Moet dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo, dat doe ik?
Ik blijf elke dag tot 5 uur op eet dankkveel dan ga ik slapen,
Als je dat voor langere tijd volhoudt wel. Je metabolisme vertraagt namelijk enorm.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je gewoon op die 2 momenten in je calorieënbehoefte voorziet is er niets aan de hand.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:50 schreef coban het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurd dan?
Filmopnames?
Valt mee, het is niet eens zo belangrijk op welke tijdstippen je eet. Als je maar je kcal binnenkrijgt, je lichaam verbrandt de hele dag die kcal door hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je dat voor langere tijd volhoudt wel. Je metabolisme vertraagt namelijk enorm.
Omg hajahaha jij bent die blonde chimeid?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets was het.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:51 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hajahaha jij bent die blonde chimeid?
Wat is metabolismequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je dat voor langere tijd volhoudt wel. Je metabolisme vertraagt namelijk enorm.
Jeweet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:51 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hajahaha jij bent die blonde chimeid?
Toch gebruikte je het tegen me in de tinychat toen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onzin. Geen enkele reden om dat te gebruiken als krachtterm.
Nee. Als dikke mensen willen afvallen door minder te eten, dan helpt dat niet. Als je namelijk te weinig eet door de dag, gaat je lichaam over in overlevings-toestand. Dat wil zeggen dat de metabolisme wordt vertraagd en dat er dus minder wordt verbrand.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Valt mee, het is niet eens zo belangrijk op welke tijdstippen je eet. Als je maar je kcal binnenkrijgt, je lichaam verbrandt de hele dag die kcal door hoor.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:52 schreef coban het volgende:
SwJ zit nu achter zijn schermpje te giechelen en te gniffelen omdat zijn getroll werkt.
Ik mis hard bewijs. Ergo: Onzin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Toch gebruikte je het tegen me in de tinychat toen!
Ik troll niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:52 schreef coban het volgende:
SwJ zit nu achter zijn schermpje te giechelen en te gniffelen omdat zijn getroll werkt.
Socios.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:53 schreef stefanhaan het volgende:
Woont er iemand hier in de buurt van leeuwarden die ik kan hosselen?
Ja dat is waar, maar ik had geen printscreen genomen ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mis hard bewijs. Ergo: Onzin.
Kan je niet lezen? Ik zei toch in hun kcalbehoefte, dus stel iemand die dik is valt af op 2000 kcal en hij zorgt ervoor dat hij die ook binnenkrijgt per dag, dan is er niets aan de hand. Ik zei niet 'minder eten', hij krijgt ze sowieso binnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Als dikke mensen willen afvallen door minder te eten, dan helpt dat niet. Als je namelijk te weinig eet door de dag, gaat je lichaam over in overlevings-toestand. Dat wil zeggen dat de metabolisme wordt vertraagd en dat er dus minder wordt verbrand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |