de 36 gaan zijn presoak..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef BigSmurf het volgende:
Heb niet meer echt de tijd genomen om het uit te zoeken, maar voor degene die het wel gedaan hebben:
Welke modellen hebben post-soak minimaal 36" en zijn straight fit, dat wil zeggen, boven de knie, met hooguit een lichte taper?
We zijn niet allemaal kleinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:21 schreef M1stral het volgende:
Oh, op die fiets. Ja dat kan ik wel begrijpen.
Awesome. De 403 had ik al een beetje op het oogquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
De verschillende modellen zijn gemaakt van andere denim.
http://postimage.org/image/21z9vehc4/full/
hier heb je fotos na wear.
403 is de donkerste denk ik, daarna 400. Dat is ook de volgorde qua gewicht trouwens
Dan hangt het ook af van je waist.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:28 schreef BigSmurf het volgende:
Excusez-moi, ik bedoelde pre-soak, minimaal 34" post-soak.
403 is 19oz, 400 17ozquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:26 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Awesome. De 403 had ik al een beetje op het oog![]()
Al ziet die r400 van Easy_hk op superfuture er ook echt heel mooi uit.
Die Chinezen snappen ook echt niet dat er mensen in de wereld zijn die langer zijn dan 1 meter 50 bij een waistmaat kleiner dan 32.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:29 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dan hangt het ook af van je waist.
verklaar nader van wie wat je nader verklaard wil hebbenquote:
Bij waist 34 worden de lengtes langer bij Red Cloudquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:29 schreef M1stral het volgende:
Verklaar je nader?
Waist heeft niks met inseam lengte te maken hoor.
Inderdaad, die Chinezen deugen niet, dus al jouw aannames kun je bij je houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Bij waist 34 worden de lengtes langer bij Red Cloud
Ik zát erop te wachten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef M1stral het volgende:
Wat is het toch fijn dat er naast Red Cloud ook nog merken zoals Momotaro zijn
Probleem van die 403 is wel een smalle thigh. Hoe zijn jouw beentjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:38 schreef Atta-boy het volgende:
Deze TT maakt zijn naam meer dan waar btw
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef M1stral het volgende:
Wat is het toch fijn dat er naast Red Cloud ook nog merken zoals Momotaro zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |