SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reclame:
http://www.minecraftforum(...)base-vs-base-50-dls/
Mijn banner werkt trouwens eindelijk![]()
Die ken ik. Wel leuk om hem te zien spelenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:56 schreef MrEarcheese het volgende:
Wow, ik probeerde sinds een tijdje weer eens singleplayer en de eerste map die ik maak met een seed geeft me een mobspawner 4 blokken onder de surface zo'n 6 blokjes van spawn af. Tof!
Ik hoorde gelijk al gebrom en toen ik F3 deed stortte er zand naar beneden naast de spawn wat dus een mobspawner bleek te zijn.
[ afbeelding ]
Me too, duurt echt te lang.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:01 schreef maurisioo het volgende:
Hmm, ik kan de laatste tijd heel moeilijk inloggen via de minecraft launcher.
Mijn kast zit zo vol met draden dat de klep amper dicht kan en ik kan er niet een missen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:30 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Alle fannetjes draaien. De bedrading had wel wat beter gekund.![]()
Nicequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:40 schreef Flodder450 het volgende:
Jullie zijn qua views allemaal smalltime
141k+ views
dat deed ik vroeger.. nu is alles achter het mobo weggewerkt (zo goed als iig) en oogt de kast iig lkekker schoonquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn kast zit zo vol met draden dat de klep amper dicht kan en ik kan er niet een missen.
Ach daar heb ik schijt aan, teveel werk en niemand ziet het. Glass panels zijn voor flikkers.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger.. nu is alles achter het mobo weggewerkt (zo goed als iig) en oogt de kast iig lkekker schoon
geen glas paneel. wel een, op reguliere basis, openstaande kast op ooghoogtequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ach daar heb ik schijt aan, teveel werk en niemand ziet het. Glass panels zijn voor flikkers.
Ah.. Airflow.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
geen glas paneel. wel een, op reguliere basis, openstaande kast op ooghoogte
al kan het me als hij dicht zit ook verotte en deed ik het vooral voor de airflow
veel of grote fans garanderen geen goede airflow hequote:Op zondag 28 augustus 2011 01:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah.. Airflow.
Dat heb ik zeker!
x4(En een goed sluitende headset)
Je hebt het filmpje niet bekeken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:12 schreef mschol het volgende:
[..]
veel of grote fans garanderen geen goede airflow he
had ik idd niet gedaan, maar dan nog blijft m'n punt staan:quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je hebt het filmpje niet bekeken.
Seed geef me diamonds proberen gaatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:56 schreef MrEarcheese het volgende:
Wow, ik probeerde sinds een tijdje weer eens singleplayer en de eerste map die ik maak met een seed geeft me een mobspawner 4 blokken onder de surface zo'n 6 blokjes van spawn af. Tof!
Ik hoorde gelijk al gebrom en toen ik F3 deed stortte er zand naar beneden naast de spawn wat dus een mobspawner bleek te zijn.
[ afbeelding ]
meh, HDD's koelen is nooit nodig geweest. Daar heb ik wel een front fan voor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:36 schreef mschol het volgende:
[..]
had ik idd niet gedaan, maar dan nog blijft m'n punt staan:
als er tig draden door je kast lopen b.v. voor je HDD's langs, die fan kan zo hard blazen als hij wil: die lucht komt toch niet aan bij de HDD's
je gaat aan m'n punt voorbijquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
meh, HDD's koelen is nooit nodig geweest. Daar heb ik wel een front fan voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |