Ja precies. Eerst zo'n formulier invullen, daarna een gezamenlijk gesprek met Rene (toch?quote:Op maandag 5 september 2011 16:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:
En ging het nog precies zoals ik had gezegd?
Nu maar wachten op dat eerste belletje voor werk![]()
Vanuit welke regio werk je eigenlijk?
Arnhem - Amsterdam?quote:Op maandag 5 september 2011 15:18 schreef Mallet het volgende:
Vandaag nog een spoedrit gekregen. Nu 3,5u naar huis OV-en. Kan wel fijn 8u bijschrijven.
Ik ook inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 16:42 schreef Mallet het volgende:
Het rijden hebben ze dus snel gezien bij AR. Ik heb 3 kwartier gereden bij mijn sollicitatie bij EW en de andere sollicitant weer 3 kwartier terug.
Haha ja dat had ik ook liever. In elk geval, 1,5 uur OV naar Wieuwert vanochtend, toen een uur rijden naar Zwaag. Vanaf daar 2 uur bezig geweest om in Alkmaar te komen en toen 20 minuten naar Zwanenburg. Vervolgens een uur naar Amsterdam en toen 45 minuten naar Barneveld en vanaf daar terug naar Groningen. Tikt al met al wel lekker aan.quote:Op maandag 5 september 2011 17:52 schreef Chapelle het volgende:
Damn Joppie hoe krijg je dat voor elkaar? Het ideale zou idd zijn 8 uur rijden en 2 uur ov'en ofzo
Haha, heb even de moeite genomen. Was niet helemaal duidelijk, maar gelukkig zijn er meerdere reeksen waar genoeg informatie te vinden is.quote:Op maandag 5 september 2011 18:10 schreef joppie_saus het volgende:
JEZUS! Lees verdomme eens de vorige pagina door. Daar is nog een hele discussie over hoe gekleed te gaan
En in de OP vind je ook genoeg informatie.
Dwaas.
Ik werk vanuit regio Alkmaar, jij?quote:Op maandag 5 september 2011 16:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Vanuit welke regio werk je eigenlijk?
Utrechtquote:Op maandag 5 september 2011 18:43 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik werk vanuit regio Alkmaar, jij?
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, want de voorwaarden gelden voor iedereen behalve voor jou.
Thanks het is al duidelijkquote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef Mallet het volgende:
Nee, want je hebt een pak en dat hebben wij allemaal niet.
Voor PC heb ik ook wel eens een middagritje gehad, van 1 tot 7 ofzo dus wie weet nu ook.quote:Op maandag 5 september 2011 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had vorig jaar ook een dag dat ik om 11.00 al klaar was en als hiker kreeg ik toen best wel vaak ritten. Eigenlijk vaker wel dan niet.
Als je straks weer OV hebt en misschien 19 bent kan je je alsnog aanmelden. Pas als je 21 bent of ouder gaat het lastig worden.quote:Op maandag 5 september 2011 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks het is al duidelijk![]()
Ik ben jaloers, ik wil ook
quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Mallet het volgende:
[..]
Als je straks weer OV hebt en misschien 19 bent kan je je alsnog aanmelden. Pas als je 21 bent of ouder gaat het lastig worden.
Ok!quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik zou een cursus Nederlands volgen in combinatie met een cursus tekst verklaren als ik jou was.
Oei.quote:
Jouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |