quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Jahoor, Opel Astra 1.8 parkeerde hier zojuist.
quote:
Inderdaad, en toen bevroor alles en ging mijn pc dood.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:13 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik meteen minecraft checken enzo.
Zonde, jammer van die 900 euroquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad, en toen bevroor alles en ging mijn pc dood.
thermal heat sensor? die heeft AMD volgens mij ook hoor..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:20 schreef SosuaCafe het volgende:
I ntel is hardwarematig beveligd als het goed is.
Klopt. Vroeger hadden ze nog geen beveiliging want toen kon je ze gewoon door laten fikken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
thermal heat sensor? die heeft AMD volgens mij ook hoor..
mijn oude AMD 6000+ heeft in de zomer wel eens 98graden gehaald en hij draaide gewoon lekker door (al heb ik em toen wel uitgezetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef -Datdus- het volgende:
Pc slaat uit boven de 80 graden volgens mij. Ik ging net wel gelijk checken. 43 graden celcius in de bios.
Je had een gril plaatje in moeten zetten. Lekker bbq'en en gamen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn oude AMD 6000+ heeft in de zomer wel eens 98graden gehaald en hij draaide gewoon lekker door (al heb ik em toen wel uitgezet)
dat systeem werkt nog steeds vlekkeloos:+quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:29 schreef bobbernaut het volgende:
Dat is echt niet goed voor je pc!
Getypt vanaf mijn iPhone gr gr aan rita en de kids
Zou een andere heatsink kopen. Die standaard heatsink maakt volgens mij best wel wat lawaai.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:30 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Alle fannetjes draaien. De bedrading had wel wat beter gekund.![]()
Mwoa, die grote case fans maken meer herrie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Zou een andere heatsink kopen. Die standaard heatsink maakt volgens mij best wel wat lawaai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |