Je had een gril plaatje in moeten zetten. Lekker bbq'en en gamen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn oude AMD 6000+ heeft in de zomer wel eens 98graden gehaald en hij draaide gewoon lekker door (al heb ik em toen wel uitgezet)
dat systeem werkt nog steeds vlekkeloos:+quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:29 schreef bobbernaut het volgende:
Dat is echt niet goed voor je pc!
Getypt vanaf mijn iPhone gr gr aan rita en de kids
Zou een andere heatsink kopen. Die standaard heatsink maakt volgens mij best wel wat lawaai.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:30 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Alle fannetjes draaien. De bedrading had wel wat beter gekund.![]()
Mwoa, die grote case fans maken meer herrie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Zou een andere heatsink kopen. Die standaard heatsink maakt volgens mij best wel wat lawaai.
Ja, sorry.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:33 schreef bobbernaut het volgende:
Soms maakt mn pc wel heel veel lawaai xD maarre dit is minecraft geen pc?
Toen was het stil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:33 schreef bobbernaut het volgende:
Soms maakt mn pc wel heel veel lawaai xD maarre dit is minecraft geen pc?
Inderdaad, heb niet veel te toen meer in mc verder dan wachten op nieuwe biomes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Toen was het stil.
Tja we zitten allemaal op 1.8 te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een voorbeeld?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:40 schreef maurisioo het volgende:
Waarom krijg ik als ik die trailers maak voor Minecraft altijd op het laatst een zwarte balk rond het filmpje?
Met fraps of met movie maker (waar ik deze mee gemaakt heb)?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je moet je aspect ratio naar 16:9 zetten.
In moviemaker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Met fraps of met movie maker (waar ik deze mee gemaakt heb)?
Ter verduidelijkingquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah dankje, upload ik volgende week wel een keer een betere.
Ik zit lekker met Yogsbox te klooienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad, heb niet veel te toen meer in mc verder dan wachten op nieuwe biomes.
Ah echt zo makkelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ter verduidelijking
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |