quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zaterdag brooddag![]()
Vraag naar kippensoep, wel zelf maken dan!
Dubieus ditquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeer terechte klachtMijn ouders doen dit ook te vaak, heeel soms is er andere soep (bijna altijd kippensoep dan
)
negeer me fraag niet ;S!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeer terechte klachtMijn ouders doen dit ook te vaak, heeel soms is er andere soep (bijna altijd kippensoep dan
)
Normaal nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Plastic_zak drink je serieus zoveel
Nee, Unox soep in zak.quote:
Ik ben te lui.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zelf even naar de winkel gaan?
Gewon neuken heet dat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:40 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Ik ga mijn school aanklagen.ik kreeg iets heul anders te horen bij seksuele voorlichting.
Dan moet je ook niet zeuren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Unox soep in zak.Ik snap niet wat daar anders aan is dan soep in blik.
[..]
Ik ben te lui.
Goed zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Normaal niet. Eigenlijk drink ik doordeweeks nooit. Meestal in het weekend.
Serieus? Niet eens zelf maken? Omgquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Unox soep in zak.Ik snap niet wat daar anders aan is dan soep in blik.
[..]
Ik ben te lui.
Ok.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gewon neuken heet dat.
Maar ik ben eten![]()
![]()
![]()
Klopt, ben ik ook wel.quote:
Iewl.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gewon neuken heet dat.
Maar ik ben eten![]()
![]()
![]()
Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gewon neuken heet dat.
Maar ik ben eten![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Woon je trouwens nog bij je ouders?
Is niet stoer man.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik drink drink ik wel veel(zoals gister dus)
Mijn moeder werkt zaterdag altijd van 6 uur 's ochtends tot 3 uur 's middags, dan heeft ze 's avonds geen zin meer om te koken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Serieus? Niet eens zelf maken? Omg
Het had gekunt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, ik ben getrouwd, wat denk je zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |