Het nadeel hieraan is natuurlijk dat je geen copyrighted materials op je account mag hebben, dus voor heel users is partnership dus niet mogelijk omdat ze in-game footage gebruiken of bijvoorbeeld een liedje gebruiken waar copyright of staat - waar dus geen geld aan verdiend mag worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
"De meeste bedragen liggen tussen de 5 cent en 1 euro per klik. Stel dat je 1000 views per dag hebt, en dan 100 kliks van 25 cent. Dan heb je al 25 euro per dag (750 euro per maand). Natuurlijk is dit van veel factoren afhankelijk."
Duurt heel even.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:40 schreef bobbernaut het volgende:
ghodverdomme heb ik een filmpje geupload krijg ik een heeeeel klein scherm godverdomme
nee gewoon van mijn filmpjequote:
http://www.youtube.com/user/maurisioo1?feature=mheequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:30 schreef Mender het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/MarcelDV?feature=mhee
Ja dat is waar. Maarja daar wouden ze ook een nieuwe regel voor invoerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:42 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Het nadeel hieraan is natuurlijk dat je geen copyrighted materials op je account mag hebben, dus voor heel users is partnership dus niet mogelijk omdat ze in-game footage gebruiken of bijvoorbeeld een liedje gebruiken waar copyright of staat - waar dus geen geld aan verdiend mag worden.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:44 schreef bobbernaut het volgende:
fingerskateboard dealextreme review zoek dat maar op youtube mag je gokken welke ik ben
http://www.youtube.com/user/CedricVidsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:44 schreef bobbernaut het volgende:
fingerskateboard dealextreme review zoek dat maar op youtube mag je gokken welke ik ben
ik heb een slime chest en human met papercraft?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:46 schreef MrEarcheese het volgende:
HAHA. Oh wow, een minecraft grass block in real life.
STAY TUNED BINNENKORT ORIGAMI VIDEOS! XDquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:46 schreef bobbernaut het volgende:
mineraal mag door
ja ik ben klein en jong heb geen baard in me keel ga haten i luv haters haters gonna hate
Kijk het filmpje nou eens af, hark. Dat is geen papercraft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb een slime chest en human met papercraft?
weet ik dat is echt gewoon 1x1 ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:47 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nou eens af, hark. Dat is geen papercraft.
waaromquote:
tweetdeck? kan je dan mn tweets zien in t filmpje? xD of t geluid?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:47 schreef Sitethief het volgende:
Zet volgende keer je Tweetdeck uit
Geluidquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tweetdeck? kan je dan mn tweets zien in t filmpje? xD of t geluid?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
weet ik dat is echt gewoon 1x1 ofzo
vinger skateboards! Dat is wel heel nostalgisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
weet ik dat is echt gewoon 1x1 ofzo
[..]
waarom? xD
mwah mwahquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
vinger skateboards! Dat is wel heel nostalgisch.
Wat is je account nou dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:51 schreef bobbernaut het volgende:
laten we allemaal met elkaar vrienden worden en elkaar abonneren?en elkaar likes geven?
:D:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |