1 a 2 doordeweeksquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
1 a 2 doordeweeks, in het weekend iets meer.
Hoezo?
Grapjas. Best wel triest eigenlijk dat je je eigen gezeik niet doorhebt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zeur niet. Ik beantwoord enkel wat vragen. Meer niet.
Oke dat valt nog wel meequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
1 a 2 doordeweeks, in het weekend iets meer.
Hoezo?
Ja, en in het weekend valt het ook wel mee, had er gisteren ook maar drie opquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
1 a 2 doordeweeksZo weinig ?
quote:
Ik heb nergens last van. Je hoeft het niet triest te vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Grapjas. Best wel triest eigenlijk dat je je eigen gezeik niet doorhebt.
Verkapt ik-drink-veel postquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Normaal 1 per dag, vrijdag / zaterdag / zondag 2 liter. En met intro kampen, 6+ liter per dag en dan nog sterke drank.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, en in het weekend valt het ook wel mee, had er gisteren ook maar drie op
Ligt er aan hoeveel pepers hij eetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:39 schreef Nectar het volgende:
@ Plastic_zak
Hoeveel drink jij dan per week
Pffff, dat kan ik niet meer hoor, vroeger lukte dat wel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]Ik had een sixpakje op en een kwart fles wodka
FML
Ik heb al gegeten, ben ik nu ook stout?quote:
Omgquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:40 schreef Rezania het volgende:
Ik heb echt irritante ouders, iedere zaterdag eten we 's avonds brood en soep. Maar het is echt altijd tomatensoep, koop eens wat anders verdomme!
Je kunt toch ook zelf even naar de winkel gaan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:40 schreef Rezania het volgende:
Ik heb echt irritante ouders, iedere zaterdag eten we 's avonds brood en soep. Maar het is echt altijd tomatensoep, koop eens wat anders verdomme!
Oh. Ik ga mijn school aanklagen.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel pepers hij eet
Zeer terechte klachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:40 schreef Rezania het volgende:
Zaterdag brooddagquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:40 schreef Rezania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |