Ja, sorry.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:33 schreef bobbernaut het volgende:
Soms maakt mn pc wel heel veel lawaai xD maarre dit is minecraft geen pc?
Toen was het stil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:33 schreef bobbernaut het volgende:
Soms maakt mn pc wel heel veel lawaai xD maarre dit is minecraft geen pc?
Inderdaad, heb niet veel te toen meer in mc verder dan wachten op nieuwe biomes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Toen was het stil.
Tja we zitten allemaal op 1.8 te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een voorbeeld?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:40 schreef maurisioo het volgende:
Waarom krijg ik als ik die trailers maak voor Minecraft altijd op het laatst een zwarte balk rond het filmpje?
Met fraps of met movie maker (waar ik deze mee gemaakt heb)?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je moet je aspect ratio naar 16:9 zetten.
In moviemaker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Met fraps of met movie maker (waar ik deze mee gemaakt heb)?
Ter verduidelijkingquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah dankje, upload ik volgende week wel een keer een betere.
Ik zit lekker met Yogsbox te klooienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad, heb niet veel te toen meer in mc verder dan wachten op nieuwe biomes.
Ah echt zo makkelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ter verduidelijking
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reclame:
http://www.minecraftforum(...)base-vs-base-50-dls/
Mijn banner werkt trouwens eindelijk![]()
Die ken ik. Wel leuk om hem te zien spelenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:56 schreef MrEarcheese het volgende:
Wow, ik probeerde sinds een tijdje weer eens singleplayer en de eerste map die ik maak met een seed geeft me een mobspawner 4 blokken onder de surface zo'n 6 blokjes van spawn af. Tof!
Ik hoorde gelijk al gebrom en toen ik F3 deed stortte er zand naar beneden naast de spawn wat dus een mobspawner bleek te zijn.
[ afbeelding ]
Me too, duurt echt te lang.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:01 schreef maurisioo het volgende:
Hmm, ik kan de laatste tijd heel moeilijk inloggen via de minecraft launcher.
Mijn kast zit zo vol met draden dat de klep amper dicht kan en ik kan er niet een missen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:30 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Alle fannetjes draaien. De bedrading had wel wat beter gekund.![]()
Nicequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:40 schreef Flodder450 het volgende:
Jullie zijn qua views allemaal smalltime
141k+ views
dat deed ik vroeger.. nu is alles achter het mobo weggewerkt (zo goed als iig) en oogt de kast iig lkekker schoonquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn kast zit zo vol met draden dat de klep amper dicht kan en ik kan er niet een missen.
Ach daar heb ik schijt aan, teveel werk en niemand ziet het. Glass panels zijn voor flikkers.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger.. nu is alles achter het mobo weggewerkt (zo goed als iig) en oogt de kast iig lkekker schoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |