Dat wilde ik ook net opperenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Aw Luts, heb je geen vriendin of zo waar ik ze naartoe kan sturen?
Hey Bos!quote:
Dat heb ik ook wel eens gedaan ja, maar vindt het ook vervelend om hen telkens te moeten vragen. Zij moeten hun ouders er ook uitleg over geven enzo, dus ja.. Mijn tijd komt nog welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Aw Luts, heb je geen vriendin of zo waar ik ze naartoe kan sturen?
Instant innerlijke rustquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
En schema's, en vinken, ik hou er van
Als jij eenmaal op kamers gaat wordt de fanclub geopendquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan ja, maar vindt het ook vervelend om hen telkens te moeten vragen. Zij moeten hun ouders er ook uitleg over geven enzo, dus ja.. Mijn tijd komt nog wel![]()
Bos
Ja Bos! Ben benieuwd wat jij ervan vindtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:10 schreef Bos81 het volgende:
Gomi en Pisc hadden het gisteren toch over ALoe vera drank. Was net bij de Big Bazar en heb maar een flesje meegenomen..
Nja, op zijn minst wat het isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:11 schreef Bos81 het volgende:
Lut, ook niet als je hun naam er op laat zetten, of gaan de ouders dan ook vragen wat er inzit?
Proestquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij eenmaal op kamers gaat wordt de fanclub geopend
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:14 schreef Lutte het volgende:
Ik wil kekke merchandise dan, ordners en nietmachines enzo
Ja echt enorm leuk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh die aloe vera drankjes ken ik van Xenos, echt, niet te zuipen zo goor![]()
Zo, ik heb mn boodschappenlijstje klaar, ik stuur mn pics van gisteren even richting foto emmer, kan ik straks wat delen , ze zijn leuk he Visje?
En Jalema Clipsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Proest
Ik wil kekke merchandise dan, ordners en nietmachines enzo
Krijg ik nou een kusje op mijn zaad?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja sorry schatBalen wel, je was zo lekker bezig
Over onder de rivieren gesproken, jij had het laatst toch over veel rolluiken hier? Was ik in een ander topic aan het lezen, ging over Limburg, stond daar dus hetzelfdequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zeg steeds 'schhjuiven' ipv schuiven, op z'n Bella ssjjkijndels![]()
Zou het dan toch de invloed zijn van hier? In de SC zit praktisch iedereen (op Shoerme na) onder de rivieren
Neequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over onder de rivieren gesproken, jij had het laatst toch over veel rolluiken hier? Was ik in een ander topic aan het lezen, ging over Limburg, stond daar dus hetzelfde
Je beeld het je dus niet in
Je quote me voor ik mijn faal kon veranderenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeZelfs op tv, zodra iets uit het Zuiden voorbij komt is het gordijnen dicht of ene luikje ervoor
Daar voel je toch niks vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Krijg ik nou een kusje op mijn zaad?
Sorry, in de Randstad is alles schnell, schnell, schnelllllquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je quote me voor ik mijn faal kon veranderen
Dat lijkt me er leuk aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, in de Randstad is alles schnell, schnell, schnelllll
IEL.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Krijg ik nou een kusje op mijn zaad?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:20 schreef oh-oh het volgende:
Boh ik wil in bad maar ik ben te lui om de kraan aan te doen eigenlijk, dat is echt triestig
Moohhhhhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |