quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:52 schreef coban het volgende:
SwJ zit nu achter zijn schermpje te giechelen en te gniffelen omdat zijn getroll werkt.
Ik mis hard bewijs. Ergo: Onzin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Toch gebruikte je het tegen me in de tinychat toen!
Ik troll niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:52 schreef coban het volgende:
SwJ zit nu achter zijn schermpje te giechelen en te gniffelen omdat zijn getroll werkt.
Socios.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:53 schreef stefanhaan het volgende:
Woont er iemand hier in de buurt van leeuwarden die ik kan hosselen?
Ja dat is waar, maar ik had geen printscreen genomen ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mis hard bewijs. Ergo: Onzin.
Kan je niet lezen? Ik zei toch in hun kcalbehoefte, dus stel iemand die dik is valt af op 2000 kcal en hij zorgt ervoor dat hij die ook binnenkrijgt per dag, dan is er niets aan de hand. Ik zei niet 'minder eten', hij krijgt ze sowieso binnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Als dikke mensen willen afvallen door minder te eten, dan helpt dat niet. Als je namelijk te weinig eet door de dag, gaat je lichaam over in overlevings-toestand. Dat wil zeggen dat de metabolisme wordt vertraagd en dat er dus minder wordt verbrand.
Je eigen gelijk quotenquote:
Ja, SwJ. Hij is lekker heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:53 schreef stefanhaan het volgende:
Woont er iemand hier in de buurt van leeuwarden die ik kan hosselen?
Nee. Het heeft te maken met het uitsmeren van die kcalbehoefte over de hele dag. Je moet je verbranding op peil houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kan je niet lezen? Ik zei toch in hun kcalbehoefte, dus stel iemand die dik is valt af op 2000 kcal en hij zorgt ervoor dat hij die ook binnenkrijgt per dag, dan is er niets aan de hand. Ik zei niet 'minder eten', hij krijgt ze sowieso binnen.
Die is niet van belang voor het punt dat ik wilde maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom knip je het laatste deel weg ?
Misschien moet je biologie gaan geven als je zoveel daarover weet!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Het heeft te maken met het uitsmeren van die kcalbehoefte over de hele dag. Je moet je verbranding op peil houden.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Het heeft te maken met het uitsmeren van die kcalbehoefte over de hele dag. Je moet je verbranding op peil houden.
Jawel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die is niet van belang voor het punt dat ik wilde maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |