Haha het zijn schroeven in de muur, vroeger had ik 3 planken aan de muur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef BigSmurf het volgende:
Jep, gewoon weer ff afwachten, komt vanzelf weer wat langs.
Ben nieuwsgierig Ali, wat heb je aan je muur hangen?
Of je bent de sjaak met de doanequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:17 schreef M1stral het volgende:
Ik denk overigens dat mijn pakje (Momo 0701) al in NL is, is de 24e verzonden alleen heb ik geen update meer gehad.
Maandag maar even afwachten of de tracking geupdate is en anders maar even naar PostNL/TNT bellen voor een Nederlands T&T nummer.
Vorige keer had ik mijn zending ook binnen 4 a 5 dagen en geen douane. En zo wel dan is dat nog niet erg. Ik vind het alleen altijd wel fijn om te weten waar mijn pakketje uithangt, haha.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Of je bent de sjaak met de doane
Ik denk het niet maar je weet maar nooit..
Maar wacht nog maar een weekje. Uit amerika duurt bij mij altijd 1-2 weken
Simpel, maar doeltreffend.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Haha het zijn schroeven in de muur, vroeger had ik 3 planken aan de muur.
Zeg maar zoiets met waar aan ze hingen. Willekeurige foto van internet.
[ afbeelding ]
Dus die gaten zaten er nog, daar heb ik wat schroeven ingedraaid en mijn broeken aan gehangen
Thanksquote:
Jah painted, er is geen draad idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef bokkepoot het volgende:
Ziet er tof uit..
Painted acurates? Is de fit ook '44 achtig?
Hoeveel was je ervoor kwijt?
Juistum dat is het leuke aan die kleine retaillers etc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef bokkepoot het volgende:
17 oz..voor 100 euro..Ziet er uit als een goede deal.
Die is heel fluffyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef bokkepoot het volgende:
Leuk spul zeg
Deze zit er ook heel vet uit
http://translate.google.c(...)tm%3Fid%3D9073622817
Toch maar eens kijken of ik er een kan scoren ..Misschien wel leuk om unsoaked te dragen op mijn werk
Metquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Thanks
Hoe zijn je boots, is het met wat van die gaatjes of zonder?
Heb het persoonlijk niet op gaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |