quote:Op donderdag 1 september 2011 09:58 schreef One_conundrum het volgende:
nieuwe foto's van 403 en 400
[ afbeelding ]
Lichte kleur gaat vanzelf weg door dragen etc, is nu meer oranje-bruin.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:30 schreef bokkepoot het volgende:
17 oz is niks...![]()
Hoe staat het met je corter btw? ik heb er nu ook een van hun en ik vind die lichte kleur echt 3x niks en heb dus een beetje motivatie nodig
Gaat dat veel schelen jaaa, waarom precies?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Beter doen jullie groepsorder want dat gaat veel schelen
Misschien kortingquote:Op donderdag 1 september 2011 10:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Gaat dat veel schelen jaaa, waarom precies?
En via wie kan dat het beste?
1ste valt af tenzij je Chinese bankaccount hebt of staatsburger bentquote:Op donderdag 1 september 2011 10:22 schreef bokkepoot het volgende:
Of bestellen direct via toaboa
Of via dit http://www.superfuture.co(...)2788554&postcount=60
Of via iemand anders die eventueel in china zit
Via Foxy duitser dat is een andere gast dan Ranonranorat singaporequote:Op donderdag 1 september 2011 10:25 schreef One_conundrum het volgende:
En jij hebt het via die ranonranoarat gedaan, die Foxy is op indigodingesforum, Ali? Of was die foxy een andere kerel?
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.rawrdenim.com/(...)nim+%28Rawr+Denim%29
Net uit, mooi broekje. Alleen die selvedge fly vind ik een beetje gimmicky.
Ik heb het gevraagdquote:Op donderdag 1 september 2011 12:50 schreef One_conundrum het volgende:
Ali, kun je die ljhrox op indigoroots vragen of hij ook afmetingen heeft?
Vond het wel een leuke blog, en het ziet er leuk uit. Resultaten heb ik geen idee van.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:01 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb ook een denim design kit..1.05 meter lang ongeveer en de resultaten die het geeft
QFT uiteraard.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef bokkepoot het volgende:
Nothing beats een normaal ingedragen paar met natuurlijke fades..![]()
Best leuk allemaal die prewashes en bewerkte zut maar niet voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |