http://www.youtube.com/user/maurisioo1?feature=mheequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:51 schreef bobbernaut het volgende:
laten we allemaal met elkaar vrienden worden en elkaar abonneren?en elkaar likes geven?
:D:D
Donequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:51 schreef bobbernaut het volgende:
laten we allemaal met elkaar vrienden worden en elkaar abonneren?en elkaar likes geven?
:D:D
Deze man.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:01 schreef bobbernaut het volgende:
mender gesubt en friends, maar van de rest niks ontvangen
quote:
Herkenbaar probleem. Bij mij is ie inmiddels half afgefikt en bedekt onder een laag Obsidian.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ah die kut mobtrap wil maar niet werken, fuck dat ding dan maar.
Je bent stiekem zo een webcamsletje met make-up video's.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:59 schreef MissionPhailed het volgende:
Mijn YT-account trekt massa's belangstellenden ... Geen Minecraft-filmpjes overigens.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Jahoor, Opel Astra 1.8 parkeerde hier zojuist.
quote:
Inderdaad, en toen bevroor alles en ging mijn pc dood.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:13 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik meteen minecraft checken enzo.
Zonde, jammer van die 900 euroquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad, en toen bevroor alles en ging mijn pc dood.
thermal heat sensor? die heeft AMD volgens mij ook hoor..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:20 schreef SosuaCafe het volgende:
I ntel is hardwarematig beveligd als het goed is.
Klopt. Vroeger hadden ze nog geen beveiliging want toen kon je ze gewoon door laten fikken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
thermal heat sensor? die heeft AMD volgens mij ook hoor..
mijn oude AMD 6000+ heeft in de zomer wel eens 98graden gehaald en hij draaide gewoon lekker door (al heb ik em toen wel uitgezetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef -Datdus- het volgende:
Pc slaat uit boven de 80 graden volgens mij. Ik ging net wel gelijk checken. 43 graden celcius in de bios.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |