Nee altijd: asdfasdf of test123quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:31 schreef -Datdus- het volgende:
Heten jullie projectjes ook altijd lOOOLL of TESTLOL of lololol
Als je mooie filmpjes maakt, Athene, Together to the top!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef bobbernaut het volgende:
ik haat t dat ik maar 20 views per filmpje krijg ofzokunnen we t niet ergens promoten?
Tof idee eigenlijk, pigs en zombies laten ontploffen door middel van TNT, dat opnemen en vervolgens slomotion + vioolmuziek en je hebt een briljant filmpje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:26 schreef -Datdus- het volgende:
Alleen slomo's met hoge fps opnemen.![]()
Goed idee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:33 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Tof idee eigenlijk, pigs en zombies laten ontploffen door middel van TNT, dat opnemen en vervolgens slomotion + vioolmuziek en je hebt een briljant filmpje.
wat voor mooie filmpjes? ik heb wel een leuk filmpje dat ik een mega moshpit had gemaakt met ghasts giants etcquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee altijd: asdfasdf of test123
[..]
Als je mooie filmpjes maakt, Athene, Together to the top!
Je filmpje staat net een uur online ofzo? Op een account zonder nog andere filmpjes. En dan verwacht je al meteen meer dan 20 viewsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef bobbernaut het volgende:
ik haat t dat ik maar 20 views per filmpje krijg ofzokunnen we t niet ergens promoten?
KUT ik was daar al een tijdje mee bezigquote:
Dan doe ik het niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
KUT ik was daar al een tijdje mee bezig
ehm mn filmpjes (mn oudste) staat online sinds 27 aprill 2011quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Je filmpje staat net een uur online ofzo? Op een account zonder nog andere filmpjes. En dan verwacht je al meteen meer dan 20 views
ehm die ik had gemaakt waren best wel slecht, als we nou samen maken en allebei gewoon uploaden weet je?quote:
Ow wacht zat bij verkeerd account te kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ehm mn filmpjes (mn oudste) staat online sinds 27 aprill 2011
"De meeste bedragen liggen tussen de 5 cent en 1 euro per klik. Stel dat je 1000 views per dag hebt, en dan 100 kliks van 25 cent. Dan heb je al 25 euro per dag (750 euro per maand). Natuurlijk is dit van veel factoren afhankelijk."quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:37 schreef bobbernaut het volgende:
ja hoeveel krijg je met youtube partner ship?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |