Hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik vraag waarom. Leer lezen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik vraag waarom. Leer lezen.
quote:
Ow, zeg dat dan. En waarom wil je daaraan meedoen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om mee te doen met de moslims voor een dag
Liefquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
9/11 Was niet bij moslims gedaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sure, pak even mijn knuppel en mijn 12 neven en 46 broers erbij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij mag me altijd wel ff lekker pijn doen schatje![]()
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ow, zeg dat dan. En waarom wil je daaraan meedoen?
Gezond is het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee hoor vasten is niet ongezond.
Laat maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:46 schreef coban het volgende:
[..]
Sure, pak even mijn knuppel en mijn 12 neven en 46 broers erbij.
Ligt eraan hoe langquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gezond is het in ieder geval niet.
Zoals: Koken met Tsjoban en MKquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:46 schreef stefanhaan het volgende:
Er moeten meer TV programma's met moslims komen.
Bijvoorbeeld, en er wordt dan een StefanHaan bereid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zoals: Koken met Tsjoban en MK
Ja maar het is ook niet ongezond, en het kan gezond zijn voor vette dikzakken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gezond is het in ieder geval niet.
Jwzquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, en er wordt dan een StefanHaan bereid.
Pertinent onwaar. Je ontbijt en eet je avondeten gewoon. Is niet ongezond. Gebruik google eens?quote:
Ja eigenlijk dit, gezien je toch wel veel eet. (sávonds)quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:48 schreef coban het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Je ontbijt en eet je avondeten gewoon. Is niet ongezond. Gebruik google eens?
Haha, mietje!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Ik doe mezelf wel pijn
Tjah de vorige keer beviel me niet zoquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:48 schreef coban het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Je ontbijt en eet je avondeten gewoon. Is niet ongezond. Gebruik google eens?
Mensen die willen afvallen moeten doorgaans meer eten. Door minder te eten blijf je dik, of wordt je nog dikker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet ongezond, en het kan gezond zijn voor vette dikzakken.
Doen ze sowieso niet, er wordt eerst gebeden enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Het kan wel ongezond zijn als je meteen na het eten gaat slapen, maar dat doe ik niet
Hoezo, dat doe ik?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Het kan wel ongezond zijn als je meteen na het eten gaat slapen, maar dat doe ik niet
Als je gewoon op die 2 momenten in je calorieënbehoefte voorziet is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Mensen die willen afvallen moeten doorgaans meer eten. Door minder te eten blijf je dik, of wordt je nog dikker.
Is dat echt gebeurd dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah de vorige keer beviel me niet zo
uitgewoond te worden door 6 turken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |