Ja eigenlijk dit, gezien je toch wel veel eet. (sávonds)quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:48 schreef coban het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Je ontbijt en eet je avondeten gewoon. Is niet ongezond. Gebruik google eens?
Haha, mietje!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Ik doe mezelf wel pijn
Tjah de vorige keer beviel me niet zoquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:48 schreef coban het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Je ontbijt en eet je avondeten gewoon. Is niet ongezond. Gebruik google eens?
Mensen die willen afvallen moeten doorgaans meer eten. Door minder te eten blijf je dik, of wordt je nog dikker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet ongezond, en het kan gezond zijn voor vette dikzakken.
Doen ze sowieso niet, er wordt eerst gebeden enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Het kan wel ongezond zijn als je meteen na het eten gaat slapen, maar dat doe ik niet
Hoezo, dat doe ik?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Het kan wel ongezond zijn als je meteen na het eten gaat slapen, maar dat doe ik niet
Als je gewoon op die 2 momenten in je calorieënbehoefte voorziet is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Mensen die willen afvallen moeten doorgaans meer eten. Door minder te eten blijf je dik, of wordt je nog dikker.
Is dat echt gebeurd dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah de vorige keer beviel me niet zo
uitgewoond te worden door 6 turken![]()
Moet dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo, dat doe ik?
Ik blijf elke dag tot 5 uur op eet dankkveel dan ga ik slapen,
Als je dat voor langere tijd volhoudt wel. Je metabolisme vertraagt namelijk enorm.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je gewoon op die 2 momenten in je calorieënbehoefte voorziet is er niets aan de hand.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:50 schreef coban het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurd dan?
Filmopnames?
Valt mee, het is niet eens zo belangrijk op welke tijdstippen je eet. Als je maar je kcal binnenkrijgt, je lichaam verbrandt de hele dag die kcal door hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je dat voor langere tijd volhoudt wel. Je metabolisme vertraagt namelijk enorm.
Omg hajahaha jij bent die blonde chimeid?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets was het.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:51 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hajahaha jij bent die blonde chimeid?
Wat is metabolismequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je dat voor langere tijd volhoudt wel. Je metabolisme vertraagt namelijk enorm.
Jeweet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:51 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hajahaha jij bent die blonde chimeid?
Toch gebruikte je het tegen me in de tinychat toen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onzin. Geen enkele reden om dat te gebruiken als krachtterm.
Nee. Als dikke mensen willen afvallen door minder te eten, dan helpt dat niet. Als je namelijk te weinig eet door de dag, gaat je lichaam over in overlevings-toestand. Dat wil zeggen dat de metabolisme wordt vertraagd en dat er dus minder wordt verbrand.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Valt mee, het is niet eens zo belangrijk op welke tijdstippen je eet. Als je maar je kcal binnenkrijgt, je lichaam verbrandt de hele dag die kcal door hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |