Dat wilde ik ook net opperenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Aw Luts, heb je geen vriendin of zo waar ik ze naartoe kan sturen?
Hey Bos!quote:
Dat heb ik ook wel eens gedaan ja, maar vindt het ook vervelend om hen telkens te moeten vragen. Zij moeten hun ouders er ook uitleg over geven enzo, dus ja.. Mijn tijd komt nog welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Aw Luts, heb je geen vriendin of zo waar ik ze naartoe kan sturen?
Instant innerlijke rustquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
En schema's, en vinken, ik hou er van
Als jij eenmaal op kamers gaat wordt de fanclub geopendquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan ja, maar vindt het ook vervelend om hen telkens te moeten vragen. Zij moeten hun ouders er ook uitleg over geven enzo, dus ja.. Mijn tijd komt nog wel![]()
Bos
Ja Bos! Ben benieuwd wat jij ervan vindtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:10 schreef Bos81 het volgende:
Gomi en Pisc hadden het gisteren toch over ALoe vera drank. Was net bij de Big Bazar en heb maar een flesje meegenomen..
Nja, op zijn minst wat het isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:11 schreef Bos81 het volgende:
Lut, ook niet als je hun naam er op laat zetten, of gaan de ouders dan ook vragen wat er inzit?
Proestquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij eenmaal op kamers gaat wordt de fanclub geopend
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:14 schreef Lutte het volgende:
Ik wil kekke merchandise dan, ordners en nietmachines enzo
Ja echt enorm leuk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh die aloe vera drankjes ken ik van Xenos, echt, niet te zuipen zo goor![]()
Zo, ik heb mn boodschappenlijstje klaar, ik stuur mn pics van gisteren even richting foto emmer, kan ik straks wat delen , ze zijn leuk he Visje?
En Jalema Clipsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Proest
Ik wil kekke merchandise dan, ordners en nietmachines enzo
Krijg ik nou een kusje op mijn zaad?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja sorry schatBalen wel, je was zo lekker bezig
Over onder de rivieren gesproken, jij had het laatst toch over veel rolluiken hier? Was ik in een ander topic aan het lezen, ging over Limburg, stond daar dus hetzelfdequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zeg steeds 'schhjuiven' ipv schuiven, op z'n Bella ssjjkijndels![]()
Zou het dan toch de invloed zijn van hier? In de SC zit praktisch iedereen (op Shoerme na) onder de rivieren
Neequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over onder de rivieren gesproken, jij had het laatst toch over veel rolluiken hier? Was ik in een ander topic aan het lezen, ging over Limburg, stond daar dus hetzelfde
Je beeld het je dus niet in
Je quote me voor ik mijn faal kon veranderenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeZelfs op tv, zodra iets uit het Zuiden voorbij komt is het gordijnen dicht of ene luikje ervoor
Daar voel je toch niks vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Krijg ik nou een kusje op mijn zaad?
Sorry, in de Randstad is alles schnell, schnell, schnelllllquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je quote me voor ik mijn faal kon veranderen
Dat lijkt me er leuk aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, in de Randstad is alles schnell, schnell, schnelllll
IEL.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Krijg ik nou een kusje op mijn zaad?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:20 schreef oh-oh het volgende:
Boh ik wil in bad maar ik ben te lui om de kraan aan te doen eigenlijk, dat is echt triestig
Moohhhhhhquote:
Allemaal door jouw lasagne!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Allemaal door jouw lasagne!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De chat doe ik ook altijd op den iPod, eigenlijk altijd als ik FOK!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 2 Mins, 9 Secs ]
Ik snap nu wat Lut bedoelt met 'sneller op de laptop', het vinken gaat voor geen meter, klikken is nog 8 sec wachten tot hij hem ziet.
Ff de virusscanner eruit knikkeren
De HGT SC was ook niet te doen gister, zoooo s-l-o-o-o-o-m ging het![]()
Ah leuk Lut!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
Hier is u eigen Michaela de Boer!
Die Eltern hebben een feest vanavond, dus mama wou haar haar in de krul en make-up enzo. Met haar arm kan ze dat zelf niet dus ik werd ingeroepenEn het is echt goed gelukt
EMIDJ? Ff denken heurquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar ik vind dat wief van EMIDJ zo leuk, en die heet Michaela
Welk figuur?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
JoahTassen vol!
Ik weet trouwens wat het is met Ralf.. Dat bloesje in combinatie met zijn figuur
Slankheid, vind ik mooiquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk figuur?Dat kinderlijfje? Of gewoon zijn slankheid?
Oke, ik snap je met beide dingenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Slankheid, vind ik mooiEn alsjeblieft niet harig. En daar voldoet ie wel aan denk ik zo
oeh, ik hou ook van slankheidquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Slankheid, vind ik mooiEn alsjeblieft niet harig. En daar voldoet ie wel aan denk ik zo
Ik heb foto's uit Tarzan gezien, geen paniek!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ralf kan wel heel behaard zijn hoor.
Hij is alleen een beetje jong, zelfs voor mijquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:14 schreef omearos het volgende:
[..]
oeh, ik hou ook van slankheid
Zal eens googlen op die naam
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb foto's uit Tarzan gezien, geen paniek!
Ok, ik stop met het bonken met mijn hoofd tegen de muur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb foto's uit Tarzan gezien, geen paniek!
ik zie het, 15 jaar oudquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is alleen een beetje jong, zelfs voor mij
Heeft iequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien heeft hij een oudere broer Lut?
Benny? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heeft ieTwee zelfs
Maar ik houd het voorlopig maar even bij Benny
quote:
Whehe nee hoezo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, heb je nu de stereo op volume max en spring je op de bank?
Ik vind het zo fijn voor je!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:24 schreef omearos het volgende:
[..]
vertel! Hoe/wat/waar?
edit: nou snap ik hoe ik het gemist heb, ik zit op 8 wekenZat zelf dus ook met mijn hoofd in de wolken
Home alonequote:
Oh zoquote:
Jaaa, zo hoort dat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh zoNee ik gedraag me
Vanmiddag wel even genoten van het alleen thuis zijn, radio aan, en lekker in de kamer dansen
(Staat een grote kast, met ruitjes dus is een soort gigantische spiegel, voelt als een eigen balletzaal
).
Tof! Kijk uit naar de review, maar als ik jou zo hoor ga ik hem sowieso gauw lezenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:02 schreef Bos81 het volgende:
Boek uit. Na het slapen reviewen..
Prima jeugdboek wat ik zo kan oordelen Lut..
Ik ben nog niet meteen naar bed. Maar te moe om aan de review te werken. Doe ik als ik straks weer wakker ben en voor pa mijn spullen komt ophalen voor volgende week. Zelf pak ik daarna de fiets naar hem, want ja, ik moet wel op mijn werk zien te komen hequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tof! Kijk uit naar de review, maar als ik jou zo hoor ga ik hem sowieso gauw lezen
Weltrusten
Pquote:
quote:
Die andere zijn nog gewoon heel kleinquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:31 schreef Lutte het volgende:
Die Eltern hebben het naar hun zin gehad geloof ik![]()
Plantiesquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:28 schreef pgrferrari het volgende:
Nieuwe aanwinsten:
[ afbeelding ]
Mijn 2 oudere planten van het tuincentrum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overzicht:
[ afbeelding ]
Vertel Lut, slapen ze nog?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:31 schreef Lutte het volgende:
Die Eltern hebben het naar hun zin gehad geloof ik![]()
Mama is wakker, maar papa die had hem flink geraakt blijkbaarquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die andere zijn nog gewoon heel klein
Oh, wut had je het niet voer mijn plantjes![]()
Hehequote:Op zondag 28 augustus 2011 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, wut had je het niet voer mijn plantjes![]()
Wat leuk Lut, en nog leuker vind ik dat jij het zo leuk voor je ouders vindt. Je bent een lieverdquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:37 schreef Lutte het volgende:
Ik ben echt blij dat ze een meer een leuke avond hebben gehad met zijn tweeën
En hier moest ik om lollenquote:maar papa die had hem flink geraakt blijkbaar![]()
Moet ik even kijken of ik mijn fotocamera heb ingepakt. Dacht van wel. Kabel voor telefoon iig niet..quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaah dat is wel lekker rustig voor je he!
En gezellig , met Sjefke
Krijgen we veeeeeeeeeel Sjefkepics?
Pretty Please?
Oeh, ik ben al een poosje benieuwd aar jouw rijsttafelkunsten! Kun je een foto maken als je wat klaar hebt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es aan de schoonmaak, en aan het eten beginnen, de ouwen komen rijsttafelen strakjes
Wat leuk Bos, samen met Sjefke!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:40 schreef Bos81 het volgende:
In Geldrop voor de komende 5-6 dagen. Pa gaat weg, dus kan ik op Sjefke letten
Wat leuk zo'n peperplantje, ik zou er eens vaker op moeten letten wanneer ze hier eens wat bij de Aldi hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik heb echt preventief een para met codeine gepopt bij mn vitaminepilletje, want ik weet zeker dat ik koppijn krijg als ik zo laat mn nest uit rol![]()
Ik heb gisteren trouwens ook een nieuwe plant gekocht, een peperplantje bij de Aldi![]()
He-le-maal vol pepertjes hing ie al, die heb ik meteen allemaal geoogst en in de vriezer gemikt, en ik heb hem gelijk in een grote pot gezet, hopen dat ie lekker gaat gaan!
Jup.. Je weet dat het moet, en hij voelt er niks van en het is beter voor hem, maar leg dat een cavia maar eens uit.quote:
Oh dat zegt me helemaal niks, een cake stomen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en ik denk dat ik zo nog ff een cakeje stoom als toetje, maar alleen als ik nog kleurstof heb, anders zien die dingen dr niet uit, dan bak ik wel iets saais.
Mijnes heeft 7 jaar lang nooit geknipt hoeven worden, dat sleet er tijdens het druk rennen af, maar nu mag ze minder wandelen en spotte ik laatst wel de wijsvingers lang. Maar het is dus nog nooit geknipt, ook niet eens als pup. Ik wacht maar tot ik een keer bij de DA ben, want om na 7 jaar te gaan knippen, dat gaat hem niet worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
maar vanaf pup af aan elke week ieg even oefenen, zodat ze eraan wennen.
Wow voor het eerst onder de minuutquote:CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 58 Secs ]
quote:
Ze groeien nu rechtdoor zeg maar!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Maar die hoge duimnagels die moet je dan toch nog wel knippen?
Die kunnen anders lelijk ingroeien hoor, huuuu!
Veel plezier en smikkel ze!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Ah, bij die van mij groeit dat allemaal in een boogje!
Pa en ma komen er al aan, dus ik ga nog even een rondje lopen en offline
Mooiquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo, was gezellig, mn moeder hielp zelfs mee met de afwas, en ik heb die ouwen leren skip bo spelen, ma snapte er niks van, maar mn vader vond het erg leuk, kan ie hier voortaan es iets anders doen dan alleen maar tv kijken![]()
Hah wat leuk dat je vader nu kan spelenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo, was gezellig, mn moeder hielp zelfs mee met de afwas, en ik heb die ouwen leren skip bo spelen, ma snapte er niks van, maar mn vader vond het erg leuk, kan ie hier voortaan es iets anders doen dan alleen maar tv kijken![]()
Ik kijk de bachelorettedinges! Ff zappen tussendoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Mn ma snapte er natuurlijk geen ene reet van
En mn vader en ik maar er op duiken.
NEEEEEEEEEE eerst je stapel spelen , halloooo je kan leggen hoor, etc etc etc
Zo, nu ER op 5 met Nicolas Pis!!!
Kijk je iets op tv of ben je geweest Dushk?quote:
Doet eens de "terug" pijl in chrome vasthouden met je klik. Bedoel je dat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
Zwabsus
Nu je het er toch bent, ik werk nu met Chrome en zoek de pijl die bij FF/IE rechts in de adresbalk stond, enig idee?Kon je de voorgaande gebruikte adressen in een rij zien, dat heeft Chrome zeker niet?
Die Singalong stond er hier voor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk je iets op tv of ben je geweest Dushk?
Yes, volgens mij wel! Dank!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet eens de "terug" pijl in chrome vasthouden met je klik. Bedoel je dat?
Gewoon met een stalen face zeggen dat ze zooooo lekker waren dat je ze niet aan hen wil onthouden!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik dacht aan Lut, die had het er laatst nog over, dacht ik...
Ik slijt ze nu wel aan een collega zo
Dat is een chocola-liefhebber, die eet het als broodquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon met een stalen face zeggen dat ze zooooo lekker waren dat je ze niet aan hen wil onthouden!
Succes Dushk! Last is kut.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo nog even naar de pedicure. Voor voetonderhoud, is wel nodig! Beetje last.
Een chineesquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh wat voor hondje loopt hier rond de 46 seconden in beeld?
Green Mile- Acteur Doug Hutchinson (51) trouwt 16-jarige #1
Ik verwacht er geen problemen om eerlijk te zijn. Ze hebben me vrijdag al naar huis gestuurd omdat het echt niet ging... Dus hebben ze denk ik wel door dat ik even rust nodig heb..quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Ah, hopen dat je andere werk ook meewerkt Bos!
Ik heb vannacht tot 4 uur X-Files gekeken, vanmorgen om 11 uur op, gelijk het veld in , ontbijt mee, om 13.30 weer thuis, heerlijk
Ja, ik heb wel al wat afspraken staan met de begeleiding, maar ik zal denk ik wel nu echt even naar een andere stad gaan. Kan ik meteen uitvogelen hoe een OV-chipkaart werkt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Fijn, kun je even echt helemaal relaxen en tot jezelf komen
Nice, goeie meevaller!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Mn tondeuse doet het weer trouwens, zelf helemaal uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet![]()
Sjon is geschoren net, nu nog ff Billy doen
Wat een architect...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:57 schreef Lutte het volgende:
De roosters zijn er! En drie maal raden wie er het kutste rooster van allemaal heeft!
Ik ben de enige met een bepaalde vakkencombinatie (Latijn+Duits+biologie) waardoor ik dus negen tussenuren heb. En nergens eerste uur vrij en altijd laat uit waar anderen om één uur uit zijn.
Nou zou ik in die uren huiswerk kunnen maken, maar bij het bouwen zijn ze de mediatheek vergeten en in de kantine staan geen tafels. Faalschool.
Maar toch heb ik er zin in!
Ja, okee. Maar ik bedoel meer dat het hackers zijn enzo. Bij de VoetbalINternational was het zo, dat ik mijn bankgegevens ook niet achterliet, Was geen probleem zeiden ze, we sturen wel een acceptgiro op.. Nooit meer iets van gehoord..quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:00 schreef Lutte het volgende:
Oh en we worden morgen opgewacht bij de hoofdingang door de mentor, helaas weet nieman welke van de 600 ingangen de hoofdingang is en is ook nog niet bekend wie je mentor is. School, je moet er wel van horen
Bos: Een kaartje op laten sturen kan altijd, als ze je gegevens toch al hebben.. Kun je dan rustig uitzoeken wat de kleine lettertjes zijn!
Keukens zonder afzuigkapquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat een architect...
Was in vorige woonplek ook. Keukens zonder afzuigkap![]()
![]()
Dat kan ook altijd nog ja..quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee. Maar ik bedoel meer dat het hackers zijn enzo. Bij de VoetbalINternational was het zo, dat ik mijn bankgegevens ook niet achterliet, Was geen probleem zeiden ze, we sturen wel een acceptgiro op.. Nooit meer iets van gehoord..
Is iets nieuws jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:38 schreef oh-oh het volgende:
Bos, ik doe het zelf echt nooit zulke aanbiedingen, ik hoop dat t allemaal klopt voor je!
En Lut, echt, moet je je tegenwoordig per les inbliepen met een pasje?
Ben ik ff blij dat dat in mijn tijd nog niet zo was zeg
Ach ik heb vaak iets van stuur maar een offerte of aanbieding op.. Bankgegevens geef ik echt niet door. En als het me toch niks lijkt, stuur ik het gewoon terug, zit volgens mij nergens aan vast..quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:38 schreef oh-oh het volgende:
Bos, ik doe het zelf echt nooit zulke aanbiedingen, ik hoop dat t allemaal klopt voor je!
En Lut, echt, moet je je tegenwoordig per les inbliepen met een pasje?
Ben ik ff blij dat dat in mijn tijd nog niet zo was zeg
Als dat technisch gezien werkt is het natuurlijk wel super, alleen al om te zien wie er aanwezig is, maar wat een gedoequote:Op maandag 29 augustus 2011 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is iets nieuws jaDe leraar bliept in, dan wij bliepen, en ziet hij op zijn scherm wie er afwezig zijn. En het bestuur ziet welke leraren afwezig zijn.
Alles wordt gelijk in een magister gezet, net als je cijfers, en daar kunnen je ouders dus weer op kijken.
Ik vind het vreselijk. Sinds de nieuwe directeur is de school zo... Kantorigquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dat technisch gezien werkt is het natuurlijk wel super, alleen al om te zien wie er aanwezig is, maar wat een gedoe
Mijn cijfers ziet ze toch wel, als ze niet op het magister kijkt dan wel in mijn agenda, ongevraagd natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef oh-oh het volgende:
Boooooh, ik zou echt geen leven gehad hebben als ze hadden gecheckt wanneer ik er was, en al helemaal niet als mijn ouders mijn cijfers hadden kunnen zien
Bij ons moeten ouders een briefje tekenen dat ze het gezien hebben enzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik hield zelfs de tussenrapporten achter als t ff kon![]()
Maar goed , ik geloof dat mn ouders het ook niet wilden weten , als ik maar over ging
Heb je toevallig van het weekend bij Timur en Ramon die telefonischeverkoperspoets van ze gehoord?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh, ze had al mijn adres paraat zonder dat ik ook maar 1 letter van mijn straat of postcode gaf. VOlgens mij had ze zelfs mijn geboortedatum..![]()
![]()
Volgende keer toch maar naar het belmenietregister gaan..
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:49 schreef oh-oh het volgende:
Ja bij ons ook maar wist die school veel hoe iedereen zn ouders hun handtekening dr uit zag gekkie
Ik mag die Ramon totaal niet. In ieder geval niet bij dat programma met Sander Lantingha wat een vreselijk kijk me eens leuk zijn ettertje..quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je toevallig van het weekend bij Timur en Ramon die telefonischeverkoperspoets van ze gehoord?
Ik heb m gelinkt op mn prikbord op feestboek
Gewoon keihard zorgen dat je alles altijd zelf tekent, niks aan het handje!quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]Boefje!
Ik zou dat echt niet durven, als er onder mijn rapport, tandartsbriefje en dokterbriefje allemaal een andere handtekening staat valt het vast op
Misschien wel in hoe hij praat, maar vooral zijn houding...quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind Ramon echt geniaal, die is zo grappig.
Timur is alleen maar grappig samen met hem ook.
Deze week doet ie de Coen en Sandershow met Frank en echt, geen humor whatsoever.
Frank is een held.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind Ramon echt geniaal, die is zo grappig.
Timur is alleen maar grappig samen met hem ook.
Deze week doet ie de Coen en Sandershow met Frank en echt, geen humor whatsoever.
Vaduzquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een keer problemen ermee gehad.Mentor belde op om ergens over te vragen. Kwam toevallig een tussenrapport-opmerking naar voren. Oeps... Die had ik in de papierbak gegooid.
Ik heb ook heel veel afgekeken en spiekbriefjes gemaakt. Juist omdat niemand dat achter me zocht kwam ik ermee weg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
VaduzDat had ik nou nooit achter je gezocht
![]()
Ik zag je gewoon als een jongens Lutquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel afgekeken en spiekbriefjes gemaakt. Juist omdat niemand dat achter me zocht kwam ik ermee weg.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel afgekeken en spiekbriefjes gemaakt. Juist omdat niemand dat achter me zocht kwam ik ermee weg.
O no.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag je gewoon als een jongens Lut
Bij Frank heb ik mn Prince kaarten gewonnen, dus die is ook mijn held.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Frank is een held.Een van de leukste DJ's bij 3FM. Maar die show vandaag was matig.
Ramon vind ik ook geniaal.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O no.Ik raffelde m'n huiswerk vaak af, was iemand van de 6jes. (op mijn favo vakken na) En haalde ook nog wel eens wat uit.
Proestquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik deed meestal wel gewoon mijn best, maar ja mijn handschrift speelde soms wel parten. Weet nog wel in de gymzaal bij het eindexamen wiskunde. Kwam de lerares naar me toe. Schrijf alsjeblieft netjes...
(voor jou wel lekker ding..)
Wat ik er van overgehouden heb is dat ik nog steeds vanuit mijn ideale schoonzoon overkomen veel gedaan kan krijgen.quote:
Jij bent toch ook de ideale schoonzoon?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat ik er van overgehouden heb is dat ik nog steeds vanuit mijn ideale schoonzoon overkomen veel gedaan kan krijgen.
Nu je het zo allemaal opsomt zie ik ook wel een boefje achter die shinequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat ik er van overgehouden heb is dat ik nog steeds vanuit mijn ideale schoonzoon overkomen veel gedaan kan krijgen.
Alleen maar shine is toch ook veel te saai?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zo allemaal opsomt zie ik ook wel een boefje achter die shine
Nee Vaduschk zijn letterlijke shine heeft 2 kanten als je goed kijkt, ik had hem al eens op de webcam gespot, maar toch ging ik voor de ideale schoonzoonquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen maar shine is toch ook veel te saai?
Ja hoor, nog steeds.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij bent toch ook de ideale schoonzoon?(Oké op vriendjelief na dan
![]()
)
Ja. Maar ik vond het wel geniaal. Natuurlijk belt 3Fm mensen snachts op, dat weet je, maar dat uitgerekend ik uitgekozen werd, is wel een moment om niet snel te vergeten..quote:
Whehequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn zusje had echt een hele lekkere leraar aardrijkskunde, daar heb ik met carnaval es bijna mee staan zoenen, tot iemand riep dat ik leerling was
Wel een leuk verhaal voor op verjaardagen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vond het wel geniaal. Natuurlijk belt 3Fm mensen snachts op, dat weet je, maar dat uitgerekend ik uitgekozen werd, is wel een moment om niet snel te vergeten..
Het meeste genante wat ik ooit heb gedaan is in een kluisje gezeten, krijg het ook nog steeds te horenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De boefjesacties gaan vaak gepaard met enige gene. Dat maakt het ook gevoelsmatig wel eens komisch.
Heerlijk, wat een held.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
Er is bij ons wel een gymleraar ontslagen omdat ie een leerling deed, ze zijn nu getrouwd en al.
Hij was ook al twee keer geschorst en mocht op een gegeven moment geen meiden meer les geven wegens.. incidenten
Ik zou best een lerares biologie aan de haak willen slaan. Mijn broer leidt ze op en heeft er sommige op facebook..quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Proest
Wij hebben een nieuwe leraar Frans en een nieuwe leraar Duits en ik zou ze allebei doenMaar ik heb natuurlijk weer geen Frans en een andere leraar voor Duits
![]()
Is trouwens een vriend van Ron die leraar Duits, wie weet kan ik er toch nog voordeel uit sleuren in de vorm van bijles
Ohquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij was ook wel echt echt echt heel knapEn dan ook echt een sporterslijf
Hoe oud was dat meisje dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij was ook wel echt echt echt heel knapEn dan ook echt een sporterslijf
Uhuquote:
Eeuhm.. Was een zesdeklasser, dus zeventien of achttien? En hij 26..quote:
Grote verschil is dat jullie allemaal volwassen zijn denk ik...quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef Bos81 het volgende:
Zou dat eigenlijk vergelijkbaar zijn met dat er bijvoorbeeld iemand van de begeleiding versiertrucjes bij mij zou uitproberen? of de andere kant op?.. Okee er is dan geen leeftijdskloof.. Maar er is wel sprake van een professionele band en niet het ziekenhuis-patient verhaal..
Kijk niet dat ik op een van hun uit ben. Dat zeker niet, ik wil de band ook proffesioneel houden, maar toch we blijven mensen en er is gewoon een lage procentuele kans dat er een vonkje ontstaat..
Of is dit iets heel anders dan het leerling-leraar verhaal..
Zo zat ik dus ook te denken net.. Ik kan het om de een of andere reden niet veroordelen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef Bos81 het volgende:
Zou dat eigenlijk vergelijkbaar zijn met dat er bijvoorbeeld iemand van de begeleiding versiertrucjes bij mij zou uitproberen? of de andere kant op?.. Okee er is dan geen leeftijdskloof.. Maar er is wel sprake van een professionele band en niet het ziekenhuis-patient verhaal..
Kijk niet dat ik op een van hun uit ben. Dat zeker niet, ik wil de band ook proffesioneel houden, maar toch we blijven mensen en er is gewoon een lage procentuele kans dat er een vonkje ontstaat..
Of is dit iets heel anders dan het leerling-leraar verhaal..
Oh herkenbaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zoveel rottigheid uitgehaald op school dat ik t echt niet eens meer weet![]()
Ik zat me echt de hele dag te vervelen.
En ik ben blijven zitten op 3 VWO, toen had de school het geniale idee om de extreme groep zittenblijvers ( allemaal op gedrag , niet zo zeer op cijfers) bij de braafste gymnasiumklas te gooien, zodat wij positief beinvloed zouden worden door die studiebollen.
Nou, die kwamen helemaal los, dak ging eraf daarna hoor![]()
Ja dat wel. Maar ik bedoel we worden verliefd op elkaar, ik neem aan dat een relatie niet wordt toegestaan. Dus dat de ander niet direct wordt ontslagen maar wel naar een andere locatie wordt gestuurd of ik moet ergens anders gaan wonen..quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Grote verschil is dat jullie allemaal volwassen zijn denk ik...
Ja waarschijnlijk wel, jouw begeleidsters hebben een professionele relatie met jouquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ik bedoel we worden verliefd op elkaar, ik neem aan dat een relatie niet wordt toegestaan. Dus dat de ander niet direct wordt ontslagen maar wel naar een andere locatie wordt gestuurd of ik moet ergens anders gaan wonen..
Ik denk dat die leraar het niet zal snappen als hij hoort waar je nu werkt..quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Wij waren met 12 man toen als zittenblijvers, en die klas had 16 leerlingen en was dus al te klein.
Wij erbij, dr bleef niks braafs van over geloof ik, maar ze hebben wel lol leren maken![]()
Vooral onze schoolreisjes waren legendarisch.
We gingen es met die klas naar het net geopende gouvernementsgebouw hier in Maastricht.
Onze geschiedenisleraar had dat geregeld , we waren de eerste schoolreis die er heen mocht , hij was een echte Maastrichtenaar en apetrots dat wij er heen mochten, maar het ging al mis bij de fontijn voor de ingang![]()
Uiteindelijk is die leraar gillend naar huis gegaan toen hij ons allemaal weer het gebouw uit gesleurd had, we moesten zelf maar zien hoe we weer thuis kwamen![]()
Ik kom er nu al jarenlang elke werkdag twee keer langs en ik moet altijd glimlachen als ik dat gebouw zie
Dat weet ie, ik kom m wel es tegenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat die leraar het niet zal snappen als hij hoort waar je nu werkt..
Ja ja.. Zoals je het nu vertelt denk ik van mmm..quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Onze eindexamenstunt ging niet door vanwege een incident met veel vuur in de nacht van te voren.
Die nacht kampeerden de leerlingen altijd voor de school, maar ook dat mocht daarna nooit meer.
Maar goed, ik had niks te maken met die jongen die dacht dat ie kon vuurspugen, en ook niks te maken met die jongen die zijn bier niet wilde delen met de rest van de groep en daarom de hele nacht vastgebonden aan een boom heeft doorgebracht.
Dus dawasikegnie
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat weet ie, ik kom m wel es tegen
Ze denken allemaal dat ik minstens advocaat ben, maja![]()
Ai, ja dat is wel lastig, maar ik snap de leraren ergens wel. Het wordt steeds extremer natuurlijk in deze tijd. Ik weet niet of er bij ons regels waren, maar wij hadden toch sowieso het plan om de leraren niet echt voor schut te zetten, los van de karaoke dan..quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
Wij mogen helemaal niks met de eindexamenstunt, dat is ons al uitgebreid verteld
Sowieso zijn de eindexamenstunts maar matig, een keer heeft mijn fiets in de boom gehangen, dat was wel leuk
Het is vooral vanwege de nieuwe school.. Afgelopen jaar mochten ze juist alles, ze zijn helemaal los gegaan met verfquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, ja dat is wel lastig, maar ik snap de leraren ergens wel. Het wordt steeds extremer natuurlijk in deze tijd. Ik weet niet of er bij ons regels waren, maar wij hadden toch sowieso het plan om de leraren niet echt voor schut te zetten, los van de karaoke dan..
IJsmeis, was dat niet iemand met een foto-historie?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef Bos81 het volgende:
Wat is jouw tijd dan Lut.
Of ben je stiekem IJsmeis/Anne?
ijsmeis.zipquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IJsmeis, was dat niet iemand met een foto-historie?
Hey oude Lurkster!quote:
Ik heb het niet gedaan vandaag, en sowieso ga ik een tijd vanaf mijn iPod daar niet posten omdat dat zwaar afdoet aan mijn werkelijke kwaliteiten. Die zinquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef Bos81 het volgende:
Wat is jouw tijd dan Lut.
Of ben je stiekem IJsmeis/Anne?
Omfg, ik las jouw ondertitel compleet verkeerdquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan vandaag, en sowieso ga ik een tijd vanaf mijn iPod daar niet posten omdat dat zwaar afdoet aan mijn werkelijke kwaliteiten. Die zin____!
En stiekem niet
Huum.. Het is Qwea die het zegt.. Ik zet in op duimekut!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omfg, ik las jouw ondertitel compleet verkeerd
"Dommeslut"quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum.. Het is Qwea die het zegt.. Ik zet in op duimekut!
Weet ik wel zeker of Lutte moet op haar elfde al ontmaagd zijn..quote:
Hè wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker of Lutte moet op haar elfde al ontmaagd zijn..
Weet je maar nooit daar in Veghel, steken ze wat in elk gat!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker of Lutte moet op haar elfde al ontmaagd zijn..
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben ik ook. Soms. Zo op zijn tijd. Niet te vaak.
Ik ga ook maar ff oefenen nog, volgens mij zijn ze daar superrap en kom ik weer als trage Magda aanzettenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan vandaag, en sowieso ga ik een tijd vanaf mijn iPod daar niet posten omdat dat zwaar afdoet aan mijn werkelijke kwaliteiten. Die zin____!
En stiekem niet
Jij bent nu zestien. Het befaamde incident is meer dan 5 jaar terug. Dus toen was jij 11quote:
Trage Magda hahahahahahhahahahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar ff oefenen nog, volgens mij zijn ze daar superrap en kom ik weer als trage Magda aanzetten
Oh ik leef onder een steen, dacht dat het gewoon wat foto's warenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent nu zestien. Het befaamde incident is meer dan 5 jaar terug. Dus toen was jij 11
Niet dat IJsmeis toen 11 was hoor, hoewel je dat wel zo kan oppakken
Ja precies, maar er komen wel helden vandaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet je maar nooit daar in Veghel, steken ze wat in elk gat!
En ik alleen de verhalen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Wat was dat incident dan Bos? Ken alleen de feauteau's.
Dat zip gebeuren gewoon. Noem ik een incident.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Wat was dat incident dan Bos? Ken alleen de feauteau's.
Oja, oké.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zip gebeuren gewoon. Noem ik een incident.
Maar van foto's van je tetten op het web plaatsen word je niet ontmaagd toch? Of heeft iedereen een memo gehad die ik weer heb gemist?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zip gebeuren gewoon. Noem ik een incident.
Ik heb ze uitgeprint en als behang gebruikt voor mijn wc.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb die foto's toen ook gezien, maar er niet veel aandacht aan besteed.
Het waren niet alleen de tieten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar van foto's van je tetten op het web plaatsen word je niet ontmaagd toch? Of heeft iedereen een memo gehad die ik weer heb gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |